SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Probeer anders de auto.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:47 schreef Starhopper het volgende:
Is het verstandig om een omelet te bakken nu? Of maakt dat het nog warmer in huis?
quote:
36 graden Celsius hier. Veel te warm voor Drentse begrippenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:51 schreef bloodymary1 het volgende: @:Djeez hoe is het in Assen? Zit je lekker in de regen? Koud hè?
Het wordt er niet kouder op. Op zich kan een omelet (5 minuutjes?) prima zonder al te veel impact op de binnentemperatuur.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:47 schreef Starhopper het volgende:
Is het verstandig om een omelet te bakken nu? Of maakt dat het nog warmer in huis?
Inductie genot.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:47 schreef Starhopper het volgende:
Airco beneden?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:50 schreef XXMLGBR4SHOTSNIPEPOWNAGEx het volgende:
Ik zit hier met veel kleren aan want het duur zo lang voordat de lucht uit mijn airco in mijn slaapkamer beland en ik wil mijn lichaam gewend houden aan de hitte. Had ik daar maar een mini split
Lekker warm man.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat is er![]()
aan extreme hitte?
Ik snap jullie gewoon niet
Bovenappartement.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:52 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Airco beneden?
Hele huis van onderaf koelen, ken er die het doen.
Gewoon een kwestie van het opgegeven hebben denk ik, we're doomedquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:50 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wat is er![]()
aan extreme hitte?
Ik snap jullie gewoon niet
Maar erg weinig, helemaal als je een deksel op de pan doet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Uhh, da's nog steeds warmte die je toevoegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |