quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:32 schreef ddx het volgende:
Waarom koelt het in Utrecht zo hard af en blijft het in westen en oosten nog gewoon rond de 30 ?
Het is niet de windrichting iig.
Wat een vage layout. Antwoorden mensen hier nou drie keer exact hetzelfde?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:41 schreef Pvt.Webster het volgende:
Over de koele stations in het midden van het land:
https://www.weerwoord.be/m/2892002
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:47 schreef Djeez het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat het volgende week bloedheet wordt. Voorlopig is het hier extreem zwaar bewolkt en niet warmer dan een graad of 17. Maar in lange broek en met een vest is het buiten prima uit te houden
Nee, het is idd een vage opzet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een vage layout. Antwoorden mensen hier nou drie keer exact hetzelfde?
[ afbeelding ]
Dat kun je wel zeggen jaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:04 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Nee, het is idd een vage opzet.
Als je een topic start, dan heeft die een naam + inhoud als je er op klikt. So far, so good.
Als je daar op reageert dan blijft de titel van dat bericht hetzelfde als die van TS. Je ziet dus continu titel + (als je klikt) de inhoud. Werkt dus wat anders dan hier.
Maar sommigen kiezen er bijvoorbeeld voor om in zo'n draad de titel aan te passen (dat kan gewoon) en daar dan een reactie in te zetten. Of de titel aanpassen en wat extra inhoud er bij.
Ik lees er inmiddels doorheen, maar vind een forum als FOK! veel overzichtelijker.
Kan je nagaan dat je in zo'n opzet een livetopic van een WK-wedstrijd van NL of het ESF hebtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja
Zelfs Reddit is honderd keer leesbaarder dan dit, maar goed. De inhoud heb ik inmiddels gezien, waarvoor dank
Raarquote:
Mogen ze in Twente ook wel doen. Ik heb de ramen en deuren nog steeds dicht omdat het binnen koeler is.quote:
Ook in de Kop van N-Holland hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:13 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Mogen ze in Twente ook wel doen. Ik heb de ramen en deuren nog steeds dicht omdat het binnen koeler is.
Lekker manquote:
Behalve Vlissingenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:30 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Lekker man
Alles onder de 30 nu toch?
Nog steeds snikheet buiten.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
Verder vind ik het erg amusant dat Leeuwarden voor de tweede keer zijn record evenaart, maar niet verbeekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |