Zo lang je beneden alles dicht houdt, kan dat best lonen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:00 schreef xFriendx het volgende:
Stel boven (1e of 2e verdieping) is het 34 graden en beneden 26. Buiten is het 30 graden. Loont het dan wel om ramen open te zetten op de hoger gelegen verdiepingen? Warmte stijgt dus zou die warmere lucht niet moeten mengen met de koudere lucht beneden maar het boven wel koeler worden? Of mengt die warme lucht van buiten zich evengoed door het hele huis?
Hier heb ik dat net in elk geval gedaan: beneden is het prima, graadje of 24-25, boven is het X graden, waarbij ik geen idee heb hoe warm X is, maar wel veel te warmquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:00 schreef xFriendx het volgende:
Stel boven (1e of 2e verdieping) is het 34 graden en beneden 26. Buiten is het 30 graden. Loont het dan wel om ramen open te zetten op de hoger gelegen verdiepingen? Warmte stijgt dus zou die warmere lucht niet moeten mengen met de koudere lucht beneden maar het boven wel koeler worden? Of mengt die warme lucht van buiten zich evengoed door het hele huis?
Pff, godverdomme. Natuurlijk komt dat soort ongein wéér 's nachts, alsof één nacht met nauwelijks slapen niet genoeg isquote:
1:20quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoe laat verdwijnt de laatste 30+'er uit de KNMI-kaart?
Ik ga voor 00:10 uur.
Misschien wel global warming omdat we teveel stedennhebben en teveel betegelenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:08 schreef Momo het volgende:
Ik woonde in 2019 met die 3 hete dagen in Den Haagn een stedelijk gebied, ik kan mij herinneren dat ik een van die nachten op het balkon ging zitten om een uur of 3. Toen stond er nog 31 graden op de thermometer op het balkonStadsklimaat +5 enzo
Ja, hier in het Oosten weer 30, maar dan met veel meer vocht. Gewoon knaakquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Harmonie temperatuur voor morgenmiddag
Leefbaarquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bohquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ik nog een jonge straatcommando was en in de zomerverkansie lekker savonds/nacht ging touren merkte je dat heerlijke overgangetje altijd als je de bebouwde kom uit reed.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:08 schreef Momo het volgende:
Ik woonde in 2019 met die 3 hete dagen in Den Haagn een stedelijk gebied, ik kan mij herinneren dat ik een van die nachten op het balkon ging zitten om een uur of 3. Toen stond er nog 31 graden op de thermometer op het balkonStadsklimaat +5 enzo
Koelt in de namiddag/begin avond ook gelijk weer afquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, hier in het Oosten weer 30, maar dan met veel meer vocht. Gewoon knaak
Ik heb er een koelpack voor gehangen..trok het ook niet meer met mijn koortsquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:00 schreef TLC het volgende:
Ik zit n paar meter van een ventilator af die op volle toeren draait en nog zweet ik me te plettertis net alsof je in een oven zit
23:20quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:04 schreef heywoodu het volgende:
Hoe laat verdwijnt de laatste 30+'er uit de KNMI-kaart?
Ik ga voor 00:10 uur.
Super ghetto, maar een spray flacon met water erin, af en toe op je snoet doen icm fan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik heb er een koelpack voor gehangen..trok het ook niet meer met mijn koorts
Ik zit precies in het gebied met 32 graden. Wat ben ik toch een bofkont!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:10 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |