Laten we hopen dat het een fokker is die deze beelden binnenkort met ons wil delenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
"Wie weet heeft hij foto's van de borstenfoto's gemaakt met zijn mobieltje en weet ik veel wat hij daar dan mee doet."
@vwcaddy nog aanwezig?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het een fokker is die deze beelden binnenkort met ons wil delen
Tetten kijken![]()
Ik vind dit dan weer best voorstelbaar eerlijk gezegd.quote:Toen hoorde ik ook voor het eerst dat mijn dochter niet de enige was, maar dat er in meer dan 160 dossiers was gekeken. Zo ver ik heb begrepen van die dame waren dit allemaal dossiers van vrouwen of meisjes die een borstoperatie hebben ondergaan. Onvoorstelbaar
Tja, als een deel van de quote weglaat, trek je het lekker uit z'n verband. Ze doelt natuurlijk op die 160+ dossiers.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Ik vind dit dan weer best voorstelbaar eerlijk gezegd.
Denk aan tennisster Simona Halep, die was 17 en had wel zulke gigantische exemplaren dat ze keer op keer overal last van had.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:46 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als ze zulke grote borsten had dat ze last kreeg van haar rug, niet uitzonderlijk
Ik vond het voor het voorstellingsvermogen niet relevant, maar ik zal de rest toevoegen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Tja, als een deel van de quote weglaat, trek je het lekker uit z'n verband. Ze doelt natuurlijk op die 160+ dossiers.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef Cockwhale het volgende:
"m'n borsten zijn bekeken, oh mijn God, ik wil niet meer leven!"
Hihiquote:
Dus 164-328 tieten technisch gezien.quote:164 dossiers
Ja en volgend jaar begint ze een onlyfans wat dat is hip tegenwoordig.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:11 schreef Cockwhale het volgende:
"m'n borsten zijn bekeken, oh mijn God, ik wil niet meer leven!"
Zeker met alle Oekraiense influx hebben sommigen er ook drie, dat compenseert dan weer een beetje.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:15 schreef Het_Bokje het volgende:
164 dossiers = ~300 tetten(er mist er af en toe eentje)
Van voor de behandeling en na de behandeling hè, dus ongeveer 600 tetten zelfs.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:15 schreef Het_Bokje het volgende:
164 dossiers = ~300 tetten(er mist er af en toe eentje)
Van jou weten we sinds de kamper-krakers dat je op grote borsten valt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:54 schreef Harvest89 het volgende:
Dit was een Fok!er geweest kan niet anders.
Over welke user gaat het denken jullie?
Misschien niet 328. Mastectomie patiënten. Blijft een ziekenhuis he.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dus 164-328 tieten technisch gezien.
Maar waarom naar Roze's achteraf foto's kijken als je ook die van voor de operatie kan zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:23 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Van voor de behandeling en na de behandeling hè, dus ongeveer 600 tetten zelfs.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:47 schreef tjoptjop het volgende:
Walgelijk, en mag hopen dat er nog wel meer gevolgen zijn dan alleen ontslag![]()
Was er niet eens zo'n topic op Fok waarbij iemand geheime psychische gegevens had gebruikt om iemand anders zwart te maken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]Dat kan het best zijn idd, is al even geleden en heb niet alles onthouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tietenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 23:25 schreef Red_85 het volgende:
'Teenage tits.
Gods best creation, Satans best tool.'
Het gaat niet om aantrekkelijk aantrekkelijk vinden maar dat dat je niet naar het ziekenhuis gaat om begluurd te worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ja op d’r tepels stond 17 geschreven dus hij had het kunnen weten.
Gewoon normaal om aantrekkelijk te vinden, zielig gezeur maw.
Tja, hoe strak wil je de beveiliging hebben?quote:Enfin de enige aanfluiting hier is dat van het ziekenhuis met hun belabberde beveiliging.
Dat kan, je hebt er uitzonderlijke grote tussen zitten. Meisje bij mij in de klas overwoog dat ook op 15 jarige leeftijd, haar borsten waren zo groot en zwaar dat ze er chronische rugklachten aan overhield, en dan is zo'n ingreep bijna pure noodzaak.quote:
Exact.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat kan, je hebt er uitzonderlijke grote tussen zitten. Meisje bij mij in de klas overwoog dat ook op 15 jarige leeftijd, haar borsten waren zo groot en zwaar dat ze er chronische rugklachten aan overhield, en dan is zo'n ingreep bijna pure noodzaak.
Inderdaad. Ik weet niet of ze het ook doorgezet heeft want het jaar erop ging ik naar een andere school en ben haar uit het oog verloren, maar ik vraag me af of het wel verantwoord is, omdat je op je 15e nog volop in de groei zit natuurlijk. Maar ze had op die leeftijd al een borstomvang die weinig onderdeed voor die van Dolly Parton, en dat lijkt me geen luxe.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:22 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Exact.
Had zo'n collega. Was ook nog geen 20. Kon niet eens fatsoenlijk slapen. Als je er echt last van hebt in het dagelijks leven is het gewoon zwaar kut en is het fijn dat het gewoonweg kan.
Niks vreemds.
Exact daarom had die oud collega ook gewacht tot ze uit haar tienerjaren was.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weet niet of ze het ook doorgezet heeft want het jaar erop ging ik naar een andere school en ben haar uit het oog verloren, maar ik vraag me af of het wel verantwoord is, omdat je op je 15e nog volop in de groei zit natuurlijk. Maar ze had op die leeftijd al een borstomvang die weinig onderdeed voor die van Dolly Parton, en dat lijkt me geen luxe.
Meen je dat nou? Ik ben helaas te vaak patient geweest en dat voel je je toch al kwetsbaar en overgeleverd aan vreemden. Ik moet er niet aan denken dat iemand ongeoorloofd foto's van me bekijkt. Ik zou me nooit meer prettig voelen in een medische instelling.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Verder terecht ontslag en ik snap dat je je hier niet prettig bij voelt, maar ik denk dat het misschien juist goed is om je te troosten met het feit dat je eigenlijk zelf niks merkt van deze aantasting. Het is zeer onwaarschijnlijk dat de medewerker iets met de gegevens heeft willen doen en zeker dat hij dat nog durft nadat hij betrapt is.
Klopt, het is totaal niet nodig om ongeoorloofd in patiëntendossiers te kijken om tieten te kunnen zien.quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:57 schreef Toine51 het volgende:
Wat een debiel.
Op internet kon hij wel 164.000.000 tieten bekijken.
Hahahahaquote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
@:vwcaddy nog aanwezig?
De man met de schoencamera die onder rokjes gluurde![]()
Ik heb wel eens in functies gewerkt waarin ik vanuit een beheerdersrol toegang had tot gevoelige data.quote:
Je kunt je afvragen hoe het ziekenhuis er überhaupt achter gekomen is. Dat is op zich al best een prestatie. Dan lijkt me uitzoeken wat er verder mee gebeurd is relatief makkelijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
Je mag op z'n minst verwachten dat er onderzoek wordt gedaan naar wat de dader met de foto's heeft gedaan. Je veronderstelling dat die er vast niks mee heeft gedaan, vind ik zacht gezegd naïef. En eigenlijk vind ik ontslag nog een milde straf. Ik mag hopen dat de dader voorlopig geen verklaring omtrent gedrag meer krijgt.
Precies, zo'n centraal digitaal dossier staat of valt met vertrouwen, en of het dan borsten, psychische problemen of een verzwikte enkel is maakt imo niet uit.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Ik ben helaas te vaak patient geweest en dat voel je je toch al kwetsbaar en overgeleverd aan vreemden. Ik moet er niet aan denken dat iemand ongeoorloofd foto's van me bekijkt. Ik zou me nooit meer prettig voelen in een medische instelling.
Je mag op z'n minst verwachten dat er onderzoek wordt gedaan naar wat de dader met de foto's heeft gedaan. Je veronderstelling dat die er vast niks mee heeft gedaan, vind ik zacht gezegd naïef. En eigenlijk vind ik ontslag nog een milde straf. Ik mag hopen dat de dader voorlopig geen verklaring omtrent gedrag meer krijgt.
Als het een digitaal dossier is en je logt alles dan hoef je alleen de opgevraagde dossiers naast de verrichte werkzaamheden te leggen om te zien wat ten onrechte is geopend.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:26 schreef silverhill het volgende:
Je kunt je afvragen hoe het ziekenhuis er überhaupt achter gekomen is. Dat is op zich al best een prestatie. Dan lijkt me uitzoeken wat er verder mee gebeurd is relatief makkelijk.
Je kan het op een ernstige vertrouwensbreuk gooien.quote:Het is ook niet duidelijk of het om fysiek of digitale dossiers gaat, en of de persoon zichzelf ongeoorloofd toegang heeft verschaft, of dat het ziekenhuis door een fout hem die toegang gegeven heeft. Want in dat laatste geval is ontslag eigenlijk al een uiterste maatregel.
Dat is vrij eenvoudig: als je een patiëntendossier probeert te openen van een patiënt je geen behandelrelatie mee hebt, dan moet je aangeven waarom je het dossier wilt inzien. Dat wordt allemaal gelogd en gecontroleerd. En volgens mij is er geen ziekenhuis in Nederland wat nog papieren dossiers voert.quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:26 schreef silverhill het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen hoe het ziekenhuis er überhaupt achter gekomen is. Dat is op zich al best een prestatie. Dan lijkt me uitzoeken wat er verder mee gebeurd is relatief makkelijk.
Het is ook niet duidelijk of het om fysiek of digitale dossiers gaat, en of de persoon zichzelf ongeoorloofd toegang heeft verschaft, of dat het ziekenhuis door een fout hem die toegang gegeven heeft. Want in dat laatste geval is ontslag eigenlijk al een uiterste maatregel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |