In de regel vraagt men complottheoretici en BNW dwazen inderdaad niet naar hun mening nee.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:16 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Mij is niet gevraagd of ik bij de EU wil horen.
[..]
Ik quote mijzelf van een paar posts geleden:quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:17 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Er was geen dreiging uit Rusland tot de NAVO dichter bij kwam.
Oekraïne wilde nieteens bij de NAVO totdat Rusland de Krim en Donbas binnenviel. pure onzin dus weer.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:53 schreef Shotty het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omsingeld door de NAVO, aldus de strategische genieën van Rusland
zeker wel, Noorwegen krijgt regelmatig boze brieven van die figuren en dat is gewoon een founding memberquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:17 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Dan moet men niet claimen dat inwoners daar iets over te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
In de regel vraagt men inderdaad niet naar hun mening nee.
Ondertussen een goldie oldie, maar tobias heeft die memo nog niet gehad:quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:17 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Waarover?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeker wel, Noorwegen krijgt regelmatig boze brieven van die figuren en dat is gewoon een founding member
meme's voor de simpletonsquote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ondertussen een goldie oldie, maar tobias heeft die memo nog niet gehad:
[ afbeelding ]
militaire oefeningen meestalquote:
Niet iedereen heeft toegang tot de Russische propaganda.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:19 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Als jij na al die maanden dat dit gaande is nog steeds niet weet, vraag ik me af onder welke steen jij leeft.
Bingo. Volle kaart. We hebben ze in dit deeltje weer allemaal gehad, van BNW tot aan Russian bots.quote:
Duh. Waar hadden we het dan over?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
militaire oefeningen meestal
ook een eventueel raketschild wil wel wat dreigbrieven opleveren
Mij is het volstrekt duidelijk waarom de Russen Oekraïne binnengevallen zijn en hun buurvolk uitroeien; dezelfde walgelijke ideologie die onze oosterburen daar toe gebracht heeft. Puur racisme, door de staat gepropageerd revisionisme, kolonialisme, fascisme, allemaal termen die op Rusland en het Russische volk van toepassing zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:19 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Als jij na al die maanden dat dit gaande is nog steeds niet weet, vraag ik me af onder welke steen jij leeft.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:24 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft toegang tot de Russische propaganda.
dreiging vanuit Ruslandquote:
schelden = toegeven dat je ongelijk hebt.quote:
navo nog eu is geen meter uitgebreid, Alle alnden sluiten vrijwillig aan. dus uitbreden is geen sprake van. en ik begrijp het, wie wil nu aanlsuiten bij de zwakkebegaafde autoritaire tokkies?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:03 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
O ja, die zijn spontaan van hun haat-ideologie genezen. Oekraïne moet nu wel representatief zijn op het wereldtoneel nu er een oorlog gaande is met Rusland.
Nee hoor, Rusland heeft genoeg "lebensraum" (een Duitse term), het is de EU die de afgelopen 60/70 jaar druk bezig is met lebensraum creëren. En het was/is de NAVO die zich uitbreidt.
Dat narratief deelt zelfs de NAVO niet met je.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Mij is het volstrekt duidelijk waarom de Russen Oekraïne binnengevallen zijn en hun buurvolk uitroeien; dezelfde walgelijke ideologie die onze oosterburen daar toe gebracht heeft. Puur racisme, door de staat gepropageerd revisionisme, kolonialisme, fascisme, allemaal termen die op Rusland en het Russische volk van toepassing zijn.
In welk geval ik je van harte aan kan raden om em uit te printen en boven je bed te hangen.quote:
Heb ik al uitgelegd. Even verder lezen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:27 schreef Korenfok het volgende:
[..]
navo nog eu is geen meter uitgebreid, Alle alnden sluiten vrijwillig aan. dus uitbreden is geen sprake van. en ik begrijp het, wie wil nu aanlsuiten bij de zwakkebegaafde autoritaire tokkies?
Jawel, heb je, maar jij noemt het "het nieuws".quote:
mij is niety gevraagd of jij stem recht mag hebben nog of jij bij nederland mag horen. Toch is het mij gewoon opgedrongen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 20:16 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Het heeft alles met lebensraum te maken, en die landen worden met EU-geld omgekocht. Mij is niet gevraagd of ik bij de EU wil horen. Waarom is daar in NL (en veel andere landen) geen referendum over gehouden? In het VK wel, en die waren gelijk eruit gestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |