Geen ideequote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:06 schreef archito het volgende:
[..]
Hoezo staat daar een meetpunt Eerbeek met 40,7 graden in Nederland aangegeven?
Is dat niet positief voor Gilze Rijen? Daar blaast de wind alle hitte heen toch?>quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:12 schreef DemonRage het volgende:
In Vlissingen gooit de zeewind al roet in het eten. De rest kan nog in roet veranderen.
Asfalt is bijna 50 graden, dus als je er water op gooit zal het wel sissen gok ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:13 schreef Rode_Wijn het volgende:
Zo te zien loopt het weer met een sissertje af
Gaat niet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:14 schreef Haags het volgende:
Dat record moet er echt aan vandaag.
#ALLESOFNIETS
In Maastricht denk ik niet dat het nog veel warmer gaat worden vandaag. Westdorpe gaat de 40 niet halen, al helemaal niet als de zeebries doorzet. Andere stations blijven nog een beetje achter, maar daar zal het dan wel van moeten komen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is pas 14.15 he. Warmste moment duurt nog een paar uurtjes
Ze kunnen beter gaan schilderen. Dat droogt lekker snel nuquote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:18 schreef dick_laurent het volgende:
Oh, had ik al vermeld dat mijn buren al de hele dag aan het klussen zijn? Ze zijn ook aan het verbouwen, dus dit doen ze al enkele weken...
Maar dus ook vandaag is het al vanaf 08:00 min of meer non stop boren, hameren, met bouwmateriaal slepen etc. Je zou denken, neem even één dag pauze... deze huizen staan pal op het zuiden. Het moet ook bij hun binnen tegen de 30 lopen inmiddels.
Die mensen zijn niet goed snikquote:
quote:
doe de gordijnen dichtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:49 schreef Nattekat het volgende:
Slaapkamer met airco nu net zo warm als woonkamer zonder
Hitte is aan het winnen.
Deelen ging zelfs naar 42 dacht ik. Was meetfout idd.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:19 schreef Pvt.Webster het volgende:
[ afbeelding ]
Recorddag 2019 om 14:00 uur. Duidelijke verschillen. Die 40.8 was Deelen (meetfout) denk ik.
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje treurig die chat. Wie wil haar opa zijn?
Die waren dicht, maar die hebben ook maar een beperkte isolatiewaarde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |