Plopsaland.quote:
Ik kom niet bij dat soort winkels voor het voetvolk. Enkel high endquote:Op maandag 18 juli 2022 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo heet de ballenbak bij de Ikea volgens mij.
Vetter zal dan wat euro's moeten betalen genotquote:Op maandag 18 juli 2022 21:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als Oosterwegel nou de binnenbochten gaat afblokken en dan iedere keer als Thiam er voorbij wilt het tempo opschroeft dat ze ernaast blijft.
Even haar vader lief aankijken.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vetter zal dan wat euro's moeten betalen genot
Vetter heeft geen versnelling in huis. Dus Thiam hoeft maar 1x goed aan te zetten.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Thiam is niet zoveel sneller dan Vetter, dus volgen lijkt me juist wel het devies.
Je gaat er maar vanuit dat Thiam dat wel heeft, Thiam is ook zeer matig op de 800m, iets minder matig dan 2+ jaar geleden (ook al concluderen we dat ook alleen maar op basis van haar OS 800m), maar nog steeds erg matig. Die gaat ook niet opeens 2:10 lopen, 2.15 lijkt me al sterk.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vetter heeft geen versnelling in huis. Dus Thiam hoeft maar 1x goed aan te zetten.
Vetter heeft toch gewoon een snellere 200 meter? Ja de 800 meter is anders enzo, maar toch.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vetter heeft geen versnelling in huis. Dus Thiam hoeft maar 1x goed aan te zetten.
Dat was in Tokio ook en daar liep de 800 ook totaal nietquote:Op maandag 18 juli 2022 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Vetter wel in topvorm op bijna ieder onderdeel. Denk dat ze het op de 800 mtr ook gaat redden.
Vetters 200 is wel beter..quote:Op maandag 18 juli 2022 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze die niet nog een keer mogen doen.quote:
Dan moet ze de 800m dus lopen als 4 x 200m, dan wint ze!quote:Op maandag 18 juli 2022 21:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vetters 200 is wel beter..
(Verder vrees ik dat ik het wel eens ben met de consensus dat Thiam een grotere kans maakt.. jammer van haar laatste worp)
Oh, ja dan is het opeens wel te doen.quote:
Daar liep ze niet echt ergens meer voor toch? Voor mn gevoel was ze al kansloos voor goud iig.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was in Tokio ook en daar liep de 800 ook totaal niet
Loonslaafquote:Op maandag 18 juli 2022 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja het was gezellig allen, verder zal ik de ochtendsessies niet meer meeposten. En ja, avondsessies ook niet, want er moet gewerkt worden.
Toen moest ze 64 punten goedmaken, dus 6 seconden ja, niet heel realistischquote:Op maandag 18 juli 2022 22:22 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Daar liep ze niet echt ergens meer voor toch? Voor mn gevoel was ze al kansloos voor goud iig.
Als ze de uitkeringen wat hoger maakten...quote:
quote:Op maandag 18 juli 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen wat hoger maakten...
Nee toch niet niet ... Die worldathletics site dacht ik accuraaat te zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2022 02:37 schreef chufi het volgende:
Blake niet direct door op de 200
ah toch wel
Nou die is gewoon wel in orde hoorquote:
Ik ben bang van wel en dat dit het gewoon is. Maar de knop moet wel om wat dat betreft, ze moet toch ook beseffen dat ze na 6 van de 7 onderdelen eerste stond en alsnog volledig kansloos was voor goud omdat ze zeker 5 seconden te langzaam loopt. Met 2:20 ga je nooit wereld of olympisch kampioen worden durf ik wel te stellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 05:23 schreef DeeBee het volgende:
Wat een ongelofelijke faal 800m van Vetter, ze probeert het niet eens.
Na 400m al er volledig af gelopen, ze hoopte misschien dat Thiam te hard af zou gaan. Maar ja, nu weet ze dat die 2:13 potentie heeft (in Eugene), dus zal ze daar echt wel harder achteraan moeten lopen wil ze die in zo'n situatie kunnen winnen. Al zei ze zelf dat ze dus 'te hard'ging, maar wat wil je dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 05:23 schreef DeeBee het volgende:
Wat een ongelofelijke faal 800m van Vetter, ze probeert het niet eens.
Maken we nog kans op goud of blijft Schippers in 2017 de laatste?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon een prima prestatie van Vetter, om over falen te spreken omdat ze niet kon volgen op de 800m vind ik echt te makkelijke scorebordjournalistiek. Tuurlijk zal ze daar op moeten verbeteren, maar behalve Thiam heeft ze echt iedereen makkelijk verslagen...
Sowieso al weer een prima WK voor Nederland natuurlijk, nu al 3 medailles in de pocket
Deze act is echt heel pijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Maken we nog kans op goud of blijft Schippers in 2017 de laatste?
Eens, ze had best wat harder haar best mogen doen om aan te klampen (al denk ik niet dat 2:14 haalbaar was geweest, ook al omdat ze die laatste meters bepaald niet met overschot liep tov de rest)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:04 schreef DeeBee het volgende:
Het gaat mij er meer om hóe ze die 800m nu aanpakte. Ze kon zich een opgeblazen brommer veroorloven, een PLAK was al gegarandeerd en dan lig je na 150m al 15m achter.
Blijf dan achter Thiam hangen en blaas je motor op na 500m, dan heb je het geprobeerd, loop je 2:30 en pak je alsnog zilver / brons. Nu was het moment om eens wat anders te proberen, maar ze dribbelt naar een 2:22 ofzo.Thiam ging nu juist door een muur met die 2:13, Vetter gaat zo nooit een titel pakken nee.
Dat lijkt me minder niet-aerodynamisch dan Fraser-Pryce's haarquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:32 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de 200m heats liep er een man met een omgekeerde pet op![]()
Ja die pruiken snap ik ook niks van. Daar gaat de wind nog wel enigszins doorheen en langs ook al is het niet optimaal. Maar een omgekeerde pet waar je met de opening lucht hapt, een klep in je nek, om maar je skateboard look tentoon te stellen...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me minder niet-aerodynamisch dan Fraser-Pryce's haar
Ze waren er bij en dat was prima.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
Die Nick en Ramsey hebben de finale helemaal niet gehaald.
Ik zie die Nick nooit een topper worden, die heeft de bouw niet echt voor een hordenloper. Maar wie weet snoert hij ooit m'n mondquote:
19 juli is dinsdag en 20 juli is maandagquote:
Die website maakt er een potje van. Doet Femke Bol wel echt mee?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
19 juli is dinsdag en 20 juli is maandag
Je verwacht het nietquote:
Dos Santosquote:
Ouderwets ploffende brommer bij Warholmquote:Op woensdag 20 juli 2022 06:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dos Santos
Wat een god.46.29 ook.
![]()
Erg mooi, zowel op de 1500 als horden die fjordenneukers verslagen.
Ik kwam er na de race pas achter dat hij ook zo'n vreselijk pauperig oorbelletje heeft (twee zelfs)quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:05 schreef wimderon het volgende:
Ja, dit was wel een leuke sessie.
Dos Santos![]()
Tattootokkie verslagen op de 1500
Die ging kapot in Nairobiquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Lijkt mij een gevalletje Mboma, wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Kerley zou halverwege kramp hebben gevoeld, dan kun je verder weinig meerquote:Op woensdag 20 juli 2022 09:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
De muntantentijd van Schippers gaat er ook wel aan trouwens als Jackson al uitlopend naar 21,6 gaat. Wat een niveau ook. 22,0 benodigd voor een plek in de finale.
Bij de mannen ging het ook lekker hard. Lyles 19,6 en die kon op het oog ook nog sneller. Hoop nog steeds op 19,3 in de finale @:Heywoodu . Wel bijzonder dat Kerley geen moment volle bak leek te kunnen gaan.
Stekelenburg moet verboden worden.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:51 schreef DeeBee het volgende:
Bol snelste in series 400 horden: 'Wereldrecord makkelijker gezegd dan gedaan' - https://nos.nl/l/2437497
Wij van de NOS hypetrain EISEN een WR van Bol
Ik mis enige melding van welke finale dan ook?quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:51 schreef DeeBee het volgende:
Bol snelste in series 400 horden: 'Wereldrecord makkelijker gezegd dan gedaan' - https://nos.nl/l/2437497
Wij van de NOS hypetrain EISEN een WR van Bol
Ik vind die Lyles wel een ongelooflijke flapdrol, dus ik hoop dat Knighton wint.quote:Op woensdag 20 juli 2022 09:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
De muntantentijd van Schippers gaat er ook wel aan trouwens als Jackson al uitlopend naar 21,6 gaat. Wat een niveau ook. 22,0 benodigd voor een plek in de finale.
Bij de mannen ging het ook lekker hard. Lyles 19,6 en die kon op het oog ook nog sneller. Hoop nog steeds op 19,3 in de finale @:Heywoodu . Wel bijzonder dat Kerley geen moment volle bak leek te kunnen gaan.
Nee voor onze landgenote Gidey.quote:Op woensdag 20 juli 2022 10:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dit kan niet. Maar je blijft altijd wel hangen voor Hassan.
Ze hadden niet een slechter schema voor Europa kunnen maken, alles om maar primetime East Coast te zijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 18:05 schreef heywoodu het volgende:
Vannacht maar twee finales
Eigenlijk wel lekker, dat schema wat zo lang is uitgesmeerd met bijna de hele week alleen maar nachtsessies
Ik vind het eigenlijk perfect zoquote:Op woensdag 20 juli 2022 18:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze hadden niet een slechter schema voor Europa kunnen maken, alles om maar primetime East Coast te zijn.
Lichte kramp schijnbaar.quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na werk en de Tour terugkijken is wel kut, dan krijg je wel allerhande spoilers. Dusja dat is iets minder. Ik weet al wie de 400 horden heeft gewonnen bijvoorbeeld en ben pas bij de 200m mannen.
Kerley leek met een blessure te lopen?
quote:Op woensdag 20 juli 2022 19:34 schreef RipCity het volgende:
Die gozer op ned1 is wel een goede analist voor de leek. Legt het telkens mooi en met passie uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |