Plopsaland.quote:
Ik kom niet bij dat soort winkels voor het voetvolk. Enkel high endquote:Op maandag 18 juli 2022 21:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zo heet de ballenbak bij de Ikea volgens mij.
Vetter zal dan wat euro's moeten betalen genotquote:Op maandag 18 juli 2022 21:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als Oosterwegel nou de binnenbochten gaat afblokken en dan iedere keer als Thiam er voorbij wilt het tempo opschroeft dat ze ernaast blijft.
Even haar vader lief aankijken.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vetter zal dan wat euro's moeten betalen genot
Vetter heeft geen versnelling in huis. Dus Thiam hoeft maar 1x goed aan te zetten.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Thiam is niet zoveel sneller dan Vetter, dus volgen lijkt me juist wel het devies.
Je gaat er maar vanuit dat Thiam dat wel heeft, Thiam is ook zeer matig op de 800m, iets minder matig dan 2+ jaar geleden (ook al concluderen we dat ook alleen maar op basis van haar OS 800m), maar nog steeds erg matig. Die gaat ook niet opeens 2:10 lopen, 2.15 lijkt me al sterk.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vetter heeft geen versnelling in huis. Dus Thiam hoeft maar 1x goed aan te zetten.
Vetter heeft toch gewoon een snellere 200 meter? Ja de 800 meter is anders enzo, maar toch.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vetter heeft geen versnelling in huis. Dus Thiam hoeft maar 1x goed aan te zetten.
Dat was in Tokio ook en daar liep de 800 ook totaal nietquote:Op maandag 18 juli 2022 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Vetter wel in topvorm op bijna ieder onderdeel. Denk dat ze het op de 800 mtr ook gaat redden.
Vetters 200 is wel beter..quote:Op maandag 18 juli 2022 21:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ze die niet nog een keer mogen doen.quote:
Dan moet ze de 800m dus lopen als 4 x 200m, dan wint ze!quote:Op maandag 18 juli 2022 21:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Vetters 200 is wel beter..
(Verder vrees ik dat ik het wel eens ben met de consensus dat Thiam een grotere kans maakt.. jammer van haar laatste worp)
Oh, ja dan is het opeens wel te doen.quote:
Daar liep ze niet echt ergens meer voor toch? Voor mn gevoel was ze al kansloos voor goud iig.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was in Tokio ook en daar liep de 800 ook totaal niet
Loonslaafquote:Op maandag 18 juli 2022 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja het was gezellig allen, verder zal ik de ochtendsessies niet meer meeposten. En ja, avondsessies ook niet, want er moet gewerkt worden.
Toen moest ze 64 punten goedmaken, dus 6 seconden ja, niet heel realistischquote:Op maandag 18 juli 2022 22:22 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Daar liep ze niet echt ergens meer voor toch? Voor mn gevoel was ze al kansloos voor goud iig.
Als ze de uitkeringen wat hoger maakten...quote:
quote:Op maandag 18 juli 2022 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze de uitkeringen wat hoger maakten...
Nee toch niet niet ... Die worldathletics site dacht ik accuraaat te zijnquote:Op dinsdag 19 juli 2022 02:37 schreef chufi het volgende:
Blake niet direct door op de 200
ah toch wel
Nou die is gewoon wel in orde hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |