Ik ben bang van wel en dat dit het gewoon is. Maar de knop moet wel om wat dat betreft, ze moet toch ook beseffen dat ze na 6 van de 7 onderdelen eerste stond en alsnog volledig kansloos was voor goud omdat ze zeker 5 seconden te langzaam loopt. Met 2:20 ga je nooit wereld of olympisch kampioen worden durf ik wel te stellen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 05:23 schreef DeeBee het volgende:
Wat een ongelofelijke faal 800m van Vetter, ze probeert het niet eens.
Na 400m al er volledig af gelopen, ze hoopte misschien dat Thiam te hard af zou gaan. Maar ja, nu weet ze dat die 2:13 potentie heeft (in Eugene), dus zal ze daar echt wel harder achteraan moeten lopen wil ze die in zo'n situatie kunnen winnen. Al zei ze zelf dat ze dus 'te hard'ging, maar wat wil je dan?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 05:23 schreef DeeBee het volgende:
Wat een ongelofelijke faal 800m van Vetter, ze probeert het niet eens.
Maken we nog kans op goud of blijft Schippers in 2017 de laatste?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Gewoon een prima prestatie van Vetter, om over falen te spreken omdat ze niet kon volgen op de 800m vind ik echt te makkelijke scorebordjournalistiek. Tuurlijk zal ze daar op moeten verbeteren, maar behalve Thiam heeft ze echt iedereen makkelijk verslagen...
Sowieso al weer een prima WK voor Nederland natuurlijk, nu al 3 medailles in de pocket
Deze act is echt heel pijnlijk.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Maken we nog kans op goud of blijft Schippers in 2017 de laatste?
Eens, ze had best wat harder haar best mogen doen om aan te klampen (al denk ik niet dat 2:14 haalbaar was geweest, ook al omdat ze die laatste meters bepaald niet met overschot liep tov de rest)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:04 schreef DeeBee het volgende:
Het gaat mij er meer om hóe ze die 800m nu aanpakte. Ze kon zich een opgeblazen brommer veroorloven, een PLAK was al gegarandeerd en dan lig je na 150m al 15m achter.
Blijf dan achter Thiam hangen en blaas je motor op na 500m, dan heb je het geprobeerd, loop je 2:30 en pak je alsnog zilver / brons. Nu was het moment om eens wat anders te proberen, maar ze dribbelt naar een 2:22 ofzo.Thiam ging nu juist door een muur met die 2:13, Vetter gaat zo nooit een titel pakken nee.
Dat lijkt me minder niet-aerodynamisch dan Fraser-Pryce's haarquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:32 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de 200m heats liep er een man met een omgekeerde pet op![]()
Ja die pruiken snap ik ook niks van. Daar gaat de wind nog wel enigszins doorheen en langs ook al is het niet optimaal. Maar een omgekeerde pet waar je met de opening lucht hapt, een klep in je nek, om maar je skateboard look tentoon te stellen...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat lijkt me minder niet-aerodynamisch dan Fraser-Pryce's haar
Ze waren er bij en dat was prima.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 15:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]![]()
Die Nick en Ramsey hebben de finale helemaal niet gehaald.
Ik zie die Nick nooit een topper worden, die heeft de bouw niet echt voor een hordenloper. Maar wie weet snoert hij ooit m'n mondquote:
19 juli is dinsdag en 20 juli is maandagquote:
Die website maakt er een potje van. Doet Femke Bol wel echt mee?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
19 juli is dinsdag en 20 juli is maandag
Je verwacht het nietquote:
Dos Santosquote:
Ouderwets ploffende brommer bij Warholmquote:Op woensdag 20 juli 2022 06:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dos Santos
Wat een god.46.29 ook.
![]()
Erg mooi, zowel op de 1500 als horden die fjordenneukers verslagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |