Yeahhhhh wat fijn. En inderdaad houwe zo!quote:Op maandag 18 juli 2022 22:46 schreef Blues het volgende:
Allebei koortsvrij
Duimen dat het zo blijft![]()
Wat fijn! Dat is toch weer een zorg minder.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:46 schreef Blues het volgende:
Allebei koortsvrij
Fijn dat het de goede kant op gaat!quote:Op maandag 18 juli 2022 22:46 schreef Blues het volgende:
Allebei koortsvrij
Is t een beetje koel te houden?quote:Op maandag 18 juli 2022 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fijn! Dat is toch weer een zorg minder.
Ik lig op bed. Zin in de nacht. Lekker gewaterboard worden in mijn eigen lichaamssappen
Nog steeds zo beroerd?quote:Op maandag 18 juli 2022 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik lig op bed. Zin in de nacht. Lekker gewaterboard worden in mijn eigen lichaamssappen
Hoe is bij jullie?quote:Op maandag 18 juli 2022 22:58 schreef Yinny het volgende:
[..]
Fijn dat het de goede kant op gaat!
@:tele6 Mijn duimen draaien ook!
Dat gaat prima gelukkig. Er is airco op de slaapkamer en het huis is in het algemeen goed geïsoleerd.quote:
Ja. Best wel. Ik ben het er echt enorm mee oneens.quote:
Als je het nat maakt heb je wel een ingebouwde coolpack.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:00 schreef fietsie het volgende:
Ik merk wel dat dit lange haar met dit soort weer wel euhm.... "wennen is"
Ik weeg niet zelfquote:
Ja dat mijn kleding euh... zelfs met een riem niet meer op zijn plek blijftquote:
De buitenwereld is niet belangrijk.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat mijn kleding euh... zelfs met een riem niet meer op zijn plek blijft
Alleen ik draag nog steeds dezelfde polo's enzo dus voor de buitenwereld is dat niet echt zichtbaar.
Zelfs!quote:Op maandag 18 juli 2022 23:25 schreef fietsie het volgende:
Heb wel veel gedoe met mn voeten.
Ben van schoenmaat 48,5 naar net-aan 47 gegaan (46 past me soms ook al) en dat heeft nogal een gedoe met mijn voeten opgeleverd. En ik moet even afkloppen dat dat nu "klaar" is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie merken wel, dat de teksten weer uit de ipad rollen. Het tikt weer lekker weg.![]()
Zonder ingesmeerd? 😳 Au!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 00:40 schreef fietsie het volgende:
Ik zat vanmiddag zonder shirt in een stalen terras stoel met een ruitjes patroon.
Er werd net luid lachend geconcludeerd dat het ruitjespatroon een blijvertje is, toen ik uit de douche kwam (verkleurd door de zon in dat patroontje)
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 00:20 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg. Verslavend. Zo heb ik ook een fase gehad met tango dansen.
Van één stel heb ik alle filmjes gey.t’ed 😂 Die waren geweldig.
Dat leverde de volgende score op 😂 https://www.alzheimer-ned(...)VRASohcaAjlJEALw_wcB
Weet jij hier meer van? @:ClubsodaNee, kende ik niet. Het is blijkbaar ontwikkeld door mensen die weten waar ze het over hebben maar het lijkt me wat kort door de bocht ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie merken wel, dat de teksten weer uit de ipad rollen. Het tikt weer lekker weg.![]()
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op maandag 18 juli 2022 22:46 schreef Blues het volgende:
Allebei koortsvrij
Waarom dan niet gewoon kortwieken?quote:Op maandag 18 juli 2022 23:00 schreef fietsie het volgende:
Ik merk wel dat dit lange haar met dit soort weer wel euhm.... "wennen is"
Fijnquote:Op maandag 18 juli 2022 22:58 schreef Blues het volgende:
Er zit echt verbetering in bij mij nu. Wel irritante hoofdpijn en moe, maar het voelt beter aan.
g ook wel, al loopt die nog wat achter op mij
Speciaal voor jou: https://historiek.net/ronddobberen-in-je-eigen-diarree/40640/quote:Op maandag 18 juli 2022 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |