Yeahhhhh wat fijn. En inderdaad houwe zo!quote:Op maandag 18 juli 2022 22:46 schreef Blues het volgende:
Allebei koortsvrij
Duimen dat het zo blijft![]()
Wat fijn! Dat is toch weer een zorg minder.quote:Op maandag 18 juli 2022 22:46 schreef Blues het volgende:
Allebei koortsvrij
Fijn dat het de goede kant op gaat!quote:Op maandag 18 juli 2022 22:46 schreef Blues het volgende:
Allebei koortsvrij
Is t een beetje koel te houden?quote:Op maandag 18 juli 2022 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat fijn! Dat is toch weer een zorg minder.
Ik lig op bed. Zin in de nacht. Lekker gewaterboard worden in mijn eigen lichaamssappen
Nog steeds zo beroerd?quote:Op maandag 18 juli 2022 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik lig op bed. Zin in de nacht. Lekker gewaterboard worden in mijn eigen lichaamssappen
Hoe is bij jullie?quote:Op maandag 18 juli 2022 22:58 schreef Yinny het volgende:
[..]
Fijn dat het de goede kant op gaat!
@:tele6 Mijn duimen draaien ook!
Dat gaat prima gelukkig. Er is airco op de slaapkamer en het huis is in het algemeen goed geïsoleerd.quote:
Ja. Best wel. Ik ben het er echt enorm mee oneens.quote:
Als je het nat maakt heb je wel een ingebouwde coolpack.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:00 schreef fietsie het volgende:
Ik merk wel dat dit lange haar met dit soort weer wel euhm.... "wennen is"
Ik weeg niet zelfquote:
Ja dat mijn kleding euh... zelfs met een riem niet meer op zijn plek blijftquote:
De buitenwereld is niet belangrijk.quote:Op maandag 18 juli 2022 23:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat mijn kleding euh... zelfs met een riem niet meer op zijn plek blijft
Alleen ik draag nog steeds dezelfde polo's enzo dus voor de buitenwereld is dat niet echt zichtbaar.
Zelfs!quote:Op maandag 18 juli 2022 23:25 schreef fietsie het volgende:
Heb wel veel gedoe met mn voeten.
Ben van schoenmaat 48,5 naar net-aan 47 gegaan (46 past me soms ook al) en dat heeft nogal een gedoe met mijn voeten opgeleverd. En ik moet even afkloppen dat dat nu "klaar" is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie merken wel, dat de teksten weer uit de ipad rollen. Het tikt weer lekker weg.![]()
Zonder ingesmeerd? 😳 Au!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 00:40 schreef fietsie het volgende:
Ik zat vanmiddag zonder shirt in een stalen terras stoel met een ruitjes patroon.
Er werd net luid lachend geconcludeerd dat het ruitjespatroon een blijvertje is, toen ik uit de douche kwam (verkleurd door de zon in dat patroontje)
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 00:20 schreef AnneX het volgende:
Ja zeg. Verslavend. Zo heb ik ook een fase gehad met tango dansen.
Van één stel heb ik alle filmjes gey.t’ed 😂 Die waren geweldig.
Dat leverde de volgende score op 😂 https://www.alzheimer-ned(...)VRASohcaAjlJEALw_wcB
Weet jij hier meer van? @:ClubsodaNee, kende ik niet. Het is blijkbaar ontwikkeld door mensen die weten waar ze het over hebben maar het lijkt me wat kort door de bocht ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jullie merken wel, dat de teksten weer uit de ipad rollen. Het tikt weer lekker weg.![]()
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op maandag 18 juli 2022 22:46 schreef Blues het volgende:
Allebei koortsvrij
Waarom dan niet gewoon kortwieken?quote:Op maandag 18 juli 2022 23:00 schreef fietsie het volgende:
Ik merk wel dat dit lange haar met dit soort weer wel euhm.... "wennen is"
Fijnquote:Op maandag 18 juli 2022 22:58 schreef Blues het volgende:
Er zit echt verbetering in bij mij nu. Wel irritante hoofdpijn en moe, maar het voelt beter aan.
g ook wel, al loopt die nog wat achter op mij
Speciaal voor jou: https://historiek.net/ronddobberen-in-je-eigen-diarree/40640/quote:Op maandag 18 juli 2022 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat enorm creatief bedachtquote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Speciaal voor jou: https://historiek.net/ronddobberen-in-je-eigen-diarree/40640/
Ach, dan kan ik de uitslag wel vergeten. 🤪quote:Op dinsdag 19 juli 2022 06:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Nee, kende ik niet. Het is blijkbaar ontwikkeld door mensen die weten waar ze het over hebben maar het lijkt me wat kort door de bocht ook
True, true.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:05 schreef sigme het volgende:
@:candaasje het is enerzijds interessant om te weten wat je wel wil, maar die is altijd heel moeilijk, zo niet onmogelijk.
Om voor jezelf te zorgen is het en belangrijker en haalbaarder om te bedenken wat je niet wil. En daarbinnen dan wat je toch tolereert, wat je tijdelijk (maar hoe tijdelijk?) of met mate (welke mate?) accepteert, en wat je niet (meer) toestaat.
Nee, geen auto in afgelegen gebied is dus op de camping blijven. We mogen gebruik maken van een mobile home, dat is heel erg aardig van ze hier! Hopelijk word er wel vandaag al een auto geregeld, want net gebeld en we staan op de lijstquote:Op dinsdag 19 juli 2022 07:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge! Succes @:Tele6
Gewoon geslapen onder het dekbed. Wel verwarrende dromen gehad maar kreeg t pas warm bij wakker worden.
Vervelend @:Yinny jullie kunnen nu ook nergens heen zeker?
Wat goed gedaan!! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:06 schreef Tele6 het volgende:
De examinator heeft drie keer gehint dat ik wat vlotter richting de maximumsnelheid mocht gaan, en ik dacht dat ik daardoor gezakt was, maar achteraf zei hij dat ik z'n hints zo goed oppakte dat het prima was.
Keren door 2x steken heb ik keren door 4x steken van gemaakt. Was ook prima
Achteruit het vak in ging in één keer keurig. Vooruit het vak in ging in één keer keurig
We hebben flink wat snelweg gedaan (had ik verwacht, want dan zit je niet met rare afzettingen die je nu in de bebouwde kom veel hebt) maar ik heb nog nooit zo keurig & vlot ingevoegd en uitgevoegd als nu![]()
![]()
Jaaa gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:06 schreef Tele6 het volgende:
De examinator heeft drie keer gehint dat ik wat vlotter richting de maximumsnelheid mocht gaan, en ik dacht dat ik daardoor gezakt was, maar achteraf zei hij dat ik z'n hints zo goed oppakte dat het prima was.
Keren door 2x steken heb ik keren door 4x steken van gemaakt. Was ook prima
Achteruit het vak in ging in één keer keurig. Vooruit het vak in ging in één keer keurig
We hebben flink wat snelweg gedaan (had ik verwacht, want dan zit je niet met rare afzettingen die je nu in de bebouwde kom veel hebt) maar ik heb nog nooit zo keurig & vlot ingevoegd en uitgevoegd als nu![]()
![]()
Yeah 🇾🇪 👍🏼quote:
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:33 schreef AnneX het volgende:
[..]
Yeah 🇾🇪 👍🏼Van Harte
P.S. kan je nu meedoen in een programma als een green car of deelauto?
Al is het alleen maar om de skills te onderhouden.
Is dat allemaal van een flinke verkoudheidquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Medisch bulletin:
De nacht hier was niet enorm dramatisch. Plat slapen lukt nog niet maar ik heb wel geslapen. Dan maar met het hoofdeinde omhoog.
De korsten op mijn lippen zijn wat geheeld, mijn aft is geslonken. En het belangrijkst, mijn gehoorgangen zijn minder gezwollen.
Het is een bedrijfsvoering, jij bent werknemer en werkgever is verantwoordelijk voor de uitvoering ervan op verantwoorde wijze voor zowel personeel als de dierenquote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
True, true.
Ik vind grenzen trekken best een dingetjeMaar dat wisten jullie al.
@:Lucky_Strike Jup, het is moeilijk de deur dicht te trekken als je weet dat je zieke patiënten daardoor minder zorg kunnen krijgen. En dat hebben dus heel veel collega's (kwam ook uit het werknemersonderzoek). Iedereen voelt zich (te) betrokken maar een groot deel ervaar dat hij/zij te weinig rust neemt/kan nemen. En dat is niet zo gek, als je onze 'overwerkcultuur' meeneemt.
Ik heb net wel zelf wel een berichtje over die kit gestuurd. Voelde me wat bezwaard want ik lijk de enige die er écht last van heeft, maar ik heb weinig behoefte aan een week vol migraine en kotspartijen enzoDie plinten met kit vastzetten is nou ook weer niet iets dat van levensbelang voor het ZH is lijkt me.
Nu ga ik eens douchen, en dan eens richting het oude huis. Beetje schoonmaken want het is nu bijna helemaal lege. (Lekker met dit weer, maar het moet toch een keer. Voordeel is wel dat het appartement op het noorden ligt)
Wat een gedoe joh, sterkte!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 09:51 schreef Yinny het volgende:
[..]
Nee, geen auto in afgelegen gebied is dus op de camping blijven. We mogen gebruik maken van een mobile home, dat is heel erg aardig van ze hier! Hopelijk word er wel vandaag al een auto geregeld, want net gebeld en we staan op de lijst
Dat is een beetje het probleem, je wil niet weten hoeveel aanvragen voor een vrije dag er de laatste tijd niet ingewilligd worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is een bedrijfsvoering, jij bent werknemer en werkgever is verantwoordelijk voor de uitvoering ervan op verantwoorde wijze voor zowel personeel als de dieren
Met deze gedachte zou jij ook niet op vakantie kunnen of je roostervrije dagen kunnen hebben.
Denk daar eens over na, wat maakt dat dat wel kan en gezond werken niet?
Nee, geen autootje op de planning. Ik woon tegen centrum aan, parkeren zou redelijk hopeloos worden hier. Ik fiets 15 min naar werk. Dan zou hij voornamelijk een parkeerplek bezet houden op een plek waar er niet zo veel zijn.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Felies @:Tele6![]()
![]()
![]()
Zo lekker als je ‘even’ de auto kunt pakken (ook als het huur of leen is). Voorlopig nog geen eigen waggie in de planning?
@:Candaasje lastige afwegingen. Het leek zo je droombaan (en is het volgens mij nog steeds) maar werkdruk is niet te onderschatten. En nu extra reistijd, toch? Lastig, lastig…
Verder drukke dagen gehad, slecht bijgelezen.
Vandaag dacht ik een dag niks te hebben, behalve vanmiddag sporten (met airco). Dus ik heb vanmorgen de auto voor de APK weggebracht, moet vandaag nog een kadootje kopen en heb vanavond een werkafspraak die ik vergeten was
Zeker. Daarom is het zo zonde dat al die mensen hun tuin betegelen / er kunstgras in gooien. Maak er een beetje een groene oase van!quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Grappig, ik had vanmorgen een afspraak in Apeldoorn, rij net naar huis.
Op de A50 op de Veluwe, waar al het gras geel was dus alles erg droog, thermometer in de auto gaf 35 graden aan. Op de A12 (waar de weilanden nog sappig groen zijn) tussen Duiven en Zevenaar, 32 graden. Op de weg door het bos, 28 graden. De bodemvochtigheid en de schaduw hebben duidelijk een flinke invloed op de temperatuur.
Ik heb Zonnepanelen op het dak laten leggen en alleen doordat die nu warm worden en het dak niet (want daaronder in de schaduw) scheelt al flink in de warmte. Degene die het huis hebben gebouwd hebben de HWA niet naar het riool geleid, maar wordt in zinkputten in de tuin afgevoerd, waar het dan in de grond zakt. in de omgeving daarvan is het gras nog steeds sappig groen, verder weg in de tuin is het inmiddels geel aan het worden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeker. Daarom is het zo zonde dat al die mensen hun tuin betegelen / er kunstgras in gooien. Maak er een beetje een groene oase van!
Mijn ouders zijn de afgelopen jaren actief bezig met het klimaatbestendig maken van hun huis/tuin. Ze hebben 4 extra bomen geplant en er zijn allerlei klimplanten bij gekomen om de muren aan de zonkant te bedekken. Het gras gaat nu ook minder snel dood omdat het niet meer in direct zonlicht staat te bakken de hele dag.
Eigenlijk is dat helemaal niet grappig, dat verschilquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Grappig, ik had vanmorgen een afspraak in Apeldoorn, rij net naar huis.
Op de A50 op de Veluwe, waar al het gras geel was dus alles erg droog, thermometer in de auto gaf 35 graden aan. Op de A12 (waar de weilanden nog sappig groen zijn) tussen Duiven en Zevenaar, 32 graden. Op de weg door het bos, 28 graden. De bodemvochtigheid en de schaduw hebben duidelijk een flinke invloed op de temperatuur.
Parasol geeft alleen schaduw, boom koelt de lucht omdat er veel water verdampt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:47 schreef gcjoel het volgende:
Wij hebben nu voor het eerst een tuin met een grote boom. De schaduw daarvan is echt zoveel lekkerder dan van een parasol of iets dergelijks
Veluwe is nu eenmaal hoge zandgrond en droogquote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat helemaal niet grappig, dat verschil
Dat klopt inderdaad, maar op zoveel plekken (ook hier) zijn bomen veel weggehaald en miniboompjes voor in de plaats gekomen (als er al wat in de plaats in gekomen)quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Veluwe is nu eenmaal hoge zandgrond en droog
Zet maar vast glazen water klaar voor ze.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:57 schreef Tuindier het volgende:
Mijn collega's gaan op pad voor een lunchwandeling. Ik sla toch maar even over.
LOLquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moest lachen
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Dat is heel nobel van jequote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net een bezorger blij gemaakt. Kwam een pakje brengen en vroeg heel beleeft of hij een glas water kon krijgen. Is inmiddels 33 graden hier, dus gaf hem een anderhalve literfles Spa Rood mee.
hehehehehequote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
2 jaar geleden had ik ook water en bekers staan voor bezorgers. Kwam er één "mag ik alstublieft even naar het toilet, ik krijg overal drinken"
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
2 jaar geleden had ik ook water en bekers staan voor bezorgers. Kwam er één "mag ik alstublieft even naar het toilet, ik krijg overal drinken"
Das toch mooi.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |