Top, houden zoquote:
Ik leg haar en qltel wel in de wattenquote:
quote:
Wat een flauwekul eigenlijk...het is een overmachtsituatie. Het is of 3 dagen lopen en het kruisje krijgen of 1 dag lopen en dan geconfronteerd worden met het volledig afgelasten van het evenement.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op TV dat lopers de medaille die ze krijgen niet verdiend vinden. Ze gaan hem wel lopen, die drie dagen, maar vinden het geen 4-daagse en de kruisje/medaille waard. Vandaar dat ze hem niet bij hun eerder gehaalde medailles gaan doen.
Het waren toch mensen die hem al jaren lopen die dit zeggen.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:28 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Wat een flauwekul eigenlijk...het is een overmachtsituatie. Het is of 3 dagen lopen en het kruisje krijgen of 1 dag lopen en dan geconfronteerd worden met het volledig afgelasten van het evenement.
Het is niet alsof je je aanmeldt en helemaal niet hoeft te lopen voor de medaille (een soort Steven Bradbury gedachte... goud krijgen omdat iedereen elke keer onderuit stiefelt)
Ja dat snap ik, maar juist die mensen zouden moeten begrijpen dat het gewoon niet anders kan dit ene jaar. Maar als ze al 2 jaar gemist hebben, kunnen ze deze ook wel laten schieten als ze het toch niets waard vindenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het waren toch mensen die hem al jaren lopen die dit zeggen.
Ik persoonlijk zou dan zaterdag die km gaan lopen, dan heb je toch die 4 dagen gehad![]()
Die oplossing hoorde ik niet voorbij komen.
Het zal voor iedereen anders voelen denk ik.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:38 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar juist die mensen zouden moeten begrijpen dat het gewoon niet anders kan dit ene jaar. Maar als ze al 2 jaar gemist hebben, kunnen ze deze ook wel laten schieten als ze het toch niets waard vinden![]()
Ik vind het geen onzin om medailles uit te reiken. Traditioneel kent de laatste dag de minste uitvallers en de 1e twee dagen de meeste. Dus het is wel iets waard, ook al is het maar 3 dagen.
Gewoon met een pons bij de kruisjes uitreiking gaan staan en wie wilt kan 1 stuk van het kruis eraf laten halen om met 3 streepjes de 3 daagse te symboliseren.quote:-Knip-
Dat ligt aan het weer. Blauw is best warm en ik heb wat sportshirts klaarliggen.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:26 schreef MorganLeFay het volgende:
En zijn jullie iedere dag zo herkenbaar?![]()
Ik ga vanmiddag die kant op. Ben dan niet op tijd om mij vandaag nog aan te melden, dat ga ik morgenvroeg in alle rust doen. Scheelt me dan ook bagage meeslepen
Ik snap dit gevoel wel. Vandaar dat ik al veel mensen hoor die zaterdag op eigen gelegenheid toch de dinsdag-route gaan lopen. Voor het gevoelquote:Op maandag 18 juli 2022 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op TV dat lopers de medaille die ze krijgen niet verdiend vinden. Ze gaan hem wel lopen, die drie dagen, maar vinden het geen 4-daagse en de kruisje/medaille waard. Vandaar dat ze hem niet bij hun eerder gehaalde medailles gaan doen.
Ja is toch een goed plan, als mensen de gelegenheid hebben om dat te doen waarom niet.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:09 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik snap dit gevoel wel. Vandaar dat ik al veel mensen hoor die zaterdag op eigen gelegenheid toch de dinsdag-route gaan lopen. Voor het gevoelen waarom niet? Als ze dat willen, wie heeft er last van?
Liever dat dan per se morgen willen lopenquote:Op maandag 18 juli 2022 12:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is toch een goed plan, als mensen de gelegenheid hebben om dat te doen waarom niet.
Er zullen er altijd een paar zijn die dat doen. Maar die mensen willen vroeg vertrekken zodat ze voor de ergste hitte binnen zijn.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:16 schreef Guppy het volgende:
[..]
Liever dat dan per se morgen willen lopenik hoop dat mensen dat niet gaan proberen (al ben ik er bang voor)
Als het er maar een paar zijn, soitquote:Op maandag 18 juli 2022 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zullen er altijd een paar zijn die dat doen. Maar die mensen willen vroeg vertrekken zodat ze voor de ergste hitte binnen zijn.
Ja dat is wel te hopen, genoeg waarschuwingen gehad.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:18 schreef Guppy het volgende:
[..]
Als het er maar een paar zijn, soitals ze maar goed naar zichzelf luisteren als het niet gaat en op tijd de koelte opzoeken
Ik ben trouwens ook te herkennen aan een geel polsbandjequote:Op maandag 18 juli 2022 12:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat ligt aan het weer. Blauw is best warm en ik heb wat sportshirts klaarliggen.![]()
Het aanmelden was vandaag in elk geval een stuk minder druk dan vandaag. En dat zal morgen dus ook wel zo zijn. Veel succes!
ik was er vanmorgen om 10 uur, er stonden 3 mensen voor mij, een kennis was er voor de 30km die was met nog geen 10 minuten klaar.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:01 schreef qltel het volgende:
[..]
Dat ligt aan het weer. Blauw is best warm en ik heb wat sportshirts klaarliggen.![]()
Het aanmelden was vandaag in elk geval een stuk minder druk dan vandaag. En dat zal morgen dus ook wel zo zijn. Veel succes!
En voor de verandering vadaag in een groen shirtquote:Op maandag 18 juli 2022 12:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben trouwens ook te herkennen aan een geel polsbandje
De dinsdagroute is afgezet nu op de Oosterhoutse dijk met een hek. Zo kinderachtig weer.misschien is die zaterdag weer weg.quote:Op maandag 18 juli 2022 12:09 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik snap dit gevoel wel. Vandaar dat ik al veel mensen hoor die zaterdag op eigen gelegenheid toch de dinsdag-route gaan lopen. Voor het gevoelen waarom niet? Als ze dat willen, wie heeft er last van?
Dat hek staat er al maanden. Ze zijn al tijden bezig met werkzaamheden bezig daar. Alleen voor de vierdaagse zou dat hek even weggehaald worden.quote:Op maandag 18 juli 2022 15:33 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
De dinsdagroute is afgezet nu op de Oosterhoutse dijk met een hek. Zo kinderachtig weer.misschien is die zaterdag weer weg.
Is dat nog niet klaar dan?quote:Op maandag 18 juli 2022 15:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat hek staat er al maanden. Ze zijn al tijden bezig met werkzaamheden bezig daar. Alleen voor de vierdaagse zou dat hek even weggehaald worden.
Ja, de sfeer daar is altijd ontzettend leuk. En ik moet er juist niet aan denken om hem niet te lopen. Ik baal er al zo van dat morgen niet doorgaat.quote:Op maandag 18 juli 2022 16:15 schreef AQuila360 het volgende:
Straks even wezen kijken (als niet-loper) op de wedren. Dis sfeer is toch wel tof. Al moet ik er niet aan denken om hem te gaan lopen. Wel succes allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |