abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205441798
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 12:06 schreef qltel het volgende:
[ afbeelding ]

Zo liggen mijn wandelrelikwieën erbij..

Kruisjes (met nummer) van de 4daagse, medailles van de alternatieve vierdaagse, medaille van de Egmond wandelmarathon en het touwtje met kralen van de Walk of Wisdom.
^O^

Mijn medailles liggen nog in een verhuisdoos (sinds september). Ik heb ook de groepsmedaille van onze groep gekregen in 2019, die zit al in een mooi doosje O+
pi_205447813
Hebben jullie al een nieuwe uitdaging?

Ik liep een week of 3 geleden de n70 vlakbij Nijmegen om de heuvels te oefenen voor de 4 daagse, ik zag al die trailrunners dat dus rennend doen en dacht: wil ik ook!! (Hardlopen is niet nieuw voor mij maar dit is een andere tak van sport!) En na de winter weer door voor de Vierdaagse!!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2022 @ 19:57:35 #253
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205447842
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 19:55 schreef Bzzzzp het volgende:
Hebben jullie al een nieuwe uitdaging?
Nee hoor, ik ga gewoon lekker door met wandelen en verheug me nu al op wat bergwandelingen eind augustus begin september.
pi_205448117
Bergwandelingen zijn ook fijn! 😍
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 24 juli 2022 @ 21:54:32 #255
147316 crew  DJMO
#trut
pi_205449413
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 19:55 schreef Bzzzzp het volgende:
Hebben jullie al een nieuwe uitdaging?

Ik liep een week of 3 geleden de n70 vlakbij Nijmegen om de heuvels te oefenen voor de 4 daagse, ik zag al die trailrunners dat dus rennend doen en dacht: wil ik ook!! (Hardlopen is niet nieuw voor mij maar dit is een andere tak van sport!) En na de winter weer door voor de Vierdaagse!!
Eerst de teleurstelling maar verwerken en m'n voeten laten herstellen :') komend weekend een weekend weg in Duitsland. Daarna zie ik wel weer verder.

quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 12:00 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Jij kan dit
DJMO heeft zich verkeken
Ik heb me nergens op verkeken, ik had overal op gerekend, behalve op last van zeldzame bijwerkingen van medicatie. En daarbij, ik heb meer gepresteerd dan jij met je gesneer. Ik heb tenminste een poging gedaan. Dat was al een overwinning op zichzelf, gezien mijn mensenschuwheid.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 24 juli 2022 @ 22:08:03 #256
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205449552
Opgeven lijkt me lastiger dan doorlopen tegen beter weten in. Het was gewoon verstandig om ermee te stoppen. Laat mensen die het beter weten vanaf hun veilige zolderkamer, maar die geen idee hebben waar ze het over hebben lekker lullen, en ga er volgend jaar weer voor, als je er dan klaar voor bent.

Goed gedaan, ik kan niet anders zeggen.
pi_205449903
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 11:57 schreef FlauwKapsel het volgende:

[..]
Tuurlijk. Er zijn hardcore lui die t zonder training kunnen. Een klein percentage.
Ik heb m in 2015 ongetraind gedaan, als militair. Niet helemaal ongetraind, maar ik heb geen extra trainingen gedaan op 2x 20km na.Daarna was er geen tijd meer...

Ik doe dat niet nog een keer. Ik heb m uitgelopen, maar wel met een idioot grote blaar(voor de liefhebber heb ik fotos :P ).

Als ik m weer doe, dan ga ik echt trainen zodat t meedoen gewoon leuk is.
pi_205450114
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:37 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Ik heb m in 2015 ongetraind gedaan, als militair. Niet helemaal ongetraind, maar ik heb geen extra trainingen gedaan op 2x 20km na.Daarna was er geen tijd meer...

Ik doe dat niet nog een keer. Ik heb m uitgelopen, maar wel met een idioot grote blaar(voor de liefhebber heb ik fotos :P ).

Als ik m weer doe, dan ga ik echt trainen zodat t meedoen gewoon leuk is.
Het is nooit leuk.
pi_205450231
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 19:55 schreef Bzzzzp het volgende:
Hebben jullie al een nieuwe uitdaging?

Ik liep een week of 3 geleden de n70 vlakbij Nijmegen om de heuvels te oefenen voor de 4 daagse, ik zag al die trailrunners dat dus rennend doen en dacht: wil ik ook!! (Hardlopen is niet nieuw voor mij maar dit is een andere tak van sport!) En na de winter weer door voor de Vierdaagse!!
Zevenheuvelenloop in november...

Een 7km s' avonds en een dag later de 15km in de middag. Eitje. :s)

Wel prijzig als je aan beide mee zou doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-07-2022 23:09:04 ]
  Manager PR/Moderator maandag 25 juli 2022 @ 00:15:34 #260
269689 crew  Viv
pi_205450756
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2022 22:37 schreef Bouke-p het volgende:

[..]
Ik heb m in 2015 ongetraind gedaan, als militair. Niet helemaal ongetraind, maar ik heb geen extra trainingen gedaan op 2x 20km na.Daarna was er geen tijd meer...

Ik doe dat niet nog een keer. Ik heb m uitgelopen, maar wel met een idioot grote blaar(voor de liefhebber heb ik fotos :P ).

Als ik m weer doe, dan ga ik echt trainen zodat t meedoen gewoon leuk is.
Een ex-collega van mij liep 'm ieder jaar ongetraind. Zij hield niet per se van wandelen, maar wel van de gezelligheid met de 4Daagse. Ik had haar eerder in dit topic al genoemd, diegene die een marsfractuur opgelopen had. :%

Zelf heb ik 'm nooit gelopen, terwijl ik 13 jaar van mijn volwassen leven in Nijmegen gewoond heb. Inmiddels woon ik in Zweden, en lijkt het me eigenlijk wel tof om een keer mee te doen. :D Maar dan zou ik wel gaan trainen, is ook geen straf in de mooie natuur hier.
pi_205451367
Wij hadden altijd het idee dat we met de zomerfeesten minstens zoveel kilometers aflegden in de stad als de wandelaars :D Ergens zijn de feesten ook wel zwaarder, maar dan op een andere manier :')

Ik heb de Vierdaagse ook gelopen toen ik al jaren niet meer in Nijmegen woonde. Tijdens het lopen beleef je het dan toch weer heel anders, mooier. Ik vond de militaire groepen altijd leuk bij het aanmoedigen maar tijdens het lopen zijn veel van die groepen superirritant. Versnellen om zo’n groep in te halen of eventjes vertragen zodat ze wat uitlopen en je niet meer een kwartier naar hetzelfde liedje hoeft te luisteren is erg aan te raden.

Trainen in Zweden lijkt me geen straf O+
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 08:24:12 #262
45833 crew  Fogel
pi_205451468
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 00:15 schreef Viv het volgende:

[..]. Inmiddels woon ik in Zweden, en lijkt het me eigenlijk wel tof om een keer mee te doen. :D Maar dan zou ik wel gaan trainen, is ook geen straf in de mooie natuur hier.
Noren die ik ken klagen nl vooral over het gebrek aan variate in hoogte en ondergrond. Ze zijn meestal erg blij als ze een keer bij de zeven heuvelen (het zijn er niet eens zeven :P) zijn omdat er dan eindelijk wat hoogtevariatie is.

Dus mijn tip, zonder er zelf ervaring mee te hebben (behalve dat ik toen ik in NL woonde de zevenheuvelenweg vermoeiend vond en nu na jaren in Noorwegen het niet eens meer als fatsoenlijke heuvels zie) ; Train op harde ondergrond en zonder al te veel hoogteverschil…
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_205453568
quote:
7s.gif Op maandag 25 juli 2022 07:58 schreef Serinde het volgende:
Ik vond de militaire groepen altijd leuk bij het aanmoedigen maar tijdens het lopen zijn veel van die groepen superirritant. Versnellen om zo’n groep in te halen of eventjes vertragen zodat ze wat uitlopen en je niet meer een kwartier naar hetzelfde liedje hoeft te luisteren is erg aan te raden.

Ik vond die militairen met hun liedjes juist wel vermakelijk :) Het feit dat ze er ook op de smalle stukken per se langs willen, en dan verwachten dat iedereen maar aan de kant gaat vond ik eerlijk gezegd irritanter.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 25 juli 2022 @ 13:07:02 #264
284411 crew  heywoodu
pi_205453655
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 00:15 schreef Viv het volgende:
Inmiddels woon ik in Zweden, en lijkt het me eigenlijk wel tof om een keer mee te doen. Maar dan zou ik wel gaan trainen, is ook geen straf in de mooie natuur hier.
Dan moet je natuurlijk niet een stuk gaan wandelen, maar de Vasaloppet doen :+
pi_205453769
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan moet je natuurlijk niet een stuk gaan wandelen, maar de Vasaloppet doen :+
Goed idee, als Viv een beetje kan langlaufen. Gaat mevrouw Heywoodu volgend jaar ook voor de Vasaloppet?
  Manager PR/Moderator maandag 25 juli 2022 @ 23:53:06 #266
269689 crew  Viv
pi_205458841
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 08:24 schreef Fogel het volgende:
bij de zeven heuvelen (het zijn er niet eens zeven :P)
Wait, what? Dit hoor ik voor het eerst. :o Hoeveel zijn het er dan? :D

quote:
Dus mijn tip, zonder er zelf ervaring mee te hebben (behalve dat ik toen ik in NL woonde de zevenheuvelenweg vermoeiend vond en nu na jaren in Noorwegen het niet eens meer als fatsoenlijke heuvels zie) ; Train op harde ondergrond en zonder al te veel hoogteverschil…
Dank je! :)
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dan moet je natuurlijk niet een stuk gaan wandelen, maar de Vasaloppet doen :+
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:20 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Goed idee, als Viv een beetje kan langlaufen.
Om Pippi Långstrump te quoten die dit overigens nooit gezegd heeft: ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan. :P

Nee, als ik een onderdeel van de Zweedse Klassiekers zou doen, dan zie ik mezelf eerder de Vätternrundan fietsen:

Al is het meeste wat ik tot nu toe op een dag gefietst heb 80 kilometer geweest (Eindhoven - Maastricht via België), en dit gaat om 315 kilometer. :blauwoog:

Maar als Bruna de Vasaloppet komt doen, dan komen wij haar zeker aanmoedigen. O+ *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Viv op 26-07-2022 09:05:14 ]
pi_205459286
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 23:53 schreef Viv het volgende:

[..]
Wait, what? Dit hoor ik voor het eerst. :o Hoeveel zijn het er dan? :D

4

En het is maar een stukje van 2 of 3 km, stelt echt helemaal niets voor, het is ook maar een klim van 80 meter ofzo over de hele lengte
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 26 juli 2022 @ 07:47:36 #268
284411 crew  heywoodu
pi_205459302
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:20 schreef Faraday01 het volgende:

[..]
Goed idee, als Viv een beetje kan langlaufen. Gaat mevrouw Heywoodu volgend jaar ook voor de Vasaloppet?
Ik vrees toch van niet, die gaat het te irritant vinden dat ze als rookie vanaf plek 15.000 ofzo moet starten, dus dat wordt een toekomstverhaal :+

Misschien dat we ooit eens gaan beginnen om wat serieus te wandelen, klinkt wel leuk soms.
pi_205459383
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 07:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik vrees toch van niet, die gaat het te irritant vinden dat ze als rookie vanaf plek 15.000 ofzo moet starten, dus dat wordt een toekomstverhaal :+

Misschien dat we ooit eens gaan beginnen om wat serieus te wandelen, klinkt wel leuk soms.
Je kunt ook anders redeneren, volgend jaar als Rookie en dan het jaar daarna een betere startplek :)
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 26 juli 2022 @ 08:32:47 #270
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_205459443
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 07:41 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
4

En het is maar een stukje van 2 of 3 km, stelt echt helemaal niets voor, het is ook maar een klim van 80 meter ofzo over de hele lengte
Dat is mijn mening ook. De Zevenheuvelenweg is zwaar overschat. De eerste helling, kort na Milsbeek bij "de Diepen" is echt veel vervelender.

Voor wie nog even wil nagenieten...
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 26 juli 2022 @ 21:15:59 #271
485843 crew  Jippie
pi_205465985
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 08:32 schreef qltel het volgende:

[..]
Dat is mijn mening ook. De Zevenheuvelenweg is zwaar overschat. De eerste helling, kort na Milsbeek bij "de Diepen" is echt veel vervelender.

Voor wie nog even wil nagenieten...
Wat een prachtig filmpje O+

Ik zou zo pleiten voor een verplichte vierdaagse als maatschappelijke dienstplicht, wat een saamhorigheid _O_

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 26-07-2022 22:57:10 ]
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 21:20:26 #272
236264 crew  capricia
pi_205466041
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:15 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat een prachtig filmpje O+

Ik zou zo pleiten voor een verplichte vierdaagse als maatschappelijke dienstplicht, wat een saamhorigheid _O_
Doe even normaal. :r

Echt juist respect voor iedereen die dit probeert. Maar je moet het niet overdrijven.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 26 juli 2022 @ 21:21:50 #273
485843 crew  Jippie
pi_205466063
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Doe even normaal. :r
Wat, de verplichting tot maatschappelijke dienstplicht of de saamhorigheid?
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 21:23:41 #274
236264 crew  capricia
pi_205466092
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:21 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat, de verplichting tot maatschappelijke dienstplicht of de saamhorigheid?
Verplichting en dienstplicht.
Bizar dat een vierdaagse die gevoelens bij je oproept.
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 26 juli 2022 @ 21:26:00 #275
485843 crew  Jippie
pi_205466121
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:20 schreef capricia het volgende:

[..]
Doe even normaal. :r
Wat, de verplichting tot maatschappelijke dienstplicht of de saamhorigheid?

quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juli 2022 21:23 schreef capricia het volgende:

[..]
Verplichting en dienstplicht.
Bizar dat een vierdaagse die gevoelens bij je oproept.
Nee, ik denk dat ik op een andere golflengte zit. Ik doel op het verkennen van je eigen grenzen en het ervaren van zoveel saamhorigheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')