Dus ze staan op film. Deel die beelden maar.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)j-overleed~ac3a1da4/
Daarom waarschijnlijk.
Ook nog ja ...quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:48 schreef ReplaR het volgende:
Dat stoeien bij bepaalde figuren is een manier om mensen te beroven.
Nee. Maar wel zeer bewust over de reling gejonast.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze hebben hem vermoord? met voorbedachte raden?
Jonassen is een onschuldig grapje. Wanneer het goed is uitgevoerd. Hier ging het verkeerd. Een ongeluk dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:17 schreef maily het volgende:
[..]
Nee. Maar wel zeer bewust over de reling gejonast.
Dat noem ik geen ongeluk.
Dat is wat mensen relatief vaak doen, ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:22 schreef suzi1 het volgende:
als iets verkeerd gaat dan ren je ook meestal weg ja
Laat de fokknokploeg maar weten wanneer je graag onschuldig in het water gejonast wilt worden, niet te snel in de winter is het grapje leuker voor het publiek.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jonassen is een onschuldig grapje. Wanneer het goed is uitgevoerd. Hier ging het verkeerd. Een ongeluk dus.
Ah kijk, jij leidt het onderzoek?quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jonassen is een onschuldig grapje. Wanneer het goed is uitgevoerd. Hier ging het verkeerd. Een ongeluk dus.
Het is watquote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Laat de fokknokploeg maar weten wanneer je graag onschuldig in het water gejonast wilt worden, niet te snel in de winter is het grapje leuker voor het publiek.
Je hoeft het onderzoek niet te leiden, om te weten dat het hier niet ging om een moord.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:40 schreef SQ het volgende:
[..]
Ah kijk, jij leidt het onderzoek?
En de rest trouwens ook. Laten we nou eens afwachten tot er meer over bekend is, voordat we conclusies trekken en elkaar daar over in de haren vliegen.
In nl moord met voorbedachte rade niet, doodslag wel degelijk. Verder is het België en weten we niet hoe moord daar wettelijk gedefinieerd is.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 08:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hoeft het onderzoek niet te leiden, om te weten dat het hier niet ging om een moord.
Dat je geen eindconclusie kan trekken, wil dat niet zeggen dat je geen enkele conclusie kan trekken.
"Man verdrinkt na jonassen in Gent" klinkt toch anders dan "Neo Nazi's flikkeren neger van brug"quote:Op maandag 18 juli 2022 10:50 schreef 1superbeschuitje het volgende:
https://www.hln.be/gent/w(...)-spoorloos~aafbe551/
In het filmpje wordt op 00:25 gezegd dat het slachoffer van Afrikaanse afkomst is en gesuggereerd dat het motief zinloos geweld / racisme zou kunnen zijn.
Ik ga volgende week op vakantie in België als ik daar ben kan ik wel even inloggen op het Belgische internet en het opzoeken. Als ik dan weer terug in Nederland ben zal ik de definitie hier posten.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In nl moord met voorbedachte rade niet, doodslag wel degelijk. Verder is het België en weten we niet hoe moord daar wettelijk gedefinieerd is.
Ja, een dag later wel ja. Dacht je dat ze Teletekstpagina 127 voor eeuwig zouden reserveren voor dit verhaal?quote:Op maandag 18 juli 2022 09:21 schreef maily het volgende:
[..]
De link gaat naar een schietpartij in de USA.
Ik weet zeker dat dit in Belgie ook geen moord is. En ook geen doodslag.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:55 schreef Basp1 het volgende:
[..]
In nl moord met voorbedachte rade niet, doodslag wel degelijk. Verder is het België en weten we niet hoe moord daar wettelijk gedefinieerd is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |