Een collega van me heet Jonas. Komt wel erg dichtbij zo.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:43 schreef Perox het volgende:
Ik vraag me af wat Jonas er zelf van vindt. Verder is dit maar een vaag verhaal, natuurlijk. Meer details zijn gewenst.
Maar niet onmogelijk. Eerst maar eens wat onderzoek afwachten. We weten nog niet eens zeker hoelang de mannen elkaar kenden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de eerste die het roept hoor
Paar blanke mannen die een donkere hulpeloze man het water in flikkeren???????????? Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij bent volgens mij de eerste die het roept hoor
Misschien heb jij gewoon niet zoveel kennis van de Nederlandse taal.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 06:32 schreef PiyeReloaded het volgende:
Het meest frappante vind ik dat iedereen hier blijkbaar bekend is met de term 'jonassen'. Wat een debiliteit weer. Sowieso vreemd volk altijd dat het leuk vindt om kutacties uit te halen bij hun 'maten', vooral als ze onder invloed zijn. Het valt me nog mee dat ze zijn lijk niet in de reet hebben geneukt met een wortel, gezien dit soort acties vaak ook gepaard gaan met latent homoseksuele uitingen.
Eentje was toch in een Nederlandse auto gestapt?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 06:26 schreef einzeinz het volgende:
Wat ik me afvraag... Ze weten dus nu dat het Nederlanders zijn maar ze weten niet om wie het gaat?
Nu vraag ik me af hoe je op camerabeelden iemands nationaliteit kunt achterhalen?
Hebben ze hen horen praten? Zei de frituuruitbater dat die vrienden 'gierig waren' en dus enkel Nederlanders konden zijn?
Zou wel lullig zijn voor de politie als nu blijkt dat het eigenlijk bv. Noord-Fransen zouden zijn.
Waar baseer je op dat de mannen blank waren?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 08:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Paar blanke mannen die een donkere hulpeloze man het water in flikkeren???????????? Dit kan echt niet.
DPG krant zeker?quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:13 schreef suzi1 het volgende:
in de krant hadden ze het ook al over een evt racistische daad omdat het om een oegandese gentenaar ging
Ja als het een donker iemand is dan is het racisme. Als het een homo is dan is het homofoob. Als het een vrouw is dan is het sexisme. Als het een blanke hetero man is dan is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:13 schreef suzi1 het volgende:
in de krant hadden ze het ook al over een evt racistische daad omdat het om een oegandese gentenaar ging
Dat mogen ze dan aan de RC uitleggen.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 11:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vermoed een tamelijk onschuldig stoeipartijtje tot ze zich realiseren dat hij niet kan zwemmen en dan in paniek raken en laf vluchten, alsof het niet gebeurd is.
Gvd klootzakken.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:13 schreef Flory het volgende:
"Lichaam van man (53) uit water gehaald in Gent: 19-jarige verdachte opgepakt in Nederland"
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220719_93639586
Inderdaad ja, het waren blijkbaar geen "vrienden" maar onbekenden van het slachtoffer zie ik in dat bericht.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gvd klootzakken.
Mooi dat er iig eentje is opgepakt
Misschien kon hij niet zwemmen? En hij had kleren aan, dat helpt ook niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:34 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het waren blijkbaar geen "vrienden" maar onbekenden van het slachtoffer zie ik in dat bericht.
Is me trouwens wel een raadsel waaraan hij dan overleden is. misschien op een betonnen peiler terecht gekomen, want zatte tokkies die er vandoor gaan, zullen vast ook niet zo slim zijn om even te kijken of de plek wel veilig genoeg is om iemand erin te gooien.
quote:Hakim komt oorspronkelijk uit Oeganda. De Belgische krant Het Laatste Nieuws sprak zijn ex: ,,Hakim is lang geleden uit Oeganda weggegaan om hier een beter leven op te bouwen. Hij was hier oorspronkelijk zonder papieren, speelde djembe op straat om geld te verdienen. Maar alles kwam goed. Hij had vast werk en fietste elke dag op en neer naar Affligem om daar in een brouwerij te werken. Hij huurde een mooi appartement met drie slaapkamers, hij had een huis in Oeganda. Hij had een beter leven, deed geen vlieg kwaad, was tegen drugs, had geen strafblad, was gezond. Hij dronk wel graag een glas, maar wie doet dat niet?”
quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:34 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Inderdaad ja, het waren blijkbaar geen "vrienden" maar onbekenden van het slachtoffer zie ik in dat bericht.
Is me trouwens wel een raadsel waaraan hij dan overleden is. misschien op een betonnen peiler terecht gekomen, want zatte tokkies die er vandoor gaan, zullen vast ook niet zo slim zijn om even te kijken of de plek wel veilig genoeg is om iemand erin te gooien.
https://www.ad.nl/buitenl(...)j-overleed~ac3a1da4/quote:Hakim kon niet zwemmen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |