Ik snap je, maar dan heb je helemaal geen aanval.quote:
Die is de hitte niet gewend.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:42 schreef Starflyer het volgende:
Beerestein is steeds te traag. Wissel die maar.
Ik vind haar juist steeds wel snel genoeg voor een actie, maar dan verprutst ze het met een slechte aanname of passquote:Op zondag 17 juli 2022 18:42 schreef Starflyer het volgende:
Beeresteyn is steeds te traag. Wissel die maar.
Nou dat wordt tegen Frankrijk ballen dus.quote:
Niet als ze dit verliezen.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou dat wordt tegen Frankrijk ballen dus.
Wel daarna evt Duitsland, maar dat gaat toch niet gebeuren.
quote:Op zondag 17 juli 2022 18:45 schreef T3hTommay het volgende:
Definitief eraf tegen FrankrijkZwitserland.
binnen 2 wekenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:46 schreef RipCity het volgende:
Wanneer spelen we nu de volgende ronde en op welke locatie?
Als Zwitserland wint van Nederland gaan ze die sowieso voorbij…quote:Op zondag 17 juli 2022 18:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zweden 2-0. Scoort ZWI dan ligt Oranje er dus gewoon uit.
Kut.quote:
Heeft een dikke reet voor een voetbalster.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nouwen is 23, maar speelt als een trage oma.
Doordat ze dan te traag reageert, imho.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vind haar juist steeds wel snel genoeg voor een actie, maar dan verprutst ze het met een slechte aanname of pass
Als Zwitserland wint is het onderling resultaat sowieso beter en hebben ze (bij 1-0) minimaal een gelijk doelsaldo dus bij een overwinning van Zwitserland gaan ze Oranje voorbij.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onderling resultaat prio boven doelsaldo?
Misschien wel beter ook. Een afstraffing besparen.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zweden 2-0. Scoort ZWI dan ligt Oranje er dus gewoon uit.
quote:Op zondag 17 juli 2022 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft een dikke reet voor een voetbalster.
Ze hebben het tegen Portugal gewoon gigantisch lopen verkloten na die 2-0. Zelf verzuimd om naar 3-0/4-0 uit te lopen en vervolgens die 2 goals weggeven vlak na elkaar.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Bij deze stand is Oranje door. ZWI moet dus. Doelsaldo kun je vergeten, dan maar 2e worden.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hebben het tegen Portugal gewoon gigantisch lopen verkloten na die 2-0. Zelf verzuimd om naar 3-0/4-0 uit te lopen en vervolgens die 2 goals weggeven vlak na elkaar.
Dat waren individuele fouten van Janssen en vd Gragt, die spelen nu wat beter dus op hoop van zegen dan maarquote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hebben het tegen Portugal gewoon gigantisch lopen verkloten na die 2-0. Zelf verzuimd om naar 3-0/4-0 uit te lopen en vervolgens die 2 goals weggeven vlak na elkaar.
quote:Op zondag 17 juli 2022 18:53 schreef Wetenschapsvraag het volgende:
Oranje leeuwinnen doen het weer prima vind ik, de eerste paar minuten 70% balbezit van Zwitserland maar daarna goed opgepakt en goede kansen kunnen creërenVan Domselaar is ook geweldig
De scheids wat minder
Alles voor het vlaggetje.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:56 schreef Szura het volgende:
De studio die analyseert hoe Beer succesvol de schwalbe had moeten uitvoeren
Dat klopt toch gewoon?quote:Op zondag 17 juli 2022 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
Analyse van 1 minuut en dan nog verkeerde feiten vertellen. Met je 2x scoren en dan staan we gelijk met Zweden
Ja, dat had ik in eerste instantie niet meegekregen. Ik kijk op de Belg.quote:
Klopt gewoon.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
Analyse van 1 minuut en dan nog verkeerde feiten vertellen. Met je 2x scoren en dan staan we gelijk met Zweden
:Squote:Op zondag 17 juli 2022 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zou lekker blijven slapen, Egurrola heeft haar laatste minuten gespeeld dit EKquote:Op zondag 17 juli 2022 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Ik kom zo terug en dan hopelijk speelt Egurrola
Twee Feyenoorders.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zij en Miedema de absolute motor van dit Oranje. De rest is vrij matig.
quote:Op zondag 17 juli 2022 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Ik kom zo terug en dan hopelijk speelt Egurrola
Altijd zo leuk praten over tactiek, terwijl elke wedstrijd op dit toernooi (en daarbuiten ook) voor 80 procent uit toevalsvoetbal bestaat.quote:
Terwijl de keeper de bal gewoon had. Kun je daarna tegen zo'n doelman aanlopen zoveel als je wilt. Een pingel ga je dan nooit meer krijgen.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:56 schreef Szura het volgende:
De studio die analyseert hoe Beer succesvol de schwalbe had moeten uitvoeren
Gelukkig stond die niet bij de palenquote:
Ik denk niet dat zij 3-4 ton verdient.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:11 schreef Poepz0r het volgende:
Deze vrouwen verdienen 3-4 ton per jaarMooie eigen kool
Nageltjes waren net gelakt.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:15 schreef RipCity het volgende:
Jezus zet eens je voet er hard tussen. Prutsers
Nee idd. Alles keek naar degene die de bal heeft, en degene die inloopt kijken ze niet naar. Vaak gemaakte fout bij tegengoals.quote:
Sari is een leider aldus vd Donkquote:Op zondag 17 juli 2022 19:18 schreef Szura het volgende:
Domselaar doet het prima
Lachwekkend dat ze zo lang met Sari zijn doorgegaan
Met Wiegman hadden we alles met 8-0 gewonnen.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Met Sari waren we nu al uitgeschakeld
EINDE TIJDPERK
Shanice kon wel opdonderenquote:Op zondag 17 juli 2022 19:18 schreef Szura het volgende:
Domselaar doet het prima
Sari gaat gewoon weer keepen als ze fit is.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:18 schreef Szura het volgende:
Domselaar doet het prima
Die mag van mij permanent op stal.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sari gaat gewoon weer keepen als ze fit is.
En Parsons maar wachten.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:19 schreef MoreDakka het volgende:
Wisselen voor het uur? Goh, wat een idee.
De eerste de beste coach die Sari weer vrijwillig opstelt, moeten ze per direct ontslaan.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sari gaat gewoon weer keepen als ze fit is.
SLOT OUTquote:Op zondag 17 juli 2022 19:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De eerste de beste coach die Sari weer vrijwillig opstelt, moeten ze per direct ontslaan.
Zulke voordehandliggende vragen stellen is vrij irritant lijkt me.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
????
Ben je nu boos omdat mensen je vragen waarvoor de VAR zou moeten kijken?
HEUPSCHOTTEDquote:Op zondag 17 juli 2022 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beerensteyn is een beetje de Babel van dit elftal.
De trainer van PSV dus?quote:Op zondag 17 juli 2022 19:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
De eerste de beste coach die Sari weer vrijwillig opstelt, moeten ze per direct ontslaan.
Leg dan gewoon uit waarvoor de VAR zou moeten kijken? Wat heb jij gezien?quote:Op zondag 17 juli 2022 19:21 schreef poederbrief het volgende:
[..]
Zulke voordehandliggende vragen stellen is vrij irritant lijkt me.
Goed heupschot?quote:Op zondag 17 juli 2022 19:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beerensteyn is een beetje de Babel van dit elftal.
Tsja, Sari had daarentegen ook een keer wél een goede periode. Die heb ik van Shanice nooit gezien.quote:
huhquote:Op zondag 17 juli 2022 19:23 schreef TjjWester het volgende:
Na 60 minuten nog steeds niet gescoord hebben, voorspeld weinig goeds voor nederland![]()
Jawel, ooit in het begin.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:23 schreef Fargo het volgende:
[..]
Tsja, Sari had daarentegen ook een keer wél een goede periode. Die heb ik van Shanice nooit gezien.
Nederland kwam voor door een eigen goal van zwitserland.quote:
Lang geteerd op prestaties uit het verleden ja.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
In 2017 was het ook wel goed. 2019 al heel slecht
Dat telt gewoon als goal voor Nederland toch of ben ik nou gekquote:Op zondag 17 juli 2022 19:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nederland kwam voor door een eigen goal van zwitserland.
Ja duh, dat zei ik niet he. Effe goed lezen.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:25 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat telt gewoon als goal voor Nederland toch of ben ik nou gek
Anders was die er ook wel ingegaanquote:Op zondag 17 juli 2022 19:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nederland kwam voor door een eigen goal van zwitserland.
Sowieso moet dit hele elftal een beetje vernieuwen/verjongen. Van den Donk, Miedema, Groenen, die kun je best handhaven. De rest is volstrekt inwisselbaar. En ik durf te beweren dat Pelova en Brugts niet slechter zijn dan wat er nu in het veld staat.quote:
Gevoel is anders, hier kun je geen hoop en kracht uit putten.quote:
Coach kan er geen klote van. WIEGMAN GOAT.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:27 schreef Fargo het volgende:
[..]
Sowieso moet dit hele elftal een beetje vernieuwen/verjongen. Van den Donk, Miedema, Groenen, die kun je best handhaven. De rest is volstrekt inwisselbaar. En ik durf te beweren dat Pelova en Brugts niet slechter zijn dan wat er nu in het veld staat.
Die had hier ook geen chocola meer van gemaakt hoor. Elftal staat al te lang stil qua ontwikkeling. Wij worden ouder en de concurrentie ontwikkelt zich beter en sneller.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Coach kan er geen klote van. WIEGMAN GOAT.
Hij is niet eens coach, laat hem eerst maar eens zijn diploma halen.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Coach kan er geen klote van. WIEGMAN GOAT.
quote:Op zondag 17 juli 2022 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die had hier ook geen chocola meer van gemaakt hoor. Elftal staat al te lang stil qua ontwikkeling. Wij worden ouder en de concurrentie ontwikkelt zich beter en sneller.
Pietje?quote:Op zondag 17 juli 2022 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die had hier ook geen chocola meer van gemaakt hoor. Elftal staat al te lang stil qua ontwikkeling. Wij worden ouder en de concurrentie ontwikkelt zich beter en sneller.
Ook hier geschreven, kon nog net vluchten voor de galg.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:28 schreef Fargo het volgende:
[..]
Iedereen is beter dan Sari.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De derde keeper achter Sari.
Ik maak mij zorgen
Maandag zie je die gewoon weer op de bouwplaats.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
Als ik Spitse tegen zou komen op een stapavond zou ik snel dekking zoeken.
De tweede achter Sariquote:Op zondag 17 juli 2022 19:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De derde keeper achter Sari.
Ik maak mij zorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |