Ik snap je, maar dan heb je helemaal geen aanval.quote:
Die is de hitte niet gewend.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:42 schreef Starflyer het volgende:
Beerestein is steeds te traag. Wissel die maar.
Ik vind haar juist steeds wel snel genoeg voor een actie, maar dan verprutst ze het met een slechte aanname of passquote:Op zondag 17 juli 2022 18:42 schreef Starflyer het volgende:
Beeresteyn is steeds te traag. Wissel die maar.
Nou dat wordt tegen Frankrijk ballen dus.quote:
Niet als ze dit verliezen.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou dat wordt tegen Frankrijk ballen dus.
Wel daarna evt Duitsland, maar dat gaat toch niet gebeuren.
quote:Op zondag 17 juli 2022 18:45 schreef T3hTommay het volgende:
Definitief eraf tegen FrankrijkZwitserland.
binnen 2 wekenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:46 schreef RipCity het volgende:
Wanneer spelen we nu de volgende ronde en op welke locatie?
Als Zwitserland wint van Nederland gaan ze die sowieso voorbij…quote:Op zondag 17 juli 2022 18:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zweden 2-0. Scoort ZWI dan ligt Oranje er dus gewoon uit.
Kut.quote:
Heeft een dikke reet voor een voetbalster.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:47 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Nouwen is 23, maar speelt als een trage oma.
Doordat ze dan te traag reageert, imho.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:44 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik vind haar juist steeds wel snel genoeg voor een actie, maar dan verprutst ze het met een slechte aanname of pass
Als Zwitserland wint is het onderling resultaat sowieso beter en hebben ze (bij 1-0) minimaal een gelijk doelsaldo dus bij een overwinning van Zwitserland gaan ze Oranje voorbij.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onderling resultaat prio boven doelsaldo?
Misschien wel beter ook. Een afstraffing besparen.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:46 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Zweden 2-0. Scoort ZWI dan ligt Oranje er dus gewoon uit.
quote:Op zondag 17 juli 2022 18:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heeft een dikke reet voor een voetbalster.
Ze hebben het tegen Portugal gewoon gigantisch lopen verkloten na die 2-0. Zelf verzuimd om naar 3-0/4-0 uit te lopen en vervolgens die 2 goals weggeven vlak na elkaar.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Bij deze stand is Oranje door. ZWI moet dus. Doelsaldo kun je vergeten, dan maar 2e worden.
Ja, dit dus.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hebben het tegen Portugal gewoon gigantisch lopen verkloten na die 2-0. Zelf verzuimd om naar 3-0/4-0 uit te lopen en vervolgens die 2 goals weggeven vlak na elkaar.
Dat waren individuele fouten van Janssen en vd Gragt, die spelen nu wat beter dus op hoop van zegen dan maarquote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze hebben het tegen Portugal gewoon gigantisch lopen verkloten na die 2-0. Zelf verzuimd om naar 3-0/4-0 uit te lopen en vervolgens die 2 goals weggeven vlak na elkaar.
quote:Op zondag 17 juli 2022 18:53 schreef Wetenschapsvraag het volgende:
Oranje leeuwinnen doen het weer prima vind ik, de eerste paar minuten 70% balbezit van Zwitserland maar daarna goed opgepakt en goede kansen kunnen creërenVan Domselaar is ook geweldig
De scheids wat minder
Alles voor het vlaggetje.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:56 schreef Szura het volgende:
De studio die analyseert hoe Beer succesvol de schwalbe had moeten uitvoeren
Dat klopt toch gewoon?quote:Op zondag 17 juli 2022 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
Analyse van 1 minuut en dan nog verkeerde feiten vertellen. Met je 2x scoren en dan staan we gelijk met Zweden
Ja, dat had ik in eerste instantie niet meegekregen. Ik kijk op de Belg.quote:
Klopt gewoon.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
Analyse van 1 minuut en dan nog verkeerde feiten vertellen. Met je 2x scoren en dan staan we gelijk met Zweden
:Squote:Op zondag 17 juli 2022 18:58 schreef Saekerhett het volgende:
Ik zou lekker blijven slapen, Egurrola heeft haar laatste minuten gespeeld dit EKquote:Op zondag 17 juli 2022 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Ik kom zo terug en dan hopelijk speelt Egurrola
Twee Feyenoorders.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zij en Miedema de absolute motor van dit Oranje. De rest is vrij matig.
quote:Op zondag 17 juli 2022 19:02 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Ik kom zo terug en dan hopelijk speelt Egurrola
Altijd zo leuk praten over tactiek, terwijl elke wedstrijd op dit toernooi (en daarbuiten ook) voor 80 procent uit toevalsvoetbal bestaat.quote:
Terwijl de keeper de bal gewoon had. Kun je daarna tegen zo'n doelman aanlopen zoveel als je wilt. Een pingel ga je dan nooit meer krijgen.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:56 schreef Szura het volgende:
De studio die analyseert hoe Beer succesvol de schwalbe had moeten uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |