Eerst de Ukrainers indirect uitmoorden dmv hongersnood en daarna het gebied herbevolken met eigen mensen...quote:Op maandag 18 juli 2022 08:46 schreef polderturk het volgende:
Bij de Holodomor zijn tussen de 3,5 miljoen en 7 miljoen doden gevallen in Centraal en Oost-Oekrane. In toevallig de gebieden waar nu de meeste Russen wonen.
Yep. Zo smerig zijn ze.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Eerst de Ukrainers indirect uitmoorden dmv hongersnood en daarna het gebied herbevolken met eigen mensen...
gaat iets niet goed met je link, ik kom uit op:quote:Op maandag 18 juli 2022 05:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
Mag gewoon hoor
Zelfs Zelensky is het daarmee eens
https://www.google.com/am(...)e-oligarch-at-a-time
Zelenskyy had de verkiezingsbelofte om corruptie aan te pakken maar werd tegengewerkt en het lukte hem niet dit waar te maken. Deze oorlog biedt mogelijkheden om veranderingen alsnog door te voeren.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oekrane is heel erg corrupt, maar je mag hier niks negatief over Oekrane zeggen.
Het is een amp link, je kan gewoon dit aan het begin verwijderen:quote:Op maandag 18 juli 2022 09:00 schreef sp3c het volgende:
Hmmm valt nu niet te verhelpen
Was iets met ukrainian president cracks down on corruption ofzo iets cools
| 1 | https://www.google.com/amp/s/ |
| 1 2 3 4 5 | https://www.google.com/amp/s/www.euronews.com/my-europe/amp/2021/06/22/ukraine-s-volodymyr-zelenskyy-speeds-up-corruption-crackdown-one-oligarch-at-a-time wordt dus: https://www.euronews.com/my-europe/amp/2021/06/22/ukraine-s-volodymyr-zelenskyy-speeds-up-corruption-crackdown-one-oligarch-at-a-time |
Ze moeten daarom dat gebied nooit afstaan aan het genocidale Rusland.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:55 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Eerst de Ukrainers indirect uitmoorden dmv hongersnood en daarna het gebied herbevolken met eigen mensen...![]()
Alvast aan het voorsorteren op de komst van de ATACMSquote:Op maandag 18 juli 2022 09:22 schreef ExTec het volgende:
En op Krim zien ze het al aankomen.
[ twitter ]
Fixedquote:Op maandag 18 juli 2022 09:03 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het is een amp link, je kan gewoon dit aan het begin verwijderen:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Wat ik opvallend vind is dat er vliegtuigen al hele tijd op 220 staat. Gebruiken de russen hun luchtmacht echt helemaal niet meer of zoquote:
16 minutes ago - 4830′N 3851′Equote:Op maandag 18 juli 2022 10:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat ik opvallend vind is dat er vliegtuigen al hele tijd op 220 staat. Gebruiken de russen hun luchtmacht echt helemaal niet meer of zo![]()
Oh en die cruise missles. Wanneer telt dit als een loss? Want als je een cruise missile raak schiet is die natuurlijk ook kapotDus vraag me af wat dit nummer inhoud.
Dat klopt. Beantwoord alleen de vraag nietquote:
Deze niet meerquote:Op maandag 18 juli 2022 10:18 schreef zuchtje het volgende:
[..]
16 minutes ago - 4830′N 3851′E
Russian Su aircraft crashed near Alchevsk overnight, probably was shot down by own air defense
https://twitter.com/2uwmp/status/1548939773036957697
ze vliegen nog wel.. maar ja..
Als je hem neerschiet voor hij zijn doel bereikt is het een losse lijkt me want dan moet je er nog 1 afvurenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat klopt. Beantwoord alleen de vraag niet
Ja dat is dus mijn vraag. Wanneer het een loss is. Omdat als hij zijn doel raakt. Je de rakket ook kwijt bent.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als je hem neerschiet voor hij zijn doel bereikt is het een losse lijkt me want dan moet je er nog 1 afvuren
Half uur geleden gepost:quote:Op maandag 18 juli 2022 10:10 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik opvallend vind is dat er vliegtuigen al hele tijd op 220 staat. Gebruiken de russen hun luchtmacht echt helemaal niet meer of zo
Ik denk alleen neergeschoten rakettenquote:Op maandag 18 juli 2022 10:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dat is dus mijn vraag. Wanneer het een loss is. Omdat als hij zijn doel raakt. Je de rakket ook kwijt bent.
Dus zijn het 166 uit de lucht geschoten. Of zitten hier ook raketten bij die hun doel gewoon geraakt hebben en daardoor loss zijn.
Volgens mij heeft het er deels mee te maken dat Russische luchtsteun weinig aan het front verschijnt omdat neergehaald worden een te groot risico is door goed luchtafweergeschut. Dit geldt trouwens vice versa.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat ik opvallend vind is dat er vliegtuigen al hele tijd op 220 staat. Gebruiken de russen hun luchtmacht echt helemaal niet meer of zo![]()
Oh en die cruise missles. Wanneer telt dit als een loss? Want als je een cruise missile raak schiet is die natuurlijk ook kapotDus vraag me af wat dit nummer inhoud.
220 staat er nochtans nog maar 3 dagen, al gaat het inderdaad traag. Veel doen ze idd niet,quote:Op maandag 18 juli 2022 10:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb het gefixed voor jequote:Op maandag 18 juli 2022 10:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft het er deels mee te maken dat Russische luchtsteun weinig aan het front verschijnt omdat neergehaald worden een te groot risico is door goed je eigen luchtafweergeschut.
Mja. Toch werd de Soviet-Unie destijds geleid door een Georgir (Jozef Stalin, je weet wel), en niet een Rus. Sterker nog, die Georgir had zo'n beetje alle Russen uit de top leidinggevend functies weggewerkt. En we weten allemaal hoe die man werkelijk een alleenheerser/dictator/massamoordenaar was.quote:
De haat tegen Duitsland is ook onjuist, want Hitler kwam uit Oostenrijk?quote:Op maandag 18 juli 2022 10:48 schreef RetepV het volgende:
[..]
Mja. Toch werd de Soviet-Unie destijds geleid door een Georgir (Jozef Stalin, je weet wel), en niet een Rus. Sterker nog, die Georgir had zo'n beetje alle Russen uit de top leidinggevend functies weggewerkt. En we weten allemaal hoe die man werkelijk een alleenheerser/dictator/massamoordenaar was.
Het is eigenlijk dus niet helemaal juist om de Russen de schuld te geven van die Holodomor. ALS er dan een heel volk de schuld van moet krijgen, dan zouden het de Georgirs moeten zijn.
En om eerlijk te zijn, ik zou het niet raar vinden om die Georgirs als volk er de schuld van te geven. Die Georgirs zijn nog steeds Stalin aan het vereren, om de zoveel tijd verschijnt er daar wel weer ergens een nieuw Stalin-beeld.
De Rusland-haat in Oekrane is dus niet bepaald rationeel en is niet bepaald gestoeld op historische feiten.
Natuurlijk werd hij tegengewerkt, wat dacht hij dan?quote:Op maandag 18 juli 2022 09:01 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Zelenskyy had de verkiezingsbelofte om corruptie aan te pakken maar werd tegengewerkt en het lukte hem niet dit waar te maken.
Wat dat betreft heeft deze oorlog hem dus de kans geboden om zijn gezicht te redden en misschien wel zijn leven. Want als hij werkelijk de kans had gekregen om van leer te gaan tegen de corruptie, dan had het heel goed slecht voor hem hebben kunnen aflopen.quote:Deze oorlog biedt mogelijkheden om veranderingen alsnog door te voeren.
De haat tegen Duitsland is juist. Want het Duitse volk heeft Hitler op democratische wijze de macht in handen gegeven en hem daarmee dus zijn mandaat gegeven.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:50 schreef zuchtje het volgende:
[..]
De haat tegen Duitsland is ook onjuist, want Hitler kwam uit Oostenrijk?
Nee, precies.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:48 schreef RetepV het volgende:
De Rusland-haat in Oekrane is dus niet bepaald rationeel en is niet bepaald gestoeld op historische feiten.
Hoe is Putin aan de macht gekomen?quote:Op maandag 18 juli 2022 10:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
De haat tegen Duitsland is juist. Want het Duitse volk heeft Hitler op democratische wijze de macht in handen gegeven en hem daarmee dus zijn mandaat gegeven.
Stalin heeft zelf de macht gegrepen door zijn tegenstanders te vermoorden. Niemand heeft hem gekozen.
Probeer het nog eens...
En russen hebben niet ooit op putin gestemd?quote:Op maandag 18 juli 2022 10:54 schreef RetepV het volgende:
De haat tegen Duitsland is juist. Want het Duitse volk heeft Hitler op democratische wijze de macht in handen gegeven en hem daarmee dus zijn mandaat gegeven.
Hitler heeft nooit een democratische meerderheid behaald. Hij gebruikte onder andere de Rijksdagbrand en zijn knokploegen om de absolute macht te bereiken.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja joh,quote:Op maandag 18 juli 2022 10:52 schreef RetepV het volgende:
Wat dat betreft moet hij dus ook Poetin dankbaar zijn, die heeft een groot deel van het vuile werk voor Zelensky gedaan.
Niet bepaald... Meer door handig manoeuvreren.quote:Op maandag 18 juli 2022 10:54 schreef RetepV het volgende:
[..]
Stalin heeft zelf de macht gegrepen door zijn tegenstanders te vermoorden. Niemand heeft hem gekozen.
Probeer het nog eens...
Voor 2014 dacht 80% van Oekrane positief over Rusland. Rusland heeft zichzelf in de voet geschoten.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:54 schreef Afwazig het volgende:
De situatie is dat Rusland in 2014 al een autonoom land aanviel. Voor 2014 was het sentiment in Oekrane richting Rusland behoorlijk anders ook. Vreemd ja.
Dunglish van Ursula of van Kristine?quote:
Zie bijv. de journaliste en anticorruptie-activist Daphne Galizia die vermoord werd vanwege haar onderzoek in de Panama Papers (bij haar moord waren ook politici betrokken), of vervolging van klokkenluiders als Snowden, Assange, Chelsea Manning, ... waarbij sommige Amerikaanse politici wensten dat Assange vermoord werd. Het vermoorden van Reuters en Al-jazeera journalisten in Irak. Het bombarderen van Al-jazeera kantoren waarbij in een geval een journalist omkwam. Bush en Blair die spraken over het bombarderen en invallen van Al-jazeera's hoofdkwartier in Qatar, omdat ze beelden toonden van burgerslachtoffers. Enzovoort. Laat het recht praten maar beginnen, vind het wel vermakelijk om te zien hoe veel groter misdaden dan die Rusland pleegt hier met passie verdedigd worden. Zegt iets over hoe hypocriet men is.quote:Op maandag 18 juli 2022 06:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Oh, dan heb je vast en zeker bronnen waaruit blijkt dat de EU en de VS critici vergiftigen en vermoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |