De echte ins and oute zullen we nooit weten maar de staat van beleg geeft de president natuurlijk wel ongekende macht. Hopelijk gaat hij daar verstandig mee om en wordt hij niet paranoide in die bunker van hem.quote:
Oekraïne is heel erg corrupt, maar je mag hier niks negatief over Oekraïne zeggen.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haar grootste prio was anti corruptie, en nu ontslagen wegens corruptie?
Je bewijst het tegendeel met je zielige geklaag.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oekraïne is heel erg corrupt, maar je mag hier niks negatief over Oekraïne zeggen.
Nee, ze heeft te weinig gedaan tegen verraders en ruslandvriendjes in haar departement, zegt Zelenskyy.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haar grootste prio was anti corruptie, en nu ontslagen wegens corruptie?
Mag gewoon hoorquote:Op zondag 17 juli 2022 23:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Oekraïne is heel erg corrupt, maar je mag hier niks negatief over Oekraïne zeggen.
Je kan daarmee wel de moral high-ground innemen, maar dat soort dingen gebeuren in de EU en VS ook. Niet om wat Rusland doet recht te praten, maar dit soort kortzichtige opmerkingen komen op mij over als de pot die de ketel verwijt.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:33 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je bewijst het tegendeel met je zielige geklaag.
Als je in Rusland trouwens iets over corruptie zegt dan word je vergiftigd en naar Siberië gezonden. Maar dat mag je niet zeggen in Rusland overigens
Russen hebben geen enkel recht om Oekraïense doelen aan te vallen.quote:Op zondag 17 juli 2022 21:32 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Zo kunnen Russen hun misdaden ook recht praten. Jij bent geen haar beter sp3c.
Oh, dan heb je vast en zeker bronnen waaruit blijkt dat de EU en de VS critici vergiftigen en vermoorden.quote:Op maandag 18 juli 2022 05:13 schreef Tobias19xx het volgende:
[..]
Je kan daarmee wel de moral high-ground innemen, maar dat soort dingen gebeuren in de EU en VS ook. Niet om wat Rusland doet recht te praten, maar dit soort kortzichtige opmerkingen komen op mij over als de pot die de ketel verwijt.
Wacht even een paar maanden dan kan je Julian Assange aan dat rijtje toevoegen.quote:Op maandag 18 juli 2022 06:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Oh, dan heb je vast en zeker bronnen waaruit blijkt dat de EU en de VS critici vergiftigen en vermoorden.
Als die iets zou overkomen, dan zou ik het nog begrijpen ook. Dit is geen criticaster, maar iemand die links en rechts enorm veel vijanden heeft gemaakt door van iedereen de vuile was buiten te hangen. Toch is ie er nog steeds ook al geef ik geen stuiver voor zijn leven meer.quote:Op maandag 18 juli 2022 06:10 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
Wacht even een paar maanden dan kan je Julian Assange aan dat rijtje toevoegen.
jA mAaR aMeRiKa, iK sTeL aLlEeN vRAgEnquote:Op maandag 18 juli 2022 08:39 schreef Afwazig het volgende:
Het gaat hier over Oekraïne en Rusland maar elke keer weer dat whataboutism here.
Ja, er gebeuren elders op de wereld ook erge dingen, niemand ontkent dat hier. Open er een topic over zou ik zeggen.
De P900 is een Nikon, net als de P1000 opvolger.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:00 schreef polderturk het volgende:
Wij lachen om de Russen voor het gebruik van die Canon camera's in drones. Maar moet je die focking Zoom zien.
Die Canon camera is nog net geen telescoop.
[ twitter ]
Merk maakt niet uit. Het blijft een weergaloze camera die goed te gebruiken is in drones.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
De P900 is een Nikon, net als de P1000 opvolger.
Dat is vooral heel leuk als je je camera stil kan houden/stabiliseren. Dus als er in zo'n drone niet iets van gyroscopische stabilitatie zit, heb je niks aan die zoom.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:00 schreef polderturk het volgende:
Wij lachen om de Russen voor het gebruik van die Canon camera's in drones. Maar moet je die focking Zoom zien.
Die Canon camera is nog net geen telescoop.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |