Sorry, had het niet door 😮quote:
Braziliëquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:22 schreef mazaru het volgende:
Maarrehhh wie gaat er nou het EK voetbal vrouwen winnen?
zingt ie daar?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:19 schreef mario390 het volgende:
paul young zingt en me wondert
dat in klagenfurt nog niet regnet
Moet je nagaan hoe groot de verassing dan wordtquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de verassing dan wordt
Het maar druk met al die sterren in Oostenrijkquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:26 schreef mario390 het volgende:
ja 2 songs bij de starnacht op wörthersee
everytime you go away
Die zingen vals, dus nee echt niet.quote:
geluid staat uitquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zingen vals, dus nee echt niet.
En NL maakt meer kans tegen Duitsland.
We gaan allemaal deadtquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het ineens frisjes worden, denk dat ik daar over 2 dagen nog wel eens over nadenk als we zitten te puffen van de hitte.
Heel oostenrijk dan? Gewoon voor de zekerheid?quote:
Volgende week? Deze week komen ze mario's internet fixenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel oostenrijk dan? Gewoon voor de zekerheid?
Ik doe het niet ........quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week? Deze week komen ze mario's internet fixen
Zo zonde dat we nu niet alvast wat koelte op kunnen slaan zodat we straks niet lopen te puffenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het ineens frisjes worden, denk dat ik daar over 2 dagen nog wel eens over nadenk als we zitten te puffen van de hitte.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
ik probeer mijn gedeelte altijd zo koel mogelijk te houden in de zomer.... In de winter hanteer ik andere normen
Hé Maz!! ja als dat eens zo zou kunnen zijn een soort van airco maar dan anders.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zonde dat we nu niet alvast wat koelte op kunnen slaan zodat we straks niet lopen te puffen
Zie jij ook zo tegen de aankomende hitte op?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zonde dat we nu niet alvast wat koelte op kunnen slaan zodat we straks niet lopen te puffen
Dank je.quote:
Uiteraardquote:Ben je naar boven geklommen ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk er niet naar uit. Maar gelukkig is het maar twee dagen. Ik blijf heel dicht bij de ventilator en ik heb het nu lekker koel in huis. Straks alles al dicht gooien om de koelte een beetje vast te proberen te houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Zie jij ook zo tegen de aankomende hitte op?
Morguh Maz. Wat ben jij er vroeg bij vandaag.quote:Op zondag 17 juli 2022 07:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar uit. Maar gelukkig is het maar twee dagen. Ik blijf heel dicht bij de ventilator en ik heb het nu lekker koel in huis. Straks alles al dicht gooien om de koelte een beetje vast te proberen te houden.
Yep, zelfde strategie hier.quote:Op zondag 17 juli 2022 07:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar uit. Maar gelukkig is het maar twee dagen. Ik blijf heel dicht bij de ventilator en ik heb het nu lekker koel in huis. Straks alles al dicht gooien om de koelte een beetje vast te proberen te houden.
Oh dat is zwaar kut... Sterktequote:Op zondag 17 juli 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maz. Wat ben jij er vroeg bij vandaag.
Ik blijf ook binnen maar zie er wel tegen op. Mijn longen vinden dit niet zo fijn. Die gaan al moeilijk doen bij 25 graden.
Sterkte de komende dagen. Gelukkig is het maar een korte hittegolf. In Spanje is het al weken bloedheet.quote:Op zondag 17 juli 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maz. Wat ben jij er vroeg bij vandaag.
Ik blijf ook binnen maar zie er wel tegen op. Mijn longen vinden dit niet zo fijn. Die gaan al moeilijk doen bij 25 graden.
Meer kan je ook niet doen helaas.quote:
Thnxquote:
Hey Chanelquote:
thnx, gaat goed komenquote:Op zondag 17 juli 2022 08:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterkte de komende dagen. Gelukkig is het maar een korte hittegolf. In Spanje is het al weken bloedheet.
Morge kerel, hoe is het met je?quote:
Steeds beter. (snel)Wandel drie keer per dagquote:Op zondag 17 juli 2022 09:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge kerel, hoe is het met je?
Goed om te horen en vandaag is het prima wandel weer.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds beter. (snel)Wandel drie keer per dag
Precies. Zo eerste rondje.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed om te horen en vandaag is het prima wandel weer.
Oefenen voor de Nijmeegs vierdaagse volgend jaar?quote:
quote:
Morguh herenquote:
Fijn dat het de goede kant opgaatquote:Op zondag 17 juli 2022 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds beter. (snel)Wandel drie keer per dag
Ha ha ha. Heb er wel ooit, in dienst, tenten op moeten zetten.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oefenen voor de Nijmeegs vierdaagse volgend jaar?
Toen je nog jong en onschuldig was.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Heb er wel ooit, in dienst, tenten op moeten zetten.
Dat is bij jou ook weer even geleden of nietquote:Op zondag 17 juli 2022 09:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen je nog jong en onschuldig was.
Jep, toen verkocht de Hema nog treinbanen.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is bij jou ook weer even geleden of niet![]()
Zo onschuldig als een wolf in schaapskleren.quote:Op zondag 17 juli 2022 10:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat badeendje straalt een en al onschuld uit...
quote:Op zondag 17 juli 2022 10:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo onschuldig als een wolf in schaapskleren.
Hallo.quote:
Hier niet. Ik heb alles al weer dicht.quote:Op zondag 17 juli 2022 11:39 schreef Domnivoor het volgende:
Buiten is het nog net iets koeler dan binnen, dus ik hou de ramen nog even open.
Hier wel, lekker koel windje door mijn huis.quote:
Heb je er mee gegooid?quote:
T wordt tijd dat we hier ook dislikes kunnen gevenquote:
Stel het voor in het Feedback topicquote:Op zondag 17 juli 2022 12:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T wordt tijd dat we hier ook dislikes kunnen geven
Ik las "lekker koel wijntje"quote:Op zondag 17 juli 2022 11:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier wel, lekker koel windje door mijn huis.
Waar het hart vol van is...quote:
Het is nog een beetje vroeg voor een wijntje.quote:
Dat zeker. Maar vanavond niet meerquote:Op zondag 17 juli 2022 12:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nog een beetje vroeg voor een wijntje.
De likeknop is al een slechte toevoeging geweest, een dislikeknop zal de ondergang betekenen.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Stel het voor in het Feedback topic
Ik heb sinasappels geperst vanmorgen.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:48 schreef maily het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar vanavond niet meer![]()
Voor nu koffie en water.
Moord en doodslag wordt datquote:Op zondag 17 juli 2022 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De likeknop is al een slechte toevoeging geweest, een dislikeknop zal de ondergang betekenen.
Ik ookquote:Op zondag 17 juli 2022 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb sinasappels geperst vanmorgen.
quote:
En toch wordt het wel redelijk veel gelikedquote:Op zondag 17 juli 2022 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De likeknop is al een slechte toevoeging geweest, een dislikeknop zal de ondergang betekenen.
Dat is het probleem juist.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En toch wordt het wel redelijk veel geliked
Dat is waar ja..quote:Op zondag 17 juli 2022 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is het probleem juist.
Waar voorheen werd gereageerd met een reactie op een post wordt nu vaak alleen nog gereageerd met een like.
Dat is juist een voordeelquote:Op zondag 17 juli 2022 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar voorheen werd gereageerd met een reactie op een post wordt nu vaak alleen nog gereageerd met een like.
Hoezoquote:Op zondag 17 juli 2022 13:08 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat is juist een voordeel![]()
Voorheen had je reacties die eigenlijk alleen maar likes zijn. Die blijven nu achterwege.
Is dat niet dubbel, denk dat er met de likes nu meer reacties op posts komen. Zie regelmatig dingen voorbij komen dat ik denk, he leuk, maar geen zin om te reageren.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kies maarquote:
Ah lekker hoorquote:Op zondag 17 juli 2022 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
Hier vanochtend weer lekker veel ijsthee gemaaktEn er staat nu nog een bak af te koelen
Sommige posts verdienen echt wel een dislike. En vele.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb een haat/liefde verhouding met de like knopHandig als je wilt laten blijken dat je het ergens mee eens bent zonder dat het topic wordt vervuild met "dit dus"-posts
Maar merk bijv. bij mezelf ook wel dat ik uit luiheid wel eens alleen maar like terwijl er ook best een reactie in had gezeten
De dislike knop mogen ze sowieso weglaten hier; is toch vooral negatief bedoeld en we hebben de duim-beneden-PI al
Ik stop zo een anderhalve liter fles water met limonade in de ijskast. Morgen altijd koud drinken op het werk.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:52 schreef Aoibhin het volgende:
Hier vanochtend weer lekker veel ijsthee gemaaktEn er staat nu nog een bak af te koelen
Dan denk ik toch dat negeren en er geen aandacht aan besteden een stuk beter werktquote:Op zondag 17 juli 2022 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sommige posts verdienen echt wel een dislike. En vele.
Doe je dat in een topic is de kans dat het mis gaat in mijn ogen een stuk groter
Ja heerlijkquote:Op zondag 17 juli 2022 13:54 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah lekker hoorLading ijsblokjes erbij in
Mjah, als je ziet hoe sommige topics zich hier ontwikkelen is soms wat tegengas geen gek idee.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan denk ik toch dat negeren en er geen aandacht aan besteden een stuk beter werkt
Lekker!quote:Op zondag 17 juli 2022 13:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik stop zo een anderhalve liter fles water met limonade in de ijskast. Morgen altijd koud drinken op het werk.
Hele dag ijsjes etenquote:Op zondag 17 juli 2022 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja heerlijk![]()
Sowieso liggen er nu ook wat ijsjes in de vriezer
Ja snap ik hoor. Nu moet ik zeggen dat ik maar op weinig plekken kom op Fok.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als je ziet hoe sommige topics zich hier ontwikkelen is soms wat tegengas geen gek idee.
Soms denk ik echt op een extreem-rechts forum te zitten.
Zo is datquote:Op zondag 17 juli 2022 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker!
Leve de ijskasten en vriezers op dagen als deze
quote:
Ventilatoren! Fietsen in de wind.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lekker!
Leve de ijskasten en vriezers op dagen als deze
Verstandigquote:Op zondag 17 juli 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Ze hebben een 3daagse van de 4daagse gemaakt
Krijgen ze nu ook een andere medaille?quote:Op zondag 17 juli 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Voor nu een verstandige beslissing idd.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:45 schreef marcb1974 het volgende:
Dan zou ik zelfs 2 maanden later doen. Augustus is tenslotte ook nog een zomermaand.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor nu een verstandige beslissing idd.
Voor volgende jaren kunnen ze het hele evenement beter een maand later plannen. Dan is de zon minder fel.
Midden in Augustus? Ik zou eerder voor juni gaanquote:Op zondag 17 juli 2022 14:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Voor volgende jaren kunnen ze het hele evenement beter een maand later plannen. Dan is de zon minder fel.
In de voorjaarsvakantie.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, er is een stuk af.quote:
Die vallen niet overal gelijk, heeft zuid carnaval en is in februariquote:
Maar wanneer dan?!quote:Op zondag 17 juli 2022 15:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die vallen niet overal gelijk, heeft zuid carnaval en is in februari
Dan kunnen ze weer niet omdat de weg bevroren is straks
40 dagen voor Pasen ieder jaarquote:
Das al een hele tijd geledenquote:Op zondag 17 juli 2022 10:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, toen verkocht de Hema nog treinbanen.
zoiets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watjes zijn hetquote:Op zondag 17 juli 2022 17:11 schreef chufi het volgende:
Geen fondue in Alkmaar ....
https://www.nu.nl/opmerke(...)smeltende-kazen.html
Volgens mij had ik deze set:quote:
Heb je die niet bewaard?quote:Op zondag 17 juli 2022 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik deze set: [ afbeelding ]
Zoiets heb ik ook gehad.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgens mij had ik deze set: [ afbeelding ]
Ik was toen een jaar of 4. Ik kan hem nog wel voor de geest halen.quote:
Dat dus.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:32 schreef aloa het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook gehad.
Kwetsbaar spul wel. Althans die van mij
Marklin? had ik.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was toen een jaar of 4. Ik kan hem nog wel voor de geest halen.
[..]
Dat dus.
Hier kan je alle sets vinden die de Hema had uitgebracht: https://www.hematreinen.nl/startset-overzicht/
Hema had een thuismerk wat van Jouef of Lima kwam.quote:
Klinkt vaagquote:Op zondag 17 juli 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hema had een thuismerk wat van Jouef of Lima kwam.
Ah, oke. Volgens mij had ik het van een oudere neef gekregen.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hema had een thuismerk wat van Jouef of Lima kwam.
Ik ga hier komend weekend foto's maken van de meuk, eens kijken of ik nog wat nette achtergronden in elkaar kan fabriceren voor die tijd.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Hier kan je alle sets vinden die de Hema had uitgebracht: https://www.hematreinen.nl/startset-overzicht/
Moet je niet eerst verhuizen ?quote:Op zondag 17 juli 2022 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga hier komend weekend foto's maken van de meuk, eens kijken of ik nog wat nette achtergronden in elkaar kan fabriceren voor die tijd.
Tof, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik ga hier komend weekend foto's maken van de meuk, eens kijken of ik nog wat nette achtergronden in elkaar kan fabriceren voor die tijd.
Andersom is handiger, hoef ik het niet mee te slepen als ik het kan verkopenquote:
Op naar de sportschool dusquote:Op zondag 17 juli 2022 18:05 schreef aloa het volgende:
Het beloofd morgen een hete dag te worden.
Hitteplan is dan in werking.
Ja, das vaker in de sportschool.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan verlies je wel wat kilo's...
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zondag 17 juli 2022 18:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, das vaker in de sportschool.
Alleen hebben ze er een goede airco, is daar lekker dan hier in huis
Nieuwe bestellenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee helpt niet,is vorne de
lamp weggebroken was al halfkaputt
Je moet geen originele kopen, gewoon een goedkopequote:Op zondag 17 juli 2022 18:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat duurt zeker en week en hele fernbedienung te kregen
HIer wel kan ik je vertellenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Laatste keer sportschool is lang geleden..
Badeendje liked.quote:
nee he moet de selfde ziijn,enquote:Op zondag 17 juli 2022 18:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet geen originele kopen, gewoon een goedkope
Ik heb voor mn Samsung ook een andere gekocht en die doet het primaquote:Op zondag 17 juli 2022 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee he moet de selfde ziijn,en
zo wat kreg ik in bleiburg niet
O ja dan denk je nog niet aan bewaren en zo.quote:Op zondag 17 juli 2022 17:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
Dat is wel heel erg coolquote:
quote:Op zondag 17 juli 2022 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
HIer wel kan ik je vertellen
In mijn vorige sportschool was de airco, tegen het eind dat hij nog open was, echt nog veel beter.
Maar dat was vooral om de geur van de wietplantage te verhullen
OK, gewoon ff googlenquote:Op zondag 17 juli 2022 18:31 schreef mario390 het volgende:
nee is niet vor de tv,zondern vor
de panasonic blueray recorder
de heeft en tvtuner en zonder remote
control gaat niks
Hij had zich alleen niet moeten laten pakken voor de eerste oogstquote:
Nederlandquote:
Dat is niet slim idd..quote:Op zondag 17 juli 2022 18:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hij had zich alleen niet moeten laten pakken voor de eerste oogst
Dat weet ik niet maar ze is gewoon in Nederland geboren. Spitse klinkt mij ook niet als buitenlandse naam.quote:
quote:
Ik niet, geen idee waar mijn achternaam vandaan komtquote:
Het klinkt engelsquote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik niet, geen idee waar mijn achternaam vandaan komt
Ook geen idee om eerlijk te zijnquote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van Mr. Loveablequote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Napoleon, aan die zak heb ik mijn achternaam te danken. Toen dachten ze dat het een grapje was. Daarom zijn er veel Vissers en Bakkers, Slachters de Boer enz. maar ook Naaktgeboren en Poepjesquote:Op zondag 17 juli 2022 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja in jouw geval .....quote:Op zondag 17 juli 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Napoleon, aan die zak heb ik mijn achternaam te danken. Toen dachten ze dat het een grapje was. Daarom zijn er veel Vissers en Bakkers, Slachters de Boer enz. maar ook Naaktgeboren en Poepjes
Die naam hoor idd wel veel.. de mijne gelukkig niet echt..quote:Op zondag 17 juli 2022 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Napoleon, aan die zak heb ik mijn achternaam te danken. Toen dachten ze dat het een grapje was. Daarom zijn er veel Vissers en Bakkers, Slachters de Boer enz. maar ook Naaktgeboren en Poepjes
quote:
Jij weet het ook nog.quote:
Ik heb nooit naar treintjes gekekenquote:
Dat is denk ik ook meer iets voor mannen.... Of zeg ik nu iets geks?quote:
Toen wel, nu niet meer.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook meer iets voor mannen.... Of zeg ik nu iets geks?
Nee helaas niet dat is speelgoed voor jongetjesquote:Op zondag 17 juli 2022 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dit gaat fout zo.quote:
Uhhmmquote:Op zondag 17 juli 2022 18:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogen blij zijn als ze de volgende ronde halen.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
poule winnaar gaan ze sws niet meer worden met die Zweden op 3-0
Jij vindt treintjes ook leuk?quote:
Ja maar niet om mee te spelen, maar vroeger en nu kunnen meisjes en jongens met het zelfde speelgoed spelen..quote:
Hebben ze Hoogendijk in de studio?quote:
Ik had een broer, anders had ik zeker weten niet met treintjes, racebanen mecano en zelfs stoomfabriekjes kunnen spelen (levens gevaarlijk met die witte blokjes maar het is altijd goed gegaan)quote:Op zondag 17 juli 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar niet om mee te spelen, maar vroeger en nu kunnen meisjes en jongens met het zelfde speelgoed spelen..
Nou ik speelde graag met lego, autootjes en klom in bomenquote:Op zondag 17 juli 2022 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een broer, anders had ik zeker weten niet met treintjes, racebanen mecano en zelfs stoomfabriekjes kunnen spelen (levens gevaarlijk met die witte blokjes maar het is altijd goed gegaan)
quote:Op zondag 17 juli 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou ik speelde graag met lego, autootjes en klom in bomen![]()
quote:Op zondag 17 juli 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik heb nog wel een fornuisje gekregen als jong meisje (elktra) dat ding werd serieus fucking heet. Ik heb dat ding nog. Eitjes en aardappels (patatjes) bakkenquote:Op zondag 17 juli 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou dan heb je het snoer nog niet gezien. Ik steek dat niet in een stopcontact. Maar het blijft wel cute. En ik was 7 ofzo en dan krijg je rood gloeiend speelgoed.quote:
Dat is wel leuk speelgoedquote:Op zondag 17 juli 2022 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ik heb nog wel een fornuisje gekregen als jong meisje (elktra) dat ding werd serieus fucking heet. Ik heb dat ding nog. Eitjes en aardappels (patatjes) bakken [ link | afbeelding ]upload photo
Afwas borstel voor formaat.Dit kan dus echt niet meer
Aangevroten door muizen of zo?quote:Op zondag 17 juli 2022 19:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan heb je het snoer nog niet gezien. Ik steek dat niet in een stopcontact. Maar het blijft wel cute. En ik was 7 ofzo en dan krijg je rood gloeiend speelgoed.
Nee snoer is gewoon verrot. De plastic huizing is er min of meer afgevallen.quote:
Ja ik heb zelfs de doos nog.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel leuk speelgoedOh leuk dat het gewoon nog bewaard hebt..
Waar kijk je dat?quote:
ohzo dit is om bronsquote:
Oh ja 22:30 of tochquote:Op zondag 17 juli 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
ohzo dit is om brons![]()
World matchplay is ook begonnen gisteren. Dirkie en Noppie vandaag al gewonnen...vanavond nog MvG.
Niet denk ik. Waarom heb je geen afstandsbediening?quote:Op zondag 17 juli 2022 20:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe bedien ik en panasonic recorder zonder fernbedienung?
Zijn moeder is niet thuisquote:Op zondag 17 juli 2022 20:11 schreef engine het volgende:
[..]
Niet denk ik. Waarom heb je geen afstandsbediening?
Fernbedienung --> afstandsbedieningquote:
Er is wel een site die het zal uitzenden. Maar je moet wel eerst betalen danquote:
nee geen knopjesquote:Op zondag 17 juli 2022 20:12 schreef engine het volgende:
[..]
Fernbedienung --> afstandsbediening
Heeft de recorder zelf geen knopjes?
Ja ga zo wel even kijken of het ergens te vinden is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |