Twee keer ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Plein 1944 was 2 jaar terug ook heel erg leuk. Of ik dat nu inmiddels drie jaar? Twee keer is ie niet geweest nu toch?
Nu klopt je UI niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb vanochtend mijn hoofd kaalgechoren
Join the clubquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kale koppen niet te stoppen!!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eigenlijk is het gewoon overal daar wel knoert gezellig.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Twee keer ja.
Plein 1944 is vaak wel beetje muziek die iedereen wel leuk vindt. Gezellig daar
waaromquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wel lekker met dit weerquote:
Iemand moet het haar uit jouw UI sjoppenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wel lekker met dit weer
Ik kon al een tijdje geen contact krijgen met de persoon die altijd mijn haar knipt dan maar dit
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iemand moet het haar uit jouw UI sjoppen
Je bent tegen Prisha's vlammenwerper opgelopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent tegen Prisha's vlammenwerper opgelopen?
Nee nooit geweest maar het ziet er wel leuk uit als ik het google.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:18 schreef Prisha het volgende:
@:engine ben je wel eens op t Eiland geweest? Is dat wat?
Klinkt ook leukquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nooit geweest maar het ziet er wel leuk uit als ik het google.
Met zijn nieuwe avontuur ‘R25: Music From The Fatmobile’ draait hij vanuit de kofferbak van zijn Vintage Renault 25 uit 1991 liefst hiphop, drum’n’bass, funk, soul, en dansbare jazz, maar altijd toegespitst op de locatie op verrassende of voor de hand liggende plekken.
Dat is van morgen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iemand moet het haar uit jouw UI sjoppen
quote:
quote:
Nee ik moet ook gewoon werken en ook nog vroeg beginnen een paar dagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klinkt ook leuk![]()
Alles klinkt leuk. Arghhh. Keuzes keuzes. Ik moet ook gewoon werken.
Elke dag feesten trek ik niet, zeker niet met die warmte.
Lekker dinsdag gaan kijken joh,quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik moet ook gewoon werken en ook nog vroeg beginnen een paar dagen.
Ga je ook nog naar de vierdaagse kijken of alleen feesten?
Ik ga dit jaar niet kijken. Doe ik meestal wel maar ken niet echt iemand die meedoet dit jaar.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker dinsdag gaan kijken joh,
beetje ramptoerist spelen
Die is komende week? Dan gaan ze het zwaar krijgen gezien de weersverwachting.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker dinsdag gaan kijken joh,
beetje ramptoerist spelen
Mjah, als het echt een graad of 39 wordt, waardoor het boven het asfalt aanvoelt als 45 moet je wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind het trouwens wel onzin dat ze het eventueel willen aflassen op dinsdag. Dat is als een elfstedentocht aflassen want het vriest te veel.
Yep, men maakt zich toch wel iets zorgenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is komende week? Dan gaan ze het zwaar krijgen gezien de weersverwachting.
Alleen feesten. Ik heb twee vrienden die meelopen maar die starten om 4 uur en zijn aardig op tijd binnen. Dan werk ik nog dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik moet ook gewoon werken en ook nog vroeg beginnen een paar dagen.
Ga je ook nog naar de vierdaagse kijken of alleen feesten?
Ik ga dit jaar niet kijken. Doe ik meestal wel maar ken niet echt iemand die meedoet dit jaar.
Gewoon schoenen aandoen danquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als het echt een graad of 39 wordt, waardoor het boven het asfalt aanvoelt als 45 moet je wel.
Of je moet een hoop traumateams en wat lijkenwagens klaarzetten.
Zou het?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is komende week? Dan gaan ze het zwaar krijgen gezien de weersverwachting.
Ik denk eerder dat ze vroeger beginnen en inkorten. Het is wel eens vaker enorm heet geweest, was wel een slagveld toen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind het trouwens wel onzin dat ze het eventueel willen aflassen op dinsdag. Dat is als een elfstedentocht aflassen want het vriest te veel.
Mwa, ik heb een vermoeden. Goed drinken en niet met ontbloot lijf lopen.quote:
Dat zou inderdaad wel heel sneu zijn, vooral omdat het een paar jaar niet door kon gaan. Ze kunnen ook vroeger beginnen of de route wat inkorten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja was toen wel een jaar dat het een beetje fout ging ook. Maar ja...50 km is 50 km.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze vroeger beginnen en inkorten. Het is wel eens vaker enorm heet geweest, was wel een slagveld toen.
Zijn doden bij gevallen. En dan nu nog veel warmer dan toen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze vroeger beginnen en inkorten. Het is wel eens vaker enorm heet geweest, was wel een slagveld toen.
Die kunnen het soms nog beter aan dan de broekies.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:40 schreef engine het volgende:
Of gewoon geen bejaarden laten starten die dag.
Je moet goed in conditie zijn in ieder geval. Goed beschermd en drinken etcetera...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:40 schreef engine het volgende:
Of gewoon geen bejaarden laten starten die dag.
Soms....is de uitzondering.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kunnen het soms nog beter aan dan de broekies.
Dat wel natuurlijk. Dat moet je sowieso.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Je moet goed in conditie zijn in ieder geval. Goed beschermd en drinken etcetera...
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dan verschillen wij hierover van meningquote:
Die weten wel beter waar ze aan beginnen.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dan verschillen wij hierover van mening
Aflassen, raar woord als je in een metaalbedrijf werkt, zullen ze het niet. Misschien de afstanden verkorten.quote:
Jep, maar valt niet te controleren denk ik.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wel natuurlijk. Dat moet je sowieso.
Zit het net te lezen, was blijkbaar toch niet door de hittequote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Zijn doden bij gevallen. En dan nu nog veel warmer dan toen.
Vandaag ook nog afgelast zodat collega's verder kondenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aflassen, raar woord als je in een metaalbedrijf werkt, zullen ze het niet. Misschien de afstanden verkorten.
Ja dat zou ik wel triest vinden. Doe dat lekker bij distributiecentraquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:54 schreef Prisha het volgende:
Hopelijk gaan die boeren niet vervelend doen. Daar doen ook al geruchten de ronde over. Dat ze de route gaan blokkeren, de intocht route gaan blokkeren, dat soort dingen.
Ik hoop echt dat het niet gaat gebeuren.
De gemeente denkt met u meequote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:54 schreef Prisha het volgende:
Hopelijk gaan die boeren niet vervelend doen. Daar doen ook al geruchten de ronde over. Dat ze de route gaan blokkeren, de intocht route gaan blokkeren, dat soort dingen.
Ik hoop echt dat het niet gaat gebeuren.
Ik snap niet dat ze dit van plan zijn, die boeren. Mensen hebben hier twee jaar naar uitgekeken. Zij kunnen toch niets aan dat hele stikstof gedoe doen? Waarom voor al die mensen, vooral de lopers die zo hard getraind hebben en vaak van ver komen, de boel verpesten???quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De gemeente denkt met u mee
https://www.nu.nl/binnenl(...)ndom-vierdaagse.html
quote:
Afgelastenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Aflassen, raar woord als je in een metaalbedrijf werkt, zullen ze het niet. Misschien de afstanden verkorten.
Rustaaaggghhhhquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:57 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze dit van plan zijn, die boeren. Mensen hebben hier twee jaar naar uitgekeken. Zij kunnen toch niets aan dat hele stikstof gedoe doen? Waarom voor al die mensen, vooral de lopers die zo hard getraind hebben en vaak van ver komen, de boel verpesten???
Arghhhhhh. Ik word WOEST
Ga weg, je verpest mijn grap.quote:
quote:
zennnnnnnnnnnnnnnnnquote:
This button?quote:
quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)se-organisatie-heeftquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zit het net te lezen, was blijkbaar toch niet door de hitte
Het is ook een heerlijke film om te zien.quote:
Goede keuze. Klinkt alsof jij je vierdaagsefeesten stempelkaart toch wel vol gaat krijgenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:08 schreef Prisha het volgende:
Gezien de temperaturen denk ik dat ik dinsdag thuis blijf
@:engine dinsdag wordt mijn rustdag
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Goede keuze. Klinkt alsof jij je vierdaagsefeesten stempelkaart toch wel vol gaat krijgen
Zeg kleinduimpje, heb je al je 7 miles laarzen gevonden?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg kleinduimpje, heb je al je 7 miles laarzen gevonden?
Iemand die alle 7 avonden gaat zou ook een kruisje moeten krijgenquote:
jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Iemand die alle 7 avonden gaat zou ook een kruisje moeten krijgen
Zijn er mensen (niet deze meneer) die kost wat kost die 4daagse uit willen lopen, ook al is het 35+ graden?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:08 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)se-organisatie-heeft
Ik begin er niet eens aanquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn er mensen (niet deze meneer) die kost wat kost die 4daagse uit willen lopen, ook al is het 35+ graden?
Totdat de organisatie ingrijpt?
Ah, ander jaarquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:08 schreef aloa het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)se-organisatie-heeft
Die zullen er altijd zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Zijn er mensen (niet deze meneer) die kost wat kost die 4daagse uit willen lopen, ook al is het 35+ graden?
Jij bent niet de enige die daar direct aan dacht.quote:
Hebben ze je jas gestolen of op je berg gepoept?quote:
quote:
Iedereen kent die naam ookquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Eddie the Eagle, ik zit net de film te kijken. Nostalgie, slechtste springer ooit maar wat een gast en herinneringen aan Olympische Winterspelen 1988 in Calgary.
Die zijn er altijd.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:19 schreef maily het volgende:
[..]
Weddenschapje voor wie het eerste rondje betaald op de volgende meet?quote:
3 x Yvonnequote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
Eddie the Eagle, ik zit net de film te kijken. Nostalgie, slechtste springer ooit maar wat een gast en herinneringen aan Olympische Winterspelen 1988 in Calgary.
De Goden?quote:
Ach, zolang je bolletje ijs maar niet van het hoorntje valt.quote:
Dit gaat over AJAX eendquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach, zolang je bolletje ijs maar niet van het hoorntje valt.
competitie ? Bah ... Champions daar gaat het omquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Zolang ze het maar laten zien in de competitie
Ik zag een beetje wat ik de tweede seizoenshelft ook zag.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Zolang ze het maar laten zien in de competitie
De Oostenrijkse vrouwen stimuleerden meerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zag een beetje wat ik de tweede seizoenshelft ook zag.
een hoop goede voetballers zonder echte creativiteit
Ik vind landskampioen toch net even belangrijkerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
competitie ? Bah ... Champions daar gaat het om
Allemaal van die boerendochters van de wiese?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
De Oostenrijkse vrouwen stimuleerden meer
ja maar dat is sws vanzelfsprekendquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind landskampioen toch net even belangrijker![]()
Voor de club uiteraard niet.
Die Maria's mit die grosse bierenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Allemaal van die boerendochters van de wiese?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag de CL ook?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn als ze weer een keer de EC1 winnen
Er zijn zoveel dingen die ik kijken kanquote:
Is echt een mooi concertquote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die ik kijken kan
TVE staat daarvan niet bovenaan.
Grote kans, smaken verschillen nou eenmaalquote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:33 schreef chufi het volgende:
Maar een puzzie of een pullup erkennen dat beter
Die staan hier al een tijdje open, lekker afgekoeld nu Zometeen alles weer dichtquote:Op zaterdag 16 juli 2022 07:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Goed idee, even de deuren openen...
*stokje verliest en een biertje gaat doenquote:
Die komen of waren ook in Nederlandquote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:35 schreef mario390 het volgende:
gisteren stones in wien bij
56 000
deze week was in wien ook
guns n roses
Het lijkt me juist veiliger zonder ballenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:04 schreef chufi het volgende:
Man3 donwhill mountainbiken.... je moet echt ballen hebben
Ik wist dat die ging komenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het lijkt me juist veiliger zonder ballen
Met die klappen die je op je zadel maakt kunnen die nog wel eens klem komen te zitten
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 13:59 schreef chufi het volgende:
Laat gewoon los en wees jezelf zoals je wilt zijn
Serie, speelt voor de hobbit en lotr films.quote:
Hopelijk niet het verkeerde Elstquote:
De laatste 'save'quote:
In de Domtorenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Heb je nog mooie boten gezien?quote:
Is nu ook op tvquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Nog niet.
Ga misschien morgen ff kijken.
Net was "live" tv niet van de webcamquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Is de webcam van deze site...
https://www.webcam-harlingen.nl/pages/cameras/willemshaven.php
Ja maar welke debiel gaat daar tussen staan. Zet een CD op relax !!!quote:
Nou het lijkt op russen voor een supermarkt.quote:
Sorry?quote:
Was dat dat stukje dat een gast mocht meezingen ?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:33 schreef Soury het volgende:
Ik ben wel eens naar concerten geweest, ja zelfs de Stones. Maar dit soort ellende zou ik niet willen.
Ik heb geen idéé waar je het over hebt, maar dat heb ik wel vakerquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Was dat dat stukje dat een gast mocht meezingen ?
Jij begint over Ed Sheeran.. tot voor gisteren wist ik niet dat ie op had getreden maar bij Renze geloof ik was iemand die er was en mee mocht zingen ,,... daar was een filmpje vanquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geen idéé waar je het over hebt, maar dat heb ik wel vaker
Ik had wel eens van die gozer gehoord maar dat je je leven gaat wagen om die gast te zien was wel nieuw(s)quote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij begint over Ed Sheeran.. tot voor gisteren wist ik niet dat ie op had getreden maar bij Renze geloof ik was iemand die er was en mee mocht zingen ,,... daar was een filmpje van
Oh ja ... beetje overdreven welquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had wel eens van die gozer gehoord maar dat je je leven gaat wagen om die gast te zien was wel nieuw(s)
Plus kut muziekquote:
Ja vooral die zichzelf laten bannenquote:
Wie doet dat dan?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vooral die zichzelf laten bannenEn dan smeken voor een unban.
Geen idéé dan moet je wel van het padje zijn toch?quote:
Echt jaquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé dan moet je wel van het padje zijn toch?
Ik heb een Teriyaki in de planningquote:
Een extra vrieskist zit nog steeds in de planning. Maar dat gaat snel gebeurenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog eeen pasta sausje ontdooit ...
Iedereen er heen en het was waardeloos las ikquote:Op zaterdag 16 juli 2022 17:23 schreef Soury het volgende:
Wie de fuck is Ed Sheeran : ?
[ link | afbeelding ] WTF
Hou je het nog een beetje uit daar ? 40+ daar aan de andere kant van de bergenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen er heen en het was waardeloos las ik
Als ik zo in een prop moet staan is het zonder zat hij zijn smoel opentrek al een kut dagquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen er heen en het was waardeloos las ik
Stempel broodquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje uit daar ? 40+ daar aan de andere kant van de bergen
Ik stond ooit zo in Spanje bij vele uren met 30+ in de menigte in de rij voor Madonna.. Nooit meer ... wat een gekloot. ook toen iedereen binnen was ... was me veels te druk .. heb afstand genomen en het van een afstandje bekeken onder genot van meerdere drankjes want die kon je daar halenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik zo in een prop moet staan is het zonder zat hij zijn smoel opentrek al een kut dag
Ik zou serieus bang zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stond ooit zo in Spanje bij vele uren met 30+ in de menigte in de rij voor Madonna.. Nooit meer ... wat een gekloot. ook toen iedereen binnen was ... was me veels te druk .. heb afstand genomen en het van een afstandje bekeken onder genot van meerdere drankjes want die kon je daar halen
Beetje aparte post trouwens.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja vooral die zichzelf laten bannenEn dan smeken voor een unban.
Ik ben wat hoger gaan zitten en dat helpt wel wat. Max 33 vandaag, ook die hele vlakte ten noorden van de Pyreneeën zit op 40quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hou je het nog een beetje uit daar ? 40+ daar aan de andere kant van de bergen
Je reageerde er al op toch?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Beetje aparte post trouwens.
Vertel eens wat meer. Wie wat waar?
quote:
Ook niks voor mij hoorquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:07 schreef chufi het volgende:
[..]
We stonden nog niet eens vooraan.. Maar kreeg het idd benauwd
Ja het brandt daar ... Blijf lekker hoog zitten..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wat hoger gaan zitten en dat helpt wel wat. Max 33 vandaag, ook die hele vlakte ten noorden van de Pyreneeën zit op 40
Je zit nu op een barkruk hequote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wat hoger gaan zitten en dat helpt wel wat. Max 33 vandaag, ook die hele vlakte ten noorden van de Pyreneeën zit op 40
Zeker 😝 en op 800 m hoogtequote:
Dat weet je toch zelf wel muppet. Boehoehoee.. ik wil fok niet meer, geef me maar een ban. Joh ok dan wat jij wil..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijft apart. Beetje uitleg zou verhelderend zijn.
Niemand snapt je nu...
😃😂quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf wel muppet. Boehoehoee.. ik wil fok niet meer, geef me maar een ban. Joh ok dan wat jij wil..
Boehoehoe in FB ik wil en unban. Ja de groeten Het is wat he?
Dat zijn er nogal wat zegquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:17 schreef pullup het volgende:
Ik lees nu dat er weer honderden doden in Spanje zijn gevallen door die hitte
Ja dat gaat best erg hardquote:
Ik ben wel oud maar ook wel dankbaar. Ik heb soms echt het idéé dat kindjes nu geen leuke toekomst hebben. We hebben de 8 miljard mensen al op die kleine bol.quote:
Ja 300 + maar dat zijn natuurlijk vaak grensgevalletjes van mensen in een slechte conditie ..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:17 schreef pullup het volgende:
Ik lees nu dat er weer honderden doden in Spanje zijn gevallen door die hitte
Als je ziet wat er allemaal aan de hand is in de wereld, misschien niet nee.. want ja hoe is t over 20 a 30 jaar..quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wel oud maar ook wel dankbaar. Ik heb soms echt het idéé dat kindjes nu geen leuke toekomst hebben. We hebben de 8 miljard mensen al op die kleine bol.
Wat zijn grensgevalletjes? Oudere neem ik aanquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 300 + maar dat zijn natuurlijk vaak grensgevalletjes van mensen in een slechte conditie ..
Geen idee waar je het over hebt, maar goed.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weet je toch zelf wel muppet. Boehoehoee.. ik wil fok niet meer, geef me maar een ban. Joh ok dan wat jij wil..
Boehoehoe in FB ik wil en unban. Ja de groeten Het is wat he?
Ik ga het zien met wat mazzelquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Als je ziet wat er allemaal aan de hand is in de wereld, misschien niet nee.. want ja hoe is t over 20 a 30 jaar..
Nee niet echt en dat weet je donders goedquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar goed.
Je bent weer aan het trollen denk ik?
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
In de Domtoren
Leuke fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je naar boven geklommen ook?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Jaquote:
Nee, ik zie alleen getroll.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niet echt en dat weet je donders goed
Jij en Soury moeten elkaar nu maar eens met rust laten, negeer elkaar, is wel zo prettig voor de andere users.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:25 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, maar goed.
Je bent weer aan het trollen denk ik?
Ga je het ontkennen. Heintjequote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:29 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, ik zie alleen getroll.
Maar klaar mee wel weer
Ik doe het weer uiteraard.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij en Soury moeten elkaar nu maar eens met rust laten, negeer elkaar, is wel zo prettig voor de andere users.
Liegen is niet handig, maar ik laat het welquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij en Soury moeten elkaar nu maar eens met rust laten, negeer elkaar, is wel zo prettig voor de andere users.
Dat kan nietquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik doe het weer uiteraard.![]()
Maar de troll is geblokkeerd.
Je moet wat meer aan Danny gevenquote:
En dit is al de tweede hittegolf in Spanje dit jaar hoor ik net ... al plm. 1.000 doden dit jaar door de hittequote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 300 + maar dat zijn natuurlijk vaak grensgevalletjes van mensen in een slechte conditie ..
Vallen meer doden dan je denkt idd. Voor velen het laatste zetjequote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
En dit is al de tweede hittegolf in Spanje dit jaar hoor ik net ... al plm. 1.000 doden dit jaar door de hitte
Ja echt he?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Vallen meer doden dan je denkt idd. Voor velen het laatste zetje
Maar ook hier ...quote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Vallen meer doden dan je denkt idd. Voor velen het laatste zetje
Uhh? Wat bedoel je?quote:
Zeker ja. Welk jaar was het ook alweer... 2003 of 2006?quote:
Wikiquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker ja. Welk jaar was het ook alweer... 2003 of 2006?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_hittegolf_van_2003
Airco aan en deuren dicht hierquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker ja. Welk jaar was het ook alweer... 2003 of 2006?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Europese_hittegolf_van_2003
Brrrr 🥶quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:13 schreef chufi het volgende:
Tis niet boven de 20 gekomen hier vandaag ...
Ik vraag mij ook steeds vaker af wat voor toekomst ze gaan krijgenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben wel oud maar ook wel dankbaar. Ik heb soms echt het idéé dat kindjes nu geen leuke toekomst hebben. We hebben de 8 miljard mensen al op die kleine bol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |