Ik vind beide leuk: BBQ 🍗 en Barbie.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:53 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik vind beide leuk: BBQ 🍗 en Barbie.
Ik vind blanke meisjes mooiste die er bestaan: blanke huid, maar donkere haren zoals Sneeuwwitje. Mooi gezicht en mooie lichaam erbij.
Op de barbie Q blijven ze niet mooi blankquote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:53 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik vind beide leuk: BBQ 🍗 en Barbie.
Ik vind blanke meisjes mooiste die er bestaan: blanke huid, maar donkere haren zoals Sneeuwwitje. Mooi gezicht en mooie lichaam erbij.
Je moet roest wegvegen en Barbies kussen, masseren en knuffel 🧸 geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de barbie Q blijven ze niet mooi blank
Morguh Marcbquote:
Wat een liefdevolle aandacht voor een barbiequote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:46 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Je moet roest wegvegen en Barbies kussen, masseren en knuffel 🧸 geven.
Een barbie roest nietquote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:46 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Je moet roest wegvegen en Barbies kussen, masseren en knuffel 🧸 geven.
Hey Engine, nog niet op reis?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:51 schreef engine het volgende:
Een avontuurtje met barbie kost trouwens 200 euro.
Engine is goed op de hoogtequote:
Ik zit nou naar die barie/samantha te kijken. Damnquote:
Hey Dotquote:
Wat insinueer jij hier?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nou naar die barie/samantha te kijken. Damn
Wat een vreselijk mens vind ik dat, hoe die zich heeft laten toetakelen er is volgens mij niets echts meer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, schiet niet op dusquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Nope het blijft erg stil. Jammer wel.
[..]
Wat insinueer jij hier?
Hey Marioquote:
O dat is flink balen, maar je bent nu toch op internet, nu wel gelukt?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:30 schreef mario390 het volgende:
probleme met internet verbindung
2 modem in 14 dagen, geen lösung
belle de 2de dag met anbieter
Haar tattoos zijn wel echt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vreselijk mens vind ik dat, hoe die zich heeft laten toetakelen er is volgens mij niets echts meer aan
Scheissequote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:30 schreef mario390 het volgende:
probleme met internet verbindung
2 modem in 14 dagen, geen lösung
belle de 2de dag met anbieter
Nou ja, er is een hoop barbie, alleenquote:
Smaken verschillen, die van haar is wel afwijkend van de rest van de wereld geloof ikquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vreselijk mens vind ik dat, hoe die zich heeft laten toetakelen er is volgens mij niets echts meer aan
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil zijn ontbijt er meteen weer uit hebben?quote:
Nou ja, nee niet echt.quote:
Ik kijk nu de oefenwedstrijd van Barca tegen een 3e klasse team... 1-1 en de 2e helft hoef ik niet te zien ...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, nee niet echt.
Als het maar vermakelijk is.
Dat hadden we 2 dagen geleden al doorgegeven .. Pau is waar ie nu waarschijnlijk isquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Wilde @:pullup niet naar Bordeaux? Misschien niet het beste idee nu
https://www.nu.nl/buitenl(...)t-onbeheersbaar.html
Begint wel wat triest te worden dat Barca jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk nu de oefenwedstrijd van Barca tegen een 3e klasse team... 1-1 en de 2e helft hoef ik niet te zien ...
Wat een club ... Ik hoop dat Frenkie ze goed naait
Ik blijf nog even zitten waar ik zit 🤣quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Toch nog iets echt dan, maar is ook iets wat eigenlijk niet op je lijf hoortquote:
Nog ff en je kunt met het peloton meequote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:13 schreef pullup het volgende:
Ooit moet ik naar het noorden maar ga morgen weer even de Pyreneeën in. Net wat koeler
Als je maar niet richting Bordeaux gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik blijf nog even zitten waar ik zit 🤣
Zeker smaken verschillen, maar ik vind die opgespoten lippen wel zo lelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smaken verschillen, die van haar is wel afwijkend van de rest van de wereld geloof ik
O ja, van Plocquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hadden we 2 dagen geleden al doorgegeven .. Pau is waar ie nu waarschijnlijk is
zat vorig jaar in die omgevingquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Dat was toch een stuk beter dan er nu zitten?quote:
ongetwijfeld. Temperatuur was toen rond de 25 graden, ook stukkie prettigerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat was toch een stuk beter dan er nu zitten?
In theorie nog witter door 20 liter zonnebrand,quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ik had die benen weleens willen zien aan het einde van de dag
zoiets jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In theorie nog witter door 20 liter zonnebrand,
in praktijk richting kreeft?
Een dagje bakken? Nooitquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:13 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan. Ga je ook weleens een dagje naar het strand?
En jij? Je ligt er de komende maanden dagelijks?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:13 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan. Ga je ook weleens een dagje naar het strand?
Als je naar het strand gaat in de zomer hoef je natuurlijk niet persé te bakken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een dagje bakken? Nooit
Als ik ga is het in voor- of najaar met een camera.
Nooitquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En jij? Je ligt er de komende maanden dagelijks?
Als je een dagje gaat en niet gaat bakken?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je naar het strand gaat in de zomer hoef je natuurlijk niet persé te bakken.
Onder een parasolletje bijvoorbeeld, maar dan ga ik liever onder een parasolletje ergens in het gras, waar je dan weer kans loopt dat je door een teek te grazen wordt genomen. Beter blijven we op ons zolderkamerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als je een dagje gaat en niet gaat bakken?
Klopt, het hoeft niet persé
En op je zolderkamer wordt het komende week verziekend heet,quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Onder een parasolletje bijvoorbeeld, maar dan ga ik liever onder een parasolletje ergens in het gras, waar je dan weer kans loopt dat je door een teek te grazen wordt genomen. Beter blijven we op ons zolderkamer
Op de Worldgames, met faustbalquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie heb je bedoelt met van brasil verloren?
T is weer zo spannenddddddddddddddddddquote:
Ja saai en weer op dat gestreepte veld... LIV-CRY is ook niet veel bijzondersquote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is weer zo spannendddddddddddddddddd![]()
en oostenrijk heeft verloren ?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag het ook pas eergisteren voor het eerst ....
Tenzij je niet nat wil worden, kan dan halfvolle weer beter zijn?quote:
Dan moet je sws niet de deur uitgaanquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Tenzij je niet nat wil worden, kan dan halfvolle weer beter zijn?
Ik heb een drukke week gehad met een zieke kleindochter , vanaf vandaag weer weer wat rustquote:
Wist ik ook niet .. Maar kijk hier maar eens welke andere sporten er nog zijnquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
oostenrijk spelt fistball?
weest ik niet
Verdiend dus! [Facebook glitters]geniet er van[/Facebook glitters]quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb een drukke week gehad met een zieke kleindochter , vanaf vandaag weer weer wat rust
Dit was wel een pittig weekjequote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:20 schreef maily het volgende:
[..]
Verdiend dus! [Facebook glitters]geniet er van[/Facebook glitters]
Aai over je bolquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit was wel een pittig weekje![]()
![]()
Ik ben kapot
Kusje dr opquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit was wel een pittig weekje![]()
![]()
Ik ben kapot
Oh jéé dat is slecht nieuws !quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:20 schreef mario390 het volgende:
nu weer anbieter gebellt
nu is de werker en vrouw
de zegt het komt volgende
week en techniker
Nu maar hopen dat ie het op weet te lossenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:20 schreef mario390 het volgende:
nu weer anbieter gebellt
nu is de werker en vrouw
de zegt het komt volgende
week en techniker
Hihi...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze heette andersquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:39 schreef mario390 het volgende:
ik hoop dat zij kate heet niet kake
of was het en foutje bij de Taufe?
Ja de lolbroek van de familie.... Hij was zelfs ooit voor internet al eens op nationale tv in een humor programma ... staat ook op zn YT (filmpje heb ik toen nog voor hem gedigitaliseerd)quote:
Wel humor, die zwager van jequote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja de lolbroek van de familie.... Hij was zelfs ooit voor internet al eens op nationale tv in een humor programma ... staat ook op zn YT (filmpje heb ik toen nog voor hem gedigitaliseerd)
Sinds Ziggo HBO niet meer heeft zoek ik naar andere mogenlijkhedenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:23 schreef chufi het volgende:
Voor de liefhebbers is "TomorrowLand" te zien op het Ziggo kanaal
Je hebt geen Ziggo meer zeg je hier meequote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Sinds Ziggo HBO niet meer heeft zoek ik naar andere mogenlijkheden
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja chufi ik heb je volgverzoek op Insta niet geaccepteerd.
Nee heb ik nog maar HBO bieden ze niet meer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt geen Ziggo meer zeg je hier mee
Dan heeft het weinig zin om over fotos te praten die we niet gaan kunnen zien ..quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:27 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja chufi ik heb je volgverzoek op Insta niet geaccepteerd.
Je had HBO Max moeten nemen lifetime voor 3,99 of zoquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee heb ik nog maar HBO bieden ze niet meer aan
Dus alles waar we hier over praten moeten we kunnen zien.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft het weinig zin om fotos te praten die we niet gaan kunnen zien ..
Ja dat is wel een beetje herkenbaar. Iemand hier op fok gaat ook wel eens uit haar plaat. Dan vragen fokkers uit belangstelling wat er aan de hand is. Dan is het antwoord "Zie je Whatsapp"quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heeft het weinig zin om fotos te praten die we niet gaan kunnen zien ..
Ik weet over wie je het hebtquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat is wel een beetje herkenbaar. Iemand hier op fok gaat ook wel eens uit haar plaat. Dan vragen fokkers uit belangstelling wat er aan de hand is. Dan is het antwoord "Zie je Whatsapp"OK zeg dan niks !!!!
Tatatatata....quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus alles waar we hier over praten moeten we kunnen zien.
Dan check je mijn fobo maar
Maar daar zit je niet aan het bierquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus alles waar we hier over praten moeten we kunnen zien.
Dan check je mijn fobo maar
Ik ookquote:
Nee HBO is weg!!!! weg van ziggo. Ik kan wel een abbo nemen op HBOquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had HBO Max moeten nemen lifetime voor 3,99 of zo
Ja dat was in de aanbieding ...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee HBO is weg!!!! weg van ziggo. Ik kan wel een abbo nemen op HBO
Ik vind die springende foto's zo uhhh... Ik moest dat soms doen op bruiloften. Ik bleef gewoon staan.quote:
Oh spammail gemist dan.quote:
Dat verbaast me nietquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind die springende foto's zo uhhh... Ik moest dat soms doen op bruiloften. Ik bleef gewoon staan.
Nou kom op je kent die clishé foto's toch welquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat verbaast me niet![]()
Maar springen op een bruiloft
Ik heb serieus nog nooit hoeven springen op een bruiloftquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op je kent die clishé foto's toch wel
Ja maar alleen gezien op tvquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op je kent die clishé foto's toch wel
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog nooit hoeven springen op een bruiloft
Blijkbaar kom jij niet op dezelfde bruiloften als ik.quote:
Het is over voor me, alles wat de leeftijd (nee ik lieg, er zijn er nog een paar. Die sla ik over) heeft is getrouwd goddank. Wat een drama en wat een geld heeft die mooiste dag wel niet gekostquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Blijkbaar kom jij niet op dezelfde bruiloften als ik.
Vaag ditquote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:52 schreef maily het volgende:
Bizar; vliegtuig stort recht naar beneden in woonwijk Brugge
Wat is er vaag aan? Netjes gelandquote:
Oh dat. Ja best apart. Zou het een parachute zijn geweest van de piloot?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je verwacht het niet ... een toestel aan de parachute..
Geen idee..quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat. Ja best apart. Zou het een parachute zijn geweest van de piloot?
Vliegtuigen hebben geen parachutes voor wat ik weetquote:
Ja niet dat ik weet iddquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vliegtuigen hebben geen parachutes voor wat ik weet
Vreemde redding misschien voor het persoon die er net uit wilde springen.quote:
quote:
Vliegtuigje neergestort in Brugge; piloot ontsnapt aan ergste dankzij parachute. Konden niet geloven wat er gebeurdequote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je verwacht het niet ... een toestel aan de parachute..
quote:Vlakbij de Torhoutsesteenweg in Sint-Andries is vrijdagmiddag een vliegtuigje neergestort op de rijbaan. De piloot kon het vliegtuig gelukkig wel ‘zacht’ doen landen met behulp van een speciale reddingparachute. De man - een zeer ervaren piloot en instructeur - bleef de hele tijd in het vliegtuigje zitten, maar ontsnapte aan het ergste. Ooggetuigen beseffen dat de crash veel erger kon aflopen. “Ik kreeg telefoon dat er een vliegtuig op mijn garagepoort was neergestort. Pas toen ik foto’s zag, besefte ik dat het geen grap was.”
Het was een bijna surreëel zicht vrijdagmiddag omstreeks 14.20 uur boven Sint-Andries: een sportvliegtuigje viel er bijna loodrecht naar beneden. Het was duidelijk te zien hoe het vliegtuig relatief traag neerdaalde dankzij een speciale parachute. Over de omstandigheden bestaat momenteel nog veel onduidelijkheid. Wel is op beelden te zien hoe het toestel op de baan terechtkomt, waarna de piloot het veilig en ogenschijnlijk lichtgewond kan verlaten.
Een getuige hoorde plots een ontploffing. “Het vliegtuig daalde traag neer dankzij een parachute", zegt de man. “Vlak nadien zag ik een licht bebloede man naast het vliegtuigje die volledig in shock was."
Het sportvliegtuigje kwam uiteindelijk op z'n neus tot stilstand vlak naast een woonwijk. De politie kwam ter plaatse om de nodige vaststellingen te doen. Er zouden buiten de piloot geen andere mensen gewond geraakt zijn. Over de precieze omstandigheden is momenteel nog niet heel veel duidelijk. Wel staat vast dat het om een zeer ervaren piloot en instructeur gaat. Al vanaf zijn 16de droomde de man van een carrière als piloot. Hij staat in vliegmiddens bekend als een zeer gerespecteerd piloot die veiligheid hoog in het vaandel draagt.
Piloot bij bewustzijn
Brugs korpschef Dirk Van Nuffel ging ter plaatse. “Met de piloot gaat het goed. Hij was bij bewustzijn en raakte lichtgewond", aldus Van Nuffel. “Volgens getuigen zou een stuk van de cockpit zijn losgekomen, waarna er meteen een parachute uit het vliegtuig sprong. Daardoor was de bestuurbaarheid van het vliegtuig moeilijk, maar kon het vliegtuig wel rustig naar beneden komen. Van welke hoogte het vliegtuigje uit de lucht viel, zal moeten blijken uit de verdere vaststellingen van de luchtvaartpolitie.” Wat er precies scheelde met het vliegtuig waardoor de noodprocedure in gang werd gezet door de piloot, zal moeten blijken. De luchtvaartpolitie neemt het onderzoek verder in handen.
BRS-systeem
Het feit dat de piloot zijn verhaal zonder al te grote kleerscheuren kan navertellen, heeft hij te danken aan het BRS-systeem in zijn vliegtuig. Het Ballistic Recovery System zorgde er namelijk voor dat de piloot en het vliegtuig aan een lage snelheid naar beneden konden komen - naar schatting zo'n 20 à 25 kilometer per uur. "Eigenlijk is het gewoon een grote parachute die aan zo'n vliegtuig is gemonteerd", legt een ervaren piloot uit. "Als je aan een hendel trekt in een noodsituatie, schiet er een raket los met de parachute eraan vast. Ik kan me niet uitspreken over deze specifieke situatie, maar wellicht was dat voor de piloot de meest veilige optie. Brugge is een stedelijk gebied en veel open ruimte voor een normale noodlanding was er wellicht nergens", zegt de man.
Bij gebrek aan plaats of als je als piloot het risico wil vermijden om op bijvoorbeeld een drukke baan een noodlanding te maken, kan je dus opteren om het BRS-systeem te activeren. "De plaats van de landing is dan wel eerder op goed geluk", zegt de ervaringsdeskundige. "Maar als piloot heb je dan wel de zekerheid dat je vliegtuig én jijzelf - want die man zat de hele tijd in het toestel - aan een lage snelheid naar beneden komt en je het in principe met zekerheid zal overleven."
Nou ja mensen horen niet in de lucht en ook niet in de zee. Daar wonen weer andere wezensquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:04 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Vliegtuigje neergestort in Brugge; piloot ontsnapt aan ergste dankzij parachute. Konden niet geloven wat er gebeurde
[..]
Te land, ter zee en in de luchtquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja mensen horen niet in de lucht en ook niet in de zee. Daar wonen weer andere wezens
Dat is met een boeing met 300 mensen wel een dingetjequote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:07 schreef sly-nl het volgende:
Parachutes capable of carrying entire aircraft exist, so why aren’t they installed on more planes? Wouldn’t they save lives in emergencies..
https://www.bbc.com/futur(...)anes-have-parachutes
ME GRAS !!!!quote:
Wel hoor..quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Vliegtuigen hebben geen parachutes voor wat ik weet
Geen idéé van. Maar het werk dus. Wel kut als je er net onder loopt.quote:
coolquote:
Ja, dan wordt het wel een stuk moeilijker. Zie tekst..quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is met een boeing met 300 mensen wel een dingetje
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé van. Maar het werk dus. Wel kut als je er net onder loopt.
Moet je maar niet met je neus in je mobiel zitten.quote:
Ik hoef dat niet te lezen om het te snappen. Ik heb vliegangst en ik had soms het plan dat een parachuutje meenemen de oplossing wasquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, dan wordt het wel een stuk moeilijker. Zie tekst..
-Ik heb een vliegtuig in mijn oog gekregen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:11 schreef maily het volgende:
[..]
Baas, ik kan morgen niet komen werken.
O, wat is er dan?
Ik heb een vliegtuig op mijn hoofd gekregen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
-Ik heb een vliegtuig in mijn oog gekregen.
-Een vliegje?
-Nee een vliegtuig.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd naar de lucht kijk en stop met lopen als ik een helicopter hoor. Ik weet niet waarom.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je maar niet met je neus in je mobiel zitten.
Ik ben benieuwt wat voor een helikopter het is aangezien er hier een vliegverbod is.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd naar de lucht kijk en stop met lopen als ik een helicopter hoor. Ik weet niet waarom.
En dan kijken welke kleur het is ..... geel (ambulance) of blauwrood gestreept (politie) .....quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd naar de lucht kijk en stop met lopen als ik een helicopter hoor. Ik weet niet waarom.
Dat lijkt me niet politie en ambulance doen ook hun werk in jou regioquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwt wat voor een helikopter het is aangezien er hier een vliegverbod is.
Dan zijn ze op zoek naar een landingsplaatsquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwt wat voor een helikopter het is aangezien er hier een vliegverbod is.
Haha, als je vliegangst hebt zie ik je ook niet snel springen uit een Boeing.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef dat niet te lezen om het te snappen. Ik heb vliegangst en ik had soms het plan dat een parachuutje meenemen de oplossing was
Ja en dat is niet zichtbaar.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
En dan kijken welke kleur het is ..... geel (ambulance) of blauwrood gestreept (politie) .....
Bruin; poeppolitiequote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
En dan kijken welke kleur het is ..... geel (ambulance) of blauwrood gestreept (politie) .....
Ja dat snap ik ook wel (nu) maar ik stap never nooit meer een vliegtuig in dat is zekerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:20 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, als je vliegangst hebt zie ik je ook niet snel springen uit een Boeing.
Staat ook nog wat over in dat artikel (individuele chutes op lijnvluchten en de redenen waarom niet).
Die hadden ze snel gevonden toen dat huizenblok om de hoek in elkaar stortte. Er ligt vlakbij een groot grasveld, gelukkig waren ze niet nodig.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dan zijn ze op zoek naar een landingsplaats
Waar komt dat van, of heb je dat altijd al gehad?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel (nu) maar ik stap never nooit meer een vliegtuig in dat is zeker
Ik hoef ook niet meer ......quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel (nu) maar ik stap never nooit meer een vliegtuig in dat is zeker
Ben jij een kloon van mario?quote:
Hoooi Prizzzzz! Hoe is het?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waar komt dat van, of heb je dat altijd al gehad?
Ja eigenlijk wel. Ik heb best vaak gevlogen hoor. Maar ik trek het niet meer die angst. Ik heb bijna een promotie laten lopen. Ik werd op vrijdag gevraagd maar ik moest wel zondag vliegen. Daar heb ik serieus 5 minuten over na moeten denkenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Waar komt dat van, of heb je dat altijd al gehad?
Haha, nee, juist niet. Het is zowaar weer even een goedlopende sc na het gebruikelijke een-tweetje van de laatste tijdquote:
Heyy! Nog niks, maar ik heb tot 1 november dus dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoooi Prizzzzz! Hoe is het?
En al wat nieuws op het oog mbt huisvesting en regio etc.?
Nou voor dat je het weet is het zover.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Heyy! Nog niks, maar ik heb tot 1 november dus dat komt wel goed.
Ah ok dus niet zomaar ineens ontstaan na een traumatische ervaring. Als je niet wilt en niet hoeft, waarom zou je je dan idd jezelf dat aandoen, die angst.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik heb best vaak gevlogen hoor. Maar ik trek het niet meer die angst. Ik heb bijna een promotie laten lopen. Ik werd op vrijdag gevraagd maar ik moest wel zondag vliegen. Daar heb ik serieus 5 minuten over na moeten denkenWel gedaan maar nu moet ik niks meer
Je kan nog altijd in een poppenhuis gaan wonen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
De eerste keren dat ik vloog was een peuk nog toegestaan. Poef lampje uitquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:33 schreef -Shii- het volgende:
Ik vind vliegen ook verschrikkelijk. Wel een aantal keren gedaan met de behorende luchtzakken en turbulentie, maar dat gevoel van in de lucht hangen is echt niets voor mij. Ik ben ook amper aanspreekbaar dan en kom pas weer bij als de landing is ingezet.
Ja maar dat is wat anders. Kan ik niet uitleggen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah ok dus niet zomaar ineens ontstaan na een traumatische ervaring. Als je niet wilt en niet hoeft, waarom zou je je dan idd jezelf dat aandoen, die angst.
Je was toch een keer gecrashed met een paraglider?
Laat de voetbaltermen dan sub ook achterwegequote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, nee, juist niet. Het is zowaar weer even een goedlopende sc na het gebruikelijke een-tweetje van de laatste tijd
Dat is waar. Maar het komt wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan nog altijd in een poppenhuis gaan wonen.
Ik ken een gast al sinds de lagere school. Werd piloot bij KLM net als z'n pa.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik heb best vaak gevlogen hoor. Maar ik trek het niet meer die angst. Ik heb bijna een promotie laten lopen. Ik werd op vrijdag gevraagd maar ik moest wel zondag vliegen. Daar heb ik serieus 5 minuten over na moeten denkenWel gedaan maar nu moet ik niks meer
Ik hou ook van jou.quote:
Alleen angst om het vliegen? Of ook hoogtevrees? Zou je in een luchtballon durven?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:33 schreef -Shii- het volgende:
Ik vind vliegen ook verschrikkelijk. Wel een aantal keren gedaan met de behorende luchtzakken en turbulentie, maar dat gevoel van in de lucht hangen is echt niets voor mij. Ik ben ook amper aanspreekbaar dan en kom pas weer bij als de landing is ingezet.
Oh ik weet niet of dat toen ook nog was, toen ik de eerste keer ging vliegen. Ik was met een vriendin, we gingen naar Portugal. Ineens zo'n belletje dat zelfs de stewards/stewardessen in de gordel moesten i.v.m. turbulentie en dat ding ging op en neer alsof je op een wilde zee zat. Daarna is het nooit meer goed gekomen met vliegen. En dan krijg je op zo'n vlucht van 3 uur ook nog eten. Volgens mij heb ik het niet aangeraakt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
De eerste keren dat ik vloog was een peuk nog toegestaan. Poef lampje uit
Oke, succes!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
Echt?! Ik heb die angst ook een paar jaar gehad maar groeide er alsnog overheen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:33 schreef -Shii- het volgende:
Vliegangst is een ander soort angst dan hoogtevrees.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alleen angst om het vliegen? Of ook hoogtevrees? Zou je in een luchtballon durven?
Zo gek krijgen ze mij ook nietquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:39 schreef Soury het volgende:
Nou net voor de fatale vlucht. Maar dat was echt bergafwaarts dus geen diepe gronden. Maar ja dit doe ik ook nooit meer[ link | afbeelding ]
Luchtballonquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Alleen angst om het vliegen? Of ook hoogtevrees? Zou je in een luchtballon durven?
Je hebt het of niet. De meest veilige manier van reizen. Ja me reet als het mis gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ken een gast al sinds de lagere school. Werd piloot bij KLM net als z'n pa.
Echt jaaaren daarna stond er in de dagbladen dat een piloot van de KLM na het opstijgen terugvloog naar Schiphol want vliegangst. "Apart" dacht ik toen ik het las. Sprak 'm jaren later weer een keer op het strand en toen zei hij dat ie nu werkte als vlieginstructeur op een simulator. "Oh, waarom dat?"
Daar gaf hij geen eerlijk antwoord op, want hoorde later van z'n broer dat hij dat was van de vliegangst, haha.
Hij maakte nog wel een leuk grapje toen op het strand: naar een passagiersvliegtuig dat ging landen (op landingsroute boven Egmond-B) hief hij zijn vuist op naar boven en zei met een lach "maar ze verdienen wel veel meer, die hufters"
Reuzenrad niet? Heb je hoogtevrees?quote:
Ik heb geen hoogtevrees. Een luchtballon is weer van een hele andere orde dan een vliegtuig, maar ook daar ga ik niet in. Maar dat is meer omdat ik dan niet in zo'n mandje wil hangen. Dus niet de hoogte, maar meer de gedachten wat betreft materiaal, mandje, wat als de ballon knapt enzovoorts.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat best heel sneu is als je weet hoeveel die opleiding kostquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik ken een gast al sinds de lagere school. Werd piloot bij KLM net als z'n pa.
Echt jaaaren daarna stond er in de dagbladen dat een piloot van de KLM na het opstijgen terugvloog naar Schiphol want vliegangst. "Apart" dacht ik toen ik het las. Sprak 'm jaren later weer een keer op het strand en toen zei hij dat ie nu werkte als vlieginstructeur op een simulator. "Oh, waarom dat?"
Daar gaf hij geen eerlijk antwoord op, want hoorde later van z'n broer dat hij dat was van de vliegangst, haha.
Hij maakte nog wel een leuk grapje toen op het strand: naar een passagiersvliegtuig dat ging landen (op landingsroute boven Egmond-B) hief hij zijn vuist op naar boven en zei met een lach "maar ze verdienen wel veel meer, die hufters"
Ik denk dat ze NO NO bedoeld. Ik snap ook echt mensen niet die in een hete lucht ballon stappen. Een mand en een fucking gasbranderquote:
dat beeld kenn ikquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:39 schreef Soury het volgende:
Nou net voor de fatale vlucht. Maar dat was echt bergafwaarts dus geen diepe gronden. Maar ja dit doe ik ook nooit meer[ link | afbeelding ]
Ja, zeker. Maar weet dat z'n paps dat wel betaald heeft. Hij heeft in ieder geval wel minstens acht jaar gevlogen, misschien iets meer nog.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat best heel sneu is als je weet hoeveel die opleiding kost
fatalistische gedachtesquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:42 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik heb geen hoogtevrees. Een luchtballon is weer van een hele andere orde dan een vliegtuig, maar ook daar ga ik niet in. Maar dat is meer omdat ik dan niet in zo'n mandje wil hangen. Dus niet de hoogte, maar meer de gedachten wat betreft materiaal, mandje, wat als de ballon knapt enzovoorts.
En als het nodig zou zijn dat ik nog eens zou moeten vliegen, zou ik het wel doen, maar ik doe het met grote tegenzin dan.
Ja wel eens eerder gepost. staat ook in mijn FBquote:
Ik zou t wel doen, lijkt me wel tof.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ze NO NO bedoeld. Ik snap ook echt mensen niet die in een hete lucht ballon stappen. Een mand en een fucking gasbrander
Ik heb inderdaad hoogtevrees, Ik ben in Berlijn de Siegessäule (70 m) opgeklommen, maar durfde bovenin niet naar buiten, dan sla ik bijna in paniek.quote:
Jij spuugt ook vuur. Dat gaat ook wel eens misquote:
Nee hoor ik blijf met mijn voeten op de grond.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:46 schreef sly-nl het volgende:
Mja, op deze slow chat kun je wel een elftal psychiaters en apothekers loslaten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:46 schreef sly-nl het volgende:
Mja, op deze slow chat kun je wel een elftal psychiaters en apothekers loslaten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah echt joh. Maar je bent wel omhoog gegaan, is een kleine overwinning op zichquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad hoogtevrees, Ik ben in Berlijn de Siegessäule (70 m) opgeklommen, maar durfde bovenin niet naar buiten, dan sla ik bijna in paniek.
Maar ik heb geen vliegangst
Dat blijkt een hele normale reactie te zijn. Er is zelfs een naam voor. Ik heb ook vaak hoog gewerkt 13 ofzo. En ik liep met mijn rug tegen de muur aan. En toch is er ietsquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
Als ik dan toch ergens hoog sta ben ik soms bang dat ik per ongeluk naar beneden spring![]()
Ik heb mijn haar en wenkbrauwen nogquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij spuugt ook vuur. Dat gaat ook wel eens mis
Bertus Aafjes?quote:
Je hebt gelijk. Als je het niets vindt niet doen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor ik blijf met mijn voeten op de grond.
Nog welquote:
Omhoog was binnen in de toren, dat is geen probleem, de stap naar buiten was de overwinning jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah echt joh. Maar je bent wel omhoog gegaan, is een kleine overwinning op zich
Angsten zijn rare dingen wel.
Jah dat zou ik regelen of ons D. Maar ik ben zo druk met huis en werk. En het is best lastig. Het weer moet goed zijn, niet te koud, dus je hebt maar specifieke tijdsbestek. En dan is iedereen op vakantie etc.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:47 schreef -Shii- het volgende:
Er was toch nog een idee voor een meet? De ene helft springt uit een vliegtuig en de andere helft blijft beneden om te kijken?
Doe het vooral rustig aanquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah dat zou ik regelen. Maar ik ben zo druk met huis en werk. En het is best lastig. Het weer moet goed zijn, niet te koud, dus je hebt maar specifieke tijdsbestek. En dan is iedereen op vakantie etc.
Gedoe
Jawel hoor. Water, haaien. Ik heb een tijdje niet eens in een zwembad gedurfd.quote:
house demolishing party im je huidige tentquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah dat zou ik regelen of ons D. Maar ik ben zo druk met huis en werk. En het is best lastig. Het weer moet goed zijn, niet te koud, dus je hebt maar specifieke tijdsbestek. En dan is iedereen op vakantie etc.
Gedoe
Dat vind ik dat weer stomquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jawel hoor. Water, haaien. Ik heb een tijdje niet eens in een zwembad gedurfd.
Is het ook. Water waar je de bodem niet kan zien....daar kan van alles zitten. Doodeng.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:52 schreef sly-nl het volgende:
[..]
house demolishing party im je huidige tent![]()
Ah zo bedoelde ik het niet hoor. Vooral geen druk.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jah dat zou ik regelen of ons D. Maar ik ben zo druk met huis en werk. En het is best lastig. Het weer moet goed zijn, niet te koud, dus je hebt maar specifieke tijdsbestek. En dan is iedereen op vakantie etc.
Gedoe
Ik ga het niet lezen, want dit soort berichten trek ik slecht, maar stom dat iemand daar niet bij stilstaat.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er hier iemand zo'n klein hondje?
Zo ja, pas maar op
https://www.hln.be/binnen(...)uwde-gilde~af496afc/
Als jij ooit ook komt wel eerst ff fouilleren of je geen microfoon draagt natuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ah zo bedoelde ik het niet hoor. Vooral geen druk.![]()
Het was meer om te illustreren dat de ene helft liever op de grond blijft en de andere helft wel durft te springen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:55 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft er hier iemand zo'n klein hondje?
Zo ja, pas maar op
https://www.hln.be/binnen(...)uwde-gilde~af496afc/
Same.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:56 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik ga het niet lezen, want dit soort berichten trek ik slecht, maar stom dat iemand daar niet bij stilstaat.
Sterker nog, ik ben al twee keer geweest.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Als jij ooit ook komt wel eerst ff fouilleren of je geen microfoon draagt natuurlijk
Spywarequote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben al twee keer geweest.Alles opgenomen natuurlijk.
![]()
Geen idee waar die opmerking van microfoon nou weer op doelt, maar oké, laat ik er maar niet te serieus op ingaan. [ afbeelding ]
álles?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:59 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ben al twee keer geweest.Alles opgenomen natuurlijk.
![]()
Geen idee waar die opmerking van microfoon nou weer op doelt, maar oké, laat ik er maar niet te serieus op ingaan. [ afbeelding ]
Jeeejquote:
Morgen en maandag sowieso. En vrijdag waarschijnlijk. En nog een avondje daartussen door.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:01 schreef engine het volgende:
[..]
Jeeej![]()
Weet je al welke dagen je gaat? Of gewoon allemaal?
Ah voldoende aanwezig dus. Leukquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen en maandag sowieso. En vrijdag waarschijnlijk. En nog een avondje daartussen door.
Ga jij ook?
Ik vind de Kaaij altijd leuk en Valkhof. Echt zoveel zin inquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ah voldoende aanwezig dus. Leuk![]()
Ja ik ga sowieso wel een avond maar heb m'n vrienden er nog niet over gesproken. Ik had eigenlijk zondag en woensdag naar matrix at the park willen gaan maar dat komt beide niet echt handig uit. Verder heb ik het programma eigenlijk nog niet echt gezien...zal zo eens kijken
Die rondleidingsmeet was erg leuk. Dat zou in Den Haag ook prima kunnen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 19:54 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ah zo bedoelde ik het niet hoor. Vooral geen druk.![]()
Het was meer om te illustreren dat de ene helft liever op de grond blijft en de andere helft wel durft te springen.
Valkhof zeker jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik vind de Kaaij altijd leuk en Valkhof. Echt zoveel zin in
Plein 1944 was 2 jaar terug ook heel erg leuk. Of ik dat nu inmiddels drie jaar? Twee keer is ie niet geweest nu toch?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Valkhof zeker jaDe Kaaij ken ik niet zo goed.
Sowieso wel leuk om rondje door de stad te maken dan. Misschien dat ik wel avondje alleen ga en dan overal eventjes langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |