Ik vind beide leuk: BBQ 🍗 en Barbie.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:53 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik vind beide leuk: BBQ 🍗 en Barbie.
Ik vind blanke meisjes mooiste die er bestaan: blanke huid, maar donkere haren zoals Sneeuwwitje. Mooi gezicht en mooie lichaam erbij.
Op de barbie Q blijven ze niet mooi blankquote:Op vrijdag 15 juli 2022 07:53 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Ik vind beide leuk: BBQ 🍗 en Barbie.
Ik vind blanke meisjes mooiste die er bestaan: blanke huid, maar donkere haren zoals Sneeuwwitje. Mooi gezicht en mooie lichaam erbij.
Je moet roest wegvegen en Barbies kussen, masseren en knuffel 🧸 geven.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op de barbie Q blijven ze niet mooi blank
Morguh Marcbquote:
Wat een liefdevolle aandacht voor een barbiequote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:46 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Je moet roest wegvegen en Barbies kussen, masseren en knuffel 🧸 geven.
Een barbie roest nietquote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:46 schreef TitanicLover het volgende:
[..]
Je moet roest wegvegen en Barbies kussen, masseren en knuffel 🧸 geven.
Hey Engine, nog niet op reis?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:51 schreef engine het volgende:
Een avontuurtje met barbie kost trouwens 200 euro.
Engine is goed op de hoogtequote:
Ik zit nou naar die barie/samantha te kijken. Damnquote:
Hey Dotquote:
Wat insinueer jij hier?quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit nou naar die barie/samantha te kijken. Damn
Wat een vreselijk mens vind ik dat, hoe die zich heeft laten toetakelen er is volgens mij niets echts meer aanquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, schiet niet op dusquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Hey Dot
Nope het blijft erg stil. Jammer wel.
[..]
Wat insinueer jij hier?
Hey Marioquote:
O dat is flink balen, maar je bent nu toch op internet, nu wel gelukt?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:30 schreef mario390 het volgende:
probleme met internet verbindung
2 modem in 14 dagen, geen lösung
belle de 2de dag met anbieter
Haar tattoos zijn wel echt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vreselijk mens vind ik dat, hoe die zich heeft laten toetakelen er is volgens mij niets echts meer aan
Scheissequote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:30 schreef mario390 het volgende:
probleme met internet verbindung
2 modem in 14 dagen, geen lösung
belle de 2de dag met anbieter
Nou ja, er is een hoop barbie, alleenquote:
Smaken verschillen, die van haar is wel afwijkend van de rest van de wereld geloof ikquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een vreselijk mens vind ik dat, hoe die zich heeft laten toetakelen er is volgens mij niets echts meer aan
Waarom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je wil zijn ontbijt er meteen weer uit hebben?quote:
Nou ja, nee niet echt.quote:
Ik kijk nu de oefenwedstrijd van Barca tegen een 3e klasse team... 1-1 en de 2e helft hoef ik niet te zien ...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, nee niet echt.
Als het maar vermakelijk is.
Dat hadden we 2 dagen geleden al doorgegeven .. Pau is waar ie nu waarschijnlijk isquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Wilde @:pullup niet naar Bordeaux? Misschien niet het beste idee nu
https://www.nu.nl/buitenl(...)t-onbeheersbaar.html
Begint wel wat triest te worden dat Barca jaquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk nu de oefenwedstrijd van Barca tegen een 3e klasse team... 1-1 en de 2e helft hoef ik niet te zien ...
Wat een club ... Ik hoop dat Frenkie ze goed naait
Ik blijf nog even zitten waar ik zit 🤣quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Toch nog iets echt dan, maar is ook iets wat eigenlijk niet op je lijf hoortquote:
Nog ff en je kunt met het peloton meequote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:13 schreef pullup het volgende:
Ooit moet ik naar het noorden maar ga morgen weer even de Pyreneeën in. Net wat koeler
Als je maar niet richting Bordeaux gaatquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik blijf nog even zitten waar ik zit 🤣
Zeker smaken verschillen, maar ik vind die opgespoten lippen wel zo lelijkquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smaken verschillen, die van haar is wel afwijkend van de rest van de wereld geloof ik
O ja, van Plocquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat hadden we 2 dagen geleden al doorgegeven .. Pau is waar ie nu waarschijnlijk is
zat vorig jaar in die omgevingquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |