Twee keer ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Plein 1944 was 2 jaar terug ook heel erg leuk. Of ik dat nu inmiddels drie jaar? Twee keer is ie niet geweest nu toch?
Nu klopt je UI niet meerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb vanochtend mijn hoofd kaalgechoren
Join the clubquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Kale koppen niet te stoppen!!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Eigenlijk is het gewoon overal daar wel knoert gezellig.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Twee keer ja.
Plein 1944 is vaak wel beetje muziek die iedereen wel leuk vindt. Gezellig daar
waaromquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wel lekker met dit weerquote:
Iemand moet het haar uit jouw UI sjoppenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:18 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wel lekker met dit weer
Ik kon al een tijdje geen contact krijgen met de persoon die altijd mijn haar knipt dan maar dit
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iemand moet het haar uit jouw UI sjoppen
Je bent tegen Prisha's vlammenwerper opgelopen?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:16 schreef BoonDockSaint het volgende:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent tegen Prisha's vlammenwerper opgelopen?
Nee nooit geweest maar het ziet er wel leuk uit als ik het google.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:18 schreef Prisha het volgende:
@:engine ben je wel eens op t Eiland geweest? Is dat wat?
Klinkt ook leukquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:22 schreef engine het volgende:
[..]
Nee nooit geweest maar het ziet er wel leuk uit als ik het google.
Met zijn nieuwe avontuur ‘R25: Music From The Fatmobile’ draait hij vanuit de kofferbak van zijn Vintage Renault 25 uit 1991 liefst hiphop, drum’n’bass, funk, soul, en dansbare jazz, maar altijd toegespitst op de locatie op verrassende of voor de hand liggende plekken.
Dat is van morgen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iemand moet het haar uit jouw UI sjoppen
quote:
quote:
Nee ik moet ook gewoon werken en ook nog vroeg beginnen een paar dagen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klinkt ook leuk![]()
Alles klinkt leuk. Arghhh. Keuzes keuzes. Ik moet ook gewoon werken.
Elke dag feesten trek ik niet, zeker niet met die warmte.
Lekker dinsdag gaan kijken joh,quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik moet ook gewoon werken en ook nog vroeg beginnen een paar dagen.
Ga je ook nog naar de vierdaagse kijken of alleen feesten?
Ik ga dit jaar niet kijken. Doe ik meestal wel maar ken niet echt iemand die meedoet dit jaar.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker dinsdag gaan kijken joh,
beetje ramptoerist spelen
Die is komende week? Dan gaan ze het zwaar krijgen gezien de weersverwachting.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker dinsdag gaan kijken joh,
beetje ramptoerist spelen
Mjah, als het echt een graad of 39 wordt, waardoor het boven het asfalt aanvoelt als 45 moet je wel.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind het trouwens wel onzin dat ze het eventueel willen aflassen op dinsdag. Dat is als een elfstedentocht aflassen want het vriest te veel.
Yep, men maakt zich toch wel iets zorgenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is komende week? Dan gaan ze het zwaar krijgen gezien de weersverwachting.
Alleen feesten. Ik heb twee vrienden die meelopen maar die starten om 4 uur en zijn aardig op tijd binnen. Dan werk ik nog dus.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Nee ik moet ook gewoon werken en ook nog vroeg beginnen een paar dagen.
Ga je ook nog naar de vierdaagse kijken of alleen feesten?
Ik ga dit jaar niet kijken. Doe ik meestal wel maar ken niet echt iemand die meedoet dit jaar.
Gewoon schoenen aandoen danquote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als het echt een graad of 39 wordt, waardoor het boven het asfalt aanvoelt als 45 moet je wel.
Of je moet een hoop traumateams en wat lijkenwagens klaarzetten.
Zou het?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is komende week? Dan gaan ze het zwaar krijgen gezien de weersverwachting.
Ik denk eerder dat ze vroeger beginnen en inkorten. Het is wel eens vaker enorm heet geweest, was wel een slagveld toen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind het trouwens wel onzin dat ze het eventueel willen aflassen op dinsdag. Dat is als een elfstedentocht aflassen want het vriest te veel.
Mwa, ik heb een vermoeden. Goed drinken en niet met ontbloot lijf lopen.quote:
Dat zou inderdaad wel heel sneu zijn, vooral omdat het een paar jaar niet door kon gaan. Ze kunnen ook vroeger beginnen of de route wat inkorten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja was toen wel een jaar dat het een beetje fout ging ook. Maar ja...50 km is 50 km.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze vroeger beginnen en inkorten. Het is wel eens vaker enorm heet geweest, was wel een slagveld toen.
Zijn doden bij gevallen. En dan nu nog veel warmer dan toen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze vroeger beginnen en inkorten. Het is wel eens vaker enorm heet geweest, was wel een slagveld toen.
Die kunnen het soms nog beter aan dan de broekies.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:40 schreef engine het volgende:
Of gewoon geen bejaarden laten starten die dag.
Je moet goed in conditie zijn in ieder geval. Goed beschermd en drinken etcetera...quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:40 schreef engine het volgende:
Of gewoon geen bejaarden laten starten die dag.
Soms....is de uitzondering.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die kunnen het soms nog beter aan dan de broekies.
Dat wel natuurlijk. Dat moet je sowieso.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Je moet goed in conditie zijn in ieder geval. Goed beschermd en drinken etcetera...
Ik niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:33 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dan verschillen wij hierover van meningquote:
Die weten wel beter waar ze aan beginnen.quote:
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Dan verschillen wij hierover van mening
Aflassen, raar woord als je in een metaalbedrijf werkt, zullen ze het niet. Misschien de afstanden verkorten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |