Sorry, had het niet door 😮quote:
Braziliëquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:22 schreef mazaru het volgende:
Maarrehhh wie gaat er nou het EK voetbal vrouwen winnen?
zingt ie daar?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:19 schreef mario390 het volgende:
paul young zingt en me wondert
dat in klagenfurt nog niet regnet
Moet je nagaan hoe groot de verassing dan wordtquote:
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de verassing dan wordt
Het maar druk met al die sterren in Oostenrijkquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:26 schreef mario390 het volgende:
ja 2 songs bij de starnacht op wörthersee
everytime you go away
Die zingen vals, dus nee echt niet.quote:
geluid staat uitquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zingen vals, dus nee echt niet.
En NL maakt meer kans tegen Duitsland.
We gaan allemaal deadtquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het ineens frisjes worden, denk dat ik daar over 2 dagen nog wel eens over nadenk als we zitten te puffen van de hitte.
Heel oostenrijk dan? Gewoon voor de zekerheid?quote:
Volgende week? Deze week komen ze mario's internet fixenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heel oostenrijk dan? Gewoon voor de zekerheid?
Ik doe het niet ........quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgende week? Deze week komen ze mario's internet fixen
Zo zonde dat we nu niet alvast wat koelte op kunnen slaan zodat we straks niet lopen te puffenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:01 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het ineens frisjes worden, denk dat ik daar over 2 dagen nog wel eens over nadenk als we zitten te puffen van de hitte.
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
ik probeer mijn gedeelte altijd zo koel mogelijk te houden in de zomer.... In de winter hanteer ik andere normen
Hé Maz!! ja als dat eens zo zou kunnen zijn een soort van airco maar dan anders.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zonde dat we nu niet alvast wat koelte op kunnen slaan zodat we straks niet lopen te puffen
Zie jij ook zo tegen de aankomende hitte op?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo zonde dat we nu niet alvast wat koelte op kunnen slaan zodat we straks niet lopen te puffen
Dank je.quote:
Uiteraardquote:Ben je naar boven geklommen ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk er niet naar uit. Maar gelukkig is het maar twee dagen. Ik blijf heel dicht bij de ventilator en ik heb het nu lekker koel in huis. Straks alles al dicht gooien om de koelte een beetje vast te proberen te houden.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:43 schreef tonja het volgende:
[..]
Zie jij ook zo tegen de aankomende hitte op?
Morguh Maz. Wat ben jij er vroeg bij vandaag.quote:Op zondag 17 juli 2022 07:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar uit. Maar gelukkig is het maar twee dagen. Ik blijf heel dicht bij de ventilator en ik heb het nu lekker koel in huis. Straks alles al dicht gooien om de koelte een beetje vast te proberen te houden.
Yep, zelfde strategie hier.quote:Op zondag 17 juli 2022 07:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kijk er niet naar uit. Maar gelukkig is het maar twee dagen. Ik blijf heel dicht bij de ventilator en ik heb het nu lekker koel in huis. Straks alles al dicht gooien om de koelte een beetje vast te proberen te houden.
Oh dat is zwaar kut... Sterktequote:Op zondag 17 juli 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maz. Wat ben jij er vroeg bij vandaag.
Ik blijf ook binnen maar zie er wel tegen op. Mijn longen vinden dit niet zo fijn. Die gaan al moeilijk doen bij 25 graden.
Sterkte de komende dagen. Gelukkig is het maar een korte hittegolf. In Spanje is het al weken bloedheet.quote:Op zondag 17 juli 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Maz. Wat ben jij er vroeg bij vandaag.
Ik blijf ook binnen maar zie er wel tegen op. Mijn longen vinden dit niet zo fijn. Die gaan al moeilijk doen bij 25 graden.
Meer kan je ook niet doen helaas.quote:
Thnxquote:
Hey Chanelquote:
thnx, gaat goed komenquote:Op zondag 17 juli 2022 08:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Sterkte de komende dagen. Gelukkig is het maar een korte hittegolf. In Spanje is het al weken bloedheet.
Morge kerel, hoe is het met je?quote:
Steeds beter. (snel)Wandel drie keer per dagquote:Op zondag 17 juli 2022 09:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Morge kerel, hoe is het met je?
Goed om te horen en vandaag is het prima wandel weer.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Steeds beter. (snel)Wandel drie keer per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |