Dat kijk ik dan weer nietquote:
Ik doe wel aan streching maar dat is meer voor na een workout of een dag hard werken. Ik ben er wel flexibeler door gewordenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan weer nietIk heb wel ooit yoga gedaan met gym (nou ja, 'lichamelijke opvoeding') en ik vond het eigenlijk vest prettig
![]()
Daarna nooit meer gedaan
als het koud is vind ik een vest ook wel prettigquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:16 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan weer nietIk heb wel ooit yoga gedaan met gym (nou ja, 'lichamelijke opvoeding') en ik vond het eigenlijk vest prettig
![]()
Daarna nooit meer gedaan
Die kijk ik ook weleens tussen een paar andere series door. Om de tijd te doden is het wel leuk genoeg. Maar snap niet waarom hier zoveel seizoenen van zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:37 schreef Meridiaan het volgende:
@:Momo gefeliciteerd
Ik ben Superstore aan het kijken. Voor de tweede keer, want een paar jaar geleden snapte ik niet wat hier nou zo leuk aan zou moeten zijn.
Het is niet beter, maar kijkt wel lekker weg. Dat dan weer wel. Maar geen idee waar de vorige aflevering over ging
ik moet daar weer eens mee verder gaan. Was er een tijdje veel naar aan het kijken maar ben ergens in S2 blijven stekenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb hier dingen gelezen over Manifest. Laat ik die serie eens proberen
Ik heb sinds kort autocorrect uit staan. Ik ben er nog niet over uit of het een verbetering isquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het koud is vind ik een vest ook wel prettig
Nou, dat inderdaad. Met cliché hoofdpersonen die verliefd worden ondanks de diverse hobbels het en der, die ik geen chemie zie hebben, en daarnaast gewoon nog vervelende/domme (Carol, Cheyenne) karakters die zo overgenomen zijn uit the Office e.d.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die kijk ik ook weleens tussen een paar andere series door. Ook tijd te doden is het wel leuk genoeg. Maar snap niet waarom hier zoveel seizoenen van zijn gemaakt.
Waarbij ik vooral dacht dat de serie de draak zou steken met van die typische retail dingen. Aangezien daarvan genoeg is om grappen over te maken. Maar het is weer van die typische inspiratieloze humor die toevallig in een Super store plaatsvindt.
Okayquote:
Ik denk dat ik nu iedereen op mijn nieuwste pagina een like heb gegevenquote:
Dat heb ik met Riverdalequote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:37 schreef Meridiaan het volgende:
@:Momo gefeliciteerd
Ik ben Superstore aan het kijken. Voor de tweede keer, want een paar jaar geleden snapte ik niet wat hier nou zo leuk aan zou moeten zijn.
Het is niet beter, maar kijkt wel lekker weg. Dat dan weer wel. Maar geen idee waar de vorige aflevering over ging
dank om me weer eens aan Manifest te laten denkenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat heb ik met Riverdale
Niet dat ik het voor de tweede keer kijk maar het kijkt wel lekker weg
Zesde keer?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat heb ik met Riverdale
Niet dat ik het voor de tweede keer kijk maar het kijkt wel lekker weg
#justiceforbitterbalquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
De sporten die ik leuk vind om te kijken scoren over het algemeen hoog op de schaal 'ja, maar dat is geen sport!'
Ja!! Doen!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb hier dingen gelezen over Manifest. Laat ik die serie eens proberen
Het is inderdaad echt zo'n standaard formule. Ook weer met de manager die niet helemaal capabel is, doordat die nogal raar is. Het is vooral een gemiste kans met zo'n setting.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nou, dat inderdaad. Met cliché hoofdpersonen die verliefd worden ondanks de diverse hobbels het en der, die ik geen chemie zie hebben, en daarnaast gewoon nog vervelende/domme (Carol, Cheyenne) karakters die zo overgenomen zijn uit the Office e.d.
Had idd in elke omgeving kunnen plaatsvinden. Heb ook wel eens gedacht dat bedenkers een vaste mix aan karakters hebben, en alleen de setting veranderen.
Misschien zo nog even een aflevering Community kijken voor de afwisseling
Ik heb gisteren pizzabitterballen geproefdquote:
Neequote:
Better Call Saul ga ik wel weer kijken als de Tour, het EK voetbal en het WK atletiek afgelopen zijn. Nou eindigen twee van de drie wel volgende week zondag, dus waarschijnlijk dat ik dan de derde nieuwe aflevering wel mee ga pakken.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:57 schreef Momo het volgende:
Ik ben zo druk met TDF en alle wielerprogamma's dat ik nauwelijks toekom aan andere tv.Al heb ik de nieuwe BCS gezien. Nog een week van de tour genieten
Communityquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:49 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Nou, dat inderdaad. Met cliché hoofdpersonen die verliefd worden ondanks de diverse hobbels het en der, die ik geen chemie zie hebben, en daarnaast gewoon nog vervelende/domme (Carol, Cheyenne) karakters die zo overgenomen zijn uit the Office e.d.
Had idd in elke omgeving kunnen plaatsvinden. Heb ook wel eens gedacht dat bedenkers een vaste mix aan karakters hebben, en alleen de setting veranderen.
Misschien zo nog even een aflevering Community kijken voor de afwisseling
Blijft echt mijn favoriete serie, het warme bad, allesquote:
De darters zijn nog steeds bezigquote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:31 schreef Meridiaan het volgende:
Was de wereld maar iets minder een darkest timeline.
Autocorrect maakt er als darters timeline van. Misschien moeten we daar eens aan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |