Kijk jij nou maar uit, ik ben op Utrecht csquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:52 schreef Paul het volgende: Ik lees net dat de vierdaagse wellicht te warm wordt om te kunnen lopen. Zou het afgelast worden
@:DJMO
Niet in utecht cs?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar uit, ik ben op Utrecht cs![]()
Nee, Station dus op.quote:
Maar bij utrecht zijn de sporen toch boven de stationshal?quote:
Ehhh hoe dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar bij utrecht zijn de sporen toch boven de perrons?
zie edit, vlugge japiequote:
Nee, juist andersom. In Amsterdam en Rotterdam wel. In Utrecht is de stationshal boven de sporen.quote:
Dus dan ben je eigenlijk boven het station als je in de stationshal bentquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, juist andersom. In Amsterdam en Rotterdam wel. In Utrecht is de stationshal boven de sporen.
quote:
op mijn lijsjte welquote:
een hele goede gitarist, fijne vent heb ooit een interview met hem gedaan.quote:
Broodje biefstuk mokumquote:
Als die kaarten uitkomen, dan gaat dat die dag zeker niet door.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:57 schreef mazaru het volgende:
Ik heb wel meelij met de vierdaagselopers. Vooral op dinsdag
Ik denk niet dat het helemaal niet doorgaat. Waarschijnlijk wordt het wel aangepast. Lijkt me wel verstandig als ze niet willen dat er iemand dood neervalt door de hittequote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Als die kaarten uitkomen, dan gaat dat die dag zeker niet door.
Cool dat jij 'm ook kent, ken 'm zelf via Ayreon.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een hele goede gitarist, fijne vent heb ooit een interview met hem gedaan.
Nee die ken ik niet. Wel Hendrik Jan Bökkersquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Cool dat jij 'm ook kent, ken 'm zelf via Ayreon.
Vind Timo Somers ook een erg goeie nederlandse gitarist ken je die ook
Lekker rustig toch. Mensen zullen nu wel veel buiten zijn.quote:
ja jij keek beste zangers toch niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet. Wel Hendrik Jan Bökkers
Met beide een interview gehad. Moet nog wel ergens filmpjes hebben. En ook het interview heb ik vast wel ergens hebben
Heb ik een seizoen op tv gekeken en daardoor ook een paar andere seizoenen terug gekeken. Echt een heel mooi programma.quote:
Nee heb ik voor een magazine geschreven. Kan ik niet zomaar ergens plaatsen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:00 schreef Maanvis het volgende:
oh nou als je dat interview nog hebt kan je het op de ayreon fb page plaatsen
Vanmiddag een buitje de had, heel af en toe kwam de zon er doorquote:
bokkers zat in het laatste seizoen van beste zangersquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik een seizoen op tv gekeken en daardoor ook een paar andere seizoenen terug gekeken. Echt een heel mooi programma.
raar magazine dan, er worden daar wekelijks wel interviews geplaatstquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb ik voor een magazine geschreven. Kan ik niet zomaar ergens plaatsen.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:01 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
hjahahha deze brievenbus wil ik. Dan is het 'steek die belastingaanslag maar in een reet' eindelijk letterijk
tldrquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:12 schreef Maanvis het volgende:
Hij heeft een dochtertje dat geboren is zonder 1 armpje, en alle doktoren zeiden dat ze daardoor niet goed mee zou kunnen komen maar hij vond dus dat dsat bullshit is dus daarom zingt ie dit liedje ook
Die afleveringen met hem heb ik gezien. Ik vind die met Floor Jansen ook zo goed. Die heb ik terug gekekenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:11 schreef Maanvis het volgende:
zingt ie een liedje van mijn favo zangeres Anneke van giersbergen
ja ik ben een gigantische fan van floorquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die afleveringen met hem heb ik gezien. Ik vind die met Floor Jansen ook zo goed. Die heb ik terug gekeken
Awh ben je jarig?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag dr.mikey
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een dijk van een stem heeft zijn zeg, dat nummer met Henk Poort heb ik eindeloos zitten kijken en luisteren geweldigquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik ben een gigantische fan van floor. ze heeft nu ook solo nrs
Van harte gefeliciteerd Mikeyquote:Op zaterdag 16 juli 2022 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
deze was ook heel goedquote:Op zaterdag 16 juli 2022 04:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een dijk van een stem heeft zijn zeg, dat nummer met Henk Poort heb ik eindeloos zitten kijken en luisteren geweldig
Ja ze is geweldig. Ik vond deze ook zo mooiquote:Op zaterdag 16 juli 2022 05:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
deze was ook heel goed
en deze uit haar 1e solo concert in afas
en deze waarmee het eignelijk allemaal een beetje begonnen is, ze viel toen in voor hun vorige zangeres. Als je het hele nr niet wilt kijken spoel dan alleen maar naar het eind en die hoge noot daar
Ze is wel een van de beste zangeressen van Nederlandquote:Op zaterdag 16 juli 2022 06:24 schreef Maanvis het volgende:
jep die was ook gewleldig.
naja hopen dat ze over 1 of 2 jaar het songfestival meedoet
Hey Paulquote:
Hoi mam, slecht geslapen, moest denken aan @DJMO die in de hitte moet lopen met de 4daagsequote:
Ik was ook al supervroeg wakker maar niet hierdoorquote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi mam, slecht geslapen, moest denken aan @:djmo die in de hitte moet lopen met de 4daagse
Ik ben redelijk voorbereid op de hitte. Heb een speciale uv paraplu (bescherming factor 50)en heb een koel handdoek om m'n nek. Bovendien verwacht ik voor de dinsdag wel maatregelen vanuit de organisatie.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoi mam, slecht geslapen, moest denken aan @:djmo die in de hitte moet lopen met de 4daagse
ZO dan je zou het maar mee moeten sjouwen de hele dagquote:
Succes.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben redelijk voorbereid op de hitte. Heb een speciale uv paraplu (bescherming factor 50)en heb een koel handdoek om m'n nek. Bovendien verwacht ik voor de dinsdag wel maatregelen vanuit de organisatie.
Maandag is geen wandeldag he.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Succes.
Maandag ook ruim boven de 30 graden, dan verwacht ik ook wel maatregelen.
Hoe lang denk je er over te lopen als alles meezit?quote:
Ik heb geen flauw idee. Hangt ervan hoe m'n blessure zich houdt.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang denk je er over te lopen als alles meezit?
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Hangt ervan hoe m'n blessure zich houdt.
Ik heb uit pure ellende gisteren de huisarts om een kuur diclofenac gevraagd, zodat ik door de pijn heen kan lopen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]ik hoop voor je dat het goed te doen is
ja nou daarom is het ook zo vet dat ze nu solo is gegaan hequote:Op zaterdag 16 juli 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze is wel een van de beste zangeressen van Nederland
Ik zelf vind de muziekstyle van nightwise niet zoveel aan
Klaag de gemeente aan!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:12 schreef DJMO het volgende:
Trouwens net bij het weggooien van wat afval m'n vingers tussen de klep van de ondergrondse afvalcontainer geplet
quote:
Groot verschil.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam net voorbij op mijn tijdlijn ; voor en na een levertransplantatie
Ja ik dacht ook dat ze het morgen bekend zouden maken, maar nu lijkt heel Nederland er een mening over te moeten hebbenquote:
Morgenmiddag om 14:00 perscoquote:
Ik denk er nog even niet over na. Morgen eerst efteling.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat hoop jij?
Jij moet eventueel lopen
Sowiesoquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook dat ze het morgen bekend zouden maken, maar nu lijkt heel Nederland er een mening over te moeten hebben
Wat praat je over mijquote:Op zaterdag 16 juli 2022 16:58 schreef DJMO het volgende:
Zwartrijder on de trein. Wilde zich niet identificeren, en probeert aan de conducteur te ontsnappen, op cs staan collega's hem op te wachten. Deuren zullen wel gesloten blijven tot ze hem kunnen oppakken.
quote:
Ze dachten eerst dat het een Chinees wasquote:Op zaterdag 16 juli 2022 12:25 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
deze kwam net voorbij op mijn tijdlijn ; voor en na een levertransplantatie
Mag ze wel opletten dat ze geen splinter in haar doos krijgtquote:
Coupe de catastrofequote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:53 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
das ook wat, denken dat purschuim haarmousse is
PLY genotjesquote:
Jep, weer iemand blij vandaag. En op naar het vlgnd project andere weekquote:
dan moet je je ui veranderenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Jep, weer iemand blij vandaag. En op naar het vlgnd project andere weekben onderhand zelf een boot
Ssssssttttquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:20 schreef mootie het volgende:
Ik dacht dat Ply en
Greysbones een setje waren.
ik heb geen bootquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:20 schreef mootie het volgende:
Ik dacht dat Ply en
Dit is frontpagewaardigquote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:20 schreef mootie het volgende:
Ik dacht dat Ply en
@Jippie kan goed delen?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Jij bent ook erg
[..]
Ach ze weet hoe ik ben
🤣quote:
Hey Ply 😘quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Jij bent ook erg
[..]
Ach ze weet hoe ik ben
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:20 schreef mootie het volgende:
Ik dacht dat Ply en
Hij was echt geel he.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Ze dachten eerst dat het een Chinees was
[..]
Mag ze wel opletten dat ze geen splinter in haar doos krijgt
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben zo groot dus kan makkelijk
[..]
Dotje![]()
Doe ik niet hoor, zit naast mij nu. Lekker met mijn oor kroelenquote:
kroel zequote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, zit naast mij nu. Lekker met mijn oor kroelenmaar fijne avond nog allen, genoeg gedoeld.
Groeten aan Jippie!!!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, zit naast mij nu. Lekker met mijn oor kroelenmaar fijne avond nog allen, genoeg gedold.
Wat lees ik nu, heb je een nieuwe liefdequote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben zo groot dus kan makkelijk
[..]
Dotje![]()
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Doe ik niet hoor, zit naast mij nu. Lekker met mijn oor kroelenmaar fijne avond nog allen, genoeg gedold.
Groeten terugquote:
Je moest eens wetenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat lees ik nu, heb je een nieuwe liefde
Hey Maz 😘quote:
Van ruilen komt huilen!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Groeten terug
[..]
Je moest eens wetenvind alle vrouwen lief
![]()
en jou in het bijzonder
![]()
Dank je 😘 lief vinden mag je alle vrouwen. Maar wel thuis blijven etenquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Groeten terug
[..]
Je moest eens wetenvind alle vrouwen lief
![]()
en jou in het bijzonder
![]()
Kijk graag naar het menu iddquote:Op zaterdag 16 juli 2022 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je 😘 lief vinden mag je alle vrouwen. Maar wel thuis blijven eten
Koude gerechten of wat pittige 🤣quote:
Hey Stoor 😘quote:
Nietsquote:
Welke disclaimerquote:Op zaterdag 16 juli 2022 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
NietsMaar er stond onderin de 'disclaimer' dan ik jouw niet mocht aanschrijven
En de rebel die ik ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zaterdag 16 juli 2022 23:27 schreef DJMO het volgende:
We hebben toch wel zo'n bijzonder fraai en romantisch uitzicht vanaf onze hotelkamerGouden bogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie wil dat nu niet als uitzichtThinking is difficult, that’s why most people judge
Ik heb gouden kinderen als uitzichtquote:Op zondag 17 juli 2022 00:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gouden bogen
Wie wil dat nu niet als uitzicht
Ik hou van mijn kinderen( nou ja 16 en 18 jaar)quote:Op zondag 17 juli 2022 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb gouden kinderen als uitzichtEn een topvrouw
2 en 4 jaar hierquote:Op zondag 17 juli 2022 00:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hou van mijn kinderen( nou ja 16 en 18 jaar)
Maar soms
Achter 100 rollen behang
En mijn ega heeft gouden handjes en een gouden hart
Klopt helemaalquote:Op zondag 17 juli 2022 00:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
2 en 4 jaar hierDus nog erg jong. Grote kinderen, grote zorgen, kleine kinderen, kleine zorgen; zeggen ze?
Ik houdt in ieder geval zielsveel van ze
Ik ben vooral bezig dat ze naar bed gaan. Als ze wat ouder worden heb je natuurlijk andere zorgen...quote:
quote:
Op deze leeftijd ook.. moeilijk om in bed te krijgenquote:Op zondag 17 juli 2022 00:44 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik ben vooral bezig dat ze naar bed gaan. Als ze wat ouder worden heb je natuurlijk andere zorgen...Dat komt over een aantal jaren nog wel...
Laat mij nog maar in de waan dat alles zo 'makkelijk' is zoals nu!
De zorgen zijn er al wel hoor!!!!
Zo, dat ziet er goed uitquote:
Hoeveelste was hij vorige week ook alweer geworden in de racequote:
Jazeker, al kunnen we hier overuren voor inleveren.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat krijg je met dit weer![]()
Moet jij buiten werken met dit soort temperaturen?
Beter.quote:Op zondag 17 juli 2022 18:23 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Jazeker, al kunnen we hier overuren voor inleveren.
Voor mij niet zo relevant momenteel want ik heb nu vakantie
ze heeft het nog te druk met de partnerruilquote:
Oei, dan doen we het maar nietquote:Op zondag 17 juli 2022 18:45 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mag best wel, tis dat Paul het niet wil
Zo is dat iddquote:Op zondag 17 juli 2022 18:47 schreef Mrsloveable het volgende:
Als Jippie het vervelend, dan doen we dat idd niet
Over acts mag je niks zeggen hier op FOKquote:Op zondag 17 juli 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
Is act 200008
In de hoop dat iedereen Jippie gaat mentionen
Waar staan die regels 😮quote:Op zondag 17 juli 2022 18:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Je mag pas act op voeren als gewoon een korte leuke act is
Tis wel goedquote:Op zondag 17 juli 2022 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Over acts mag je niks zeggen hier op FOK![]()
Tsjaaa
@Jippie lijkt me wel lekkerquote:
quote:
#vleesismoordquote:
Ik eet alleen dierenquote:
Ik eet wel minder vlees tegenwoordig.quote:Op zondag 17 juli 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik eet alleen dieren
Planten moord is zielig
quote:Op zondag 17 juli 2022 18:54 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
@:jippie mentionen is geen roepen dus
Nee ik nietquote:
Hoi Jippie!quote:
Cholesterolquote:Op zondag 17 juli 2022 20:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik niet
Zou ook niet weten waarom..
als het straks nog duurder wordt zet ik gewoon een koe in de wei
vandaag was de feyenoord open dagquote:Op zondag 17 juli 2022 20:12 schreef mazaru het volgende:
Een kind neergestoken in Rotterdam door een militair van 22
quote:Op zondag 17 juli 2022 20:12 schreef mazaru het volgende:
Een kind neergestoken in Rotterdam door een militair van 22
De Kuip ligt niet in de buurt van de Wolphaertsbochtquote:
Gelukkig maar, mijn neefje en nichtje waren vandaag bij de opendagquote:Op zondag 17 juli 2022 20:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
De Kuip ligt niet in de buurt van de Wolphaertsbocht
Volgens de Telegraaf gaat het om een baby van zes maandenquote:Op zondag 17 juli 2022 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gelukkig maar, mijn neefje en nichtje waren vandaag bij de opendag
pff wtf waarom steek je die neerquote:Op zondag 17 juli 2022 20:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens de Telegraaf gaat het om een baby van zes maanden
https://www.telegraaf.nl/(...)-kindje-in-rotterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |