Kijk jij nou maar uit, ik ben op Utrecht csquote:Op vrijdag 15 juli 2022 11:52 schreef Paul het volgende: Ik lees net dat de vierdaagse wellicht te warm wordt om te kunnen lopen. Zou het afgelast worden
@:DJMO
Niet in utecht cs?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kijk jij nou maar uit, ik ben op Utrecht cs![]()
Nee, Station dus op.quote:
Maar bij utrecht zijn de sporen toch boven de stationshal?quote:
Ehhh hoe dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar bij utrecht zijn de sporen toch boven de perrons?
zie edit, vlugge japiequote:
Nee, juist andersom. In Amsterdam en Rotterdam wel. In Utrecht is de stationshal boven de sporen.quote:
Dus dan ben je eigenlijk boven het station als je in de stationshal bentquote:Op vrijdag 15 juli 2022 12:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, juist andersom. In Amsterdam en Rotterdam wel. In Utrecht is de stationshal boven de sporen.
quote:
op mijn lijsjte welquote:
een hele goede gitarist, fijne vent heb ooit een interview met hem gedaan.quote:
Broodje biefstuk mokumquote:
Als die kaarten uitkomen, dan gaat dat die dag zeker niet door.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:57 schreef mazaru het volgende:
Ik heb wel meelij met de vierdaagselopers. Vooral op dinsdag
Ik denk niet dat het helemaal niet doorgaat. Waarschijnlijk wordt het wel aangepast. Lijkt me wel verstandig als ze niet willen dat er iemand dood neervalt door de hittequote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Als die kaarten uitkomen, dan gaat dat die dag zeker niet door.
Cool dat jij 'm ook kent, ken 'm zelf via Ayreon.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een hele goede gitarist, fijne vent heb ooit een interview met hem gedaan.
Nee die ken ik niet. Wel Hendrik Jan Bökkersquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:46 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Cool dat jij 'm ook kent, ken 'm zelf via Ayreon.
Vind Timo Somers ook een erg goeie nederlandse gitarist ken je die ook
Lekker rustig toch. Mensen zullen nu wel veel buiten zijn.quote:
ja jij keek beste zangers toch niet?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet. Wel Hendrik Jan Bökkers
Met beide een interview gehad. Moet nog wel ergens filmpjes hebben. En ook het interview heb ik vast wel ergens hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |