Zolang je maar geen boosters neemtquote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik wachtte ook met die 2e prik tot de symptomen echt ff weg waren rond mijn hart.
Het BPOC heeft ook een vaccinatie meldpunt https://meldpuntvaccinatie.nl/quote:
Ik neem niks als ik niet half gedwongen word.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 17:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zolang je maar geen boosters neemt
Spannend alweer.quote:Apenpokken voor het eerst bij kinderen vastgesteld in VS
Bij twee kinderen in de Verenigde Staten zijn deze week apenpokken vastgesteld. Dat maakte het Amerikaanse volksgezondheidsinstituut CDC vrijdagavond bekend. Het gaat om de eerste twee bevestigde gevallen bij kinderen in het land.
Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) komen de meeste gevallen van apenpokken voor bij mannen die seks hebben met mannen. Maar iedereen die nauw lichamelijk contact heeft met een besmet persoon, kan zelf ook besmet raken.
In totaal zijn in de VS intussen al meer dan 2.800 gevallen van apenpokken bevestigd.
De WHO is van plan om zaterdag bekend te maken of ze de duizenden besmettingen in tientallen landen al dan niet als een wereldwijde noodsituatie voor de volksgezondheid beschouwt.
https://www.hln.be/buiten(...)teld-in-vs~ab400162/
Problemen rond je hart? Echt? Wow.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 18:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik neem niks als ik niet half gedwongen word.
In Amsterdam worden mensen al ingeënt tegen apenpokkenquote:
wowquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Amsterdam worden mensen al ingeënt tegen apenpokken
Sja, de pride week moet nog komen hier he, en daar zal wel een piek ontstaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
In Amsterdam worden mensen al ingeënt tegen apenpokken
Apenpokken lijkt HIV all over againquote:Op zaterdag 23 juli 2022 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, de pride week moet nog komen hier he, en daar zal wel een piek ontstaan.
Wordt toch echt tijd om die stigmatiserende term Apenpokken te vervangen voor iets toepasselijkers, Pride Pokken.
Problemen...quote:Op zaterdag 23 juli 2022 09:34 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Problemen rond je hart? Echt? Wow.
Hoop dat je niet verder half gedwongen wordt.
Onmogelijk, fake news, trust the science, je bent een wappie, Jacinda is a queeeeeeeeennnnnn!quote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Hmmm
Dus joh gevaccineerd land heeft een veel hogere besmettingsgraad
De lijst waar je heel toevallig, voor het eerst, sinds een niet te nader noemen gebeurtenis, hartproblemen van krijgt is inmiddels langer dan de lijst kutsmoesjes van Ruttequote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
Niet teveel doushen he, je kan er aan doodgaan![]()
[ twitter ]
Gelukkig zijn ze in Duitsland al minder aan t douchen (zal Putin leren). Slaan ze 2 vliegen in 1 klap.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
Haha, Nieuw-Zeelandquote:Op zaterdag 23 juli 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Hmmm
Dus joh gevaccineerd land heeft een veel hogere besmettingsgraad
Tussen mijn 1e en 2e vaccinatie zat ruim een half jaar. In beide gevallen had ik een dag of 2 last van mijn arm waar de spuit in was gegaan en was ik een dagje onverklaarbaar moe. Tweede prik waren de bijwerkingen hetzelfde als na de 1e prik.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 11:32 schreef ludovico het volgende:
2e keer minder erg overigens, denk dat het lijf het toch wel opruimt.
Maar als je lijf de schade nog niet heeft herstelt en je krijgt een 2e dosis is dat misschien wat die grotere problemen veroorzaakt bij shot 2.
Vraag me af hoe die 2e shot neveneffecten zijn als je 2 maanden wacht bijvoorbeeld.. Who knows, nobody is interest, vaccines are safe... Lol.
quote:WHO bestempelt apenpokken tot wereldwijd gevaar voor de volksgezondheid
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft de apenpokken uitgeroepen tot een internationaal gevaar voor de volksgezondheid. Dat maakte WHO-chef Tedros Adhanom Ghebreyesus zaterdag bekend.
De status is het hoogste waarschuwingsniveau dat de WHO kan afgeven. De recente uitbraak van het apenpokkenvirus buiten de streken in Afrika waar het normaal voorkomt, maakt de ziekte volgens de organisatie een internationaal risico.
Twee andere ziektes staan momenteel op het hoogste waarschuwingsniveau van de WHO. Dat zijn COVID-19, die ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt, en polio.
https://www.nu.nl/buitenl(...)volksgezondheid.html
quote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:41 schreef Ali_boo het volgende:
[ twitter ]
De meeste vaccins bevatten levend maar verzwakt virus. Wat we bij corona net anders hebben gedaan is dat er geen levend virus in zat.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:05 schreef _I het volgende:
Vraag me wel af wat er gaat gebeuren als je een groep mensen gaat injecteren met een levend virus. Zou dat niet als een katalysator kunnen werken!?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3096786/quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De meeste vaccins bevatten levend maar verzwakt virus. Wat we bij corona net anders hebben gedaan is dat er geen levend virus in zat.
Of is het nu ineens goed dat we met de nieuwe mRNA techniek geen levend virus gebruiken?
Die bronnen van jou zijn een perfecte reclame voor het gebruik van mRNA vaccins ipv de oude traditionele vaccins.quote:Op zaterdag 23 juli 2022 17:42 schreef _I het volgende:
[..]
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3096786/
Bij de vaccinaties van de waterpokken vonden ze na een week bij 58% van de groep ziekte DNA in het speeksel en verwachten ze ook dat er zo besmetting plaats kan vinden.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5726865/
Of hier waar ze aanhalen dat het injecteren van een grote groep kinderen effect kan hebben op de gezondheid van ouderen, dat kinderen niet gebruikt moet worden als “vaccinatie” voor de ouderen.
En nee, je mrna vergelijking staat hier los van. Twee zaken kunnen slecht zijn.
Kijk Europarlementariër vernietigt hele Covid-beleid in 5 minuten: ‘Tijd voor zeer onaangename vragen’quote:Ik ben er vrij zeker van dat deze vaccinatie het grootste schandaal in de medische geschiedenis zal worden en bovendien bekend zal staan als de grootste misdaad die ooit tegen de mensheid is begaan. Dat is eigenlijk waar we het over hebben dames en heren.
Wat hebben ze hier in godsnaam mee gedaan? Het is eigenlijk, het is absoluut niet te geloven, zegt Christine Anderson.
Wat ik ga zeggen, zal ik zeggen tegen elke gekozen volksvertegenwoordiger van elke westerse democratie:
Ik vraag jullie, wat hebben jullie gedaan?
Je hebt je werk niet gedaan en zeg me niet dat je het niet wist, want iedereen had het kunnen weten, als je genoeg moeite had gedaan om om de mensen te geven, als je genoeg moeite had gedaan om je werk te doen, had je het moeten weten.
En bovendien is het uw verdomde taak om het te weten, het is uw taak om de mensen te beschermen door wie u bent gekozen.
quote:Covid-‘vaccins’ veroorzaakten 20 keer zoveel ernstige bijwerkingen en 23 keer zoveel sterfgevallen als alle andere vaccins in de afgelopen 20 jaar samen.”
Deze week hield Europarlementariër Christine Anderson (AfD) haar eerste toespraak voor de nieuwe “onderzoekscommissie COVID-19” van de Europese Unie. De Duitse Europarlementariër veroordeelde het Covid-beleid van de EU en eiste een onderzoek naar de duidelijke mensenrechtenschendingen onder het voorwendsel van het bestrijden van een virus, meldt RAIR.
quote:Anderson tekent protest aan tegen de “valse beweringen over de veiligheid van de vaccins, hun vermeende definitieve goedkeuring en hun zogenaamde doeltreffendheid”. De Europarlementariër wees erop dat uit de database van het Europees Geneesmiddelenbureau (EMA) blijkt dat de Covid-“vaccins” in zeven maanden tijd 20 keer zoveel ernstige bijwerkingen en 23 keer zoveel sterfgevallen hebben veroorzaakt als alle andere vaccins in de afgelopen 20 jaar samen.
Hihi, grote vriend Tedros zit daar maar om 1 reden en dat is niet de volksgezondheid... Check zijn verleden eens, die man heeft meer bloed aan zijn handen dan menig oorlogsmisdadiger. Maar hey, hij luistert i.i.g. goed naar zijn puppetmaster.quote:
Oud GAVI…quote:Op zondag 24 juli 2022 21:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hihi, grote vriend Tedros zit daar maar om 1 reden en dat is niet de volksgezondheid... Check zijn verleden eens, die man heeft meer bloed aan zijn handen dan menig oorlogsmisdadiger. Maar hey, hij luistert i.i.g. goed naar zijn puppetmaster.
Tsja, hoe ga je dit straks brengen. Dat ze alles al wisten en toch de druk opgevoerd hebben.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:29 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
zie vele berichten vandaag over vaccinschade
bijzonder
zo zie je maanden niks en nu stromen de berichten binnen
Hoe dan? Heb je de ongeevenaarde propagandastroom gemist?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:26 schreef _I het volgende:
[..]
Tsja, hoe ga je dit straks brengen. Dat ze alles al wisten en toch de druk opgevoerd hebben.
Bij velen speelt nog steeds het idee dat je het voor een ander doet. Hoe dan!?
Nou, het is toch inmiddels al maanden bekend dat je het niet doet om transmissie tegen te gaan en toch blijft die leugen plakken bij veel mensen.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe dan? Heb je de ongeevenaarde propagandastroom gemist?.
Van Twitter tot Jinek tot kansloze influencer, alles en iedereen is uit de kast gehaald, een klein topic op FOK! draagt ongeveer 0,0001% bij qua invloed op de gemiddelde wereldburger hoor.
Men ziet een klein bericht over vaccinatieschade en vervolgens weer een paginavullende rollover-ad van de overheid.
Dat was met het covid vaccin netzo. Maar veel mensen waren zo bang voor covid en hadden zoveel vertrouwen in DE wetenschap dat ze het met die kennis alsnog zouden nemen.quote:Op maandag 25 juli 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Aaah het WHO heeft iets geleerd van het covid vaccin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |