abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205424393
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik wachtte ook met die 2e prik tot de symptomen echt ff weg waren rond mijn hart.
Zolang je maar geen boosters neemt
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  vrijdag 22 juli 2022 @ 17:48:44 #252
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205424439
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 12:24 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Het BPOC heeft ook een vaccinatie meldpunt https://meldpuntvaccinatie.nl/

en hun website https://bpoc2020.nl/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_205424584
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 17:41 schreef greysbones het volgende:

[..]
Zolang je maar geen boosters neemt
Ik neem niks als ik niet half gedwongen word.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205429155
quote:
Apenpokken voor het eerst bij kinderen vastgesteld in VS

Bij twee kinderen in de Verenigde Staten zijn deze week apenpokken vastgesteld. Dat maakte het Amerikaanse volksgezondheidsinstituut CDC vrijdagavond bekend. Het gaat om de eerste twee bevestigde gevallen bij kinderen in het land.

Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) komen de meeste gevallen van apenpokken voor bij mannen die seks hebben met mannen. Maar iedereen die nauw lichamelijk contact heeft met een besmet persoon, kan zelf ook besmet raken.

In totaal zijn in de VS intussen al meer dan 2.800 gevallen van apenpokken bevestigd.

De WHO is van plan om zaterdag bekend te maken of ze de duizenden besmettingen in tientallen landen al dan niet als een wereldwijde noodsituatie voor de volksgezondheid beschouwt.

https://www.hln.be/buiten(...)teld-in-vs~ab400162/
Spannend alweer. :{w
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_205429473
quote:
81s.gif Op vrijdag 22 juli 2022 18:06 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik neem niks als ik niet half gedwongen word.
Problemen rond je hart? Echt? Wow.
Hoop dat je niet verder half gedwongen wordt.
pi_205429709
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 07:46 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Spannend alweer. :{w
In Amsterdam worden mensen al ingeënt tegen apenpokken 8)7
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zaterdag 23 juli 2022 @ 10:23:00 #257
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_205429796
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
wow
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 23 juli 2022 @ 10:59:28 #258
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205430083
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
Sja, de pride week moet nog komen hier he, en daar zal wel een piek ontstaan.

Wordt toch echt tijd om die stigmatiserende term Apenpokken te vervangen voor iets toepasselijkers, Pride Pokken B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205430092
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 10:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, de pride week moet nog komen hier he, en daar zal wel een piek ontstaan.

Wordt toch echt tijd om die stigmatiserende term Apenpokken te vervangen voor iets toepasselijkers, Pride Pokken B-).
Apenpokken lijkt HIV all over again

Vooral bij homo’s
Tuurlijk :+
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_205430327
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 09:34 schreef mir1986 het volgende:

[..]
Problemen rond je hart? Echt? Wow.
Hoop dat je niet verder half gedwongen wordt.
Problemen...

Ik voelde dat het daar wel op sloeg. Ging vanzelf weg, maar zal wel hetzelfde zijn als de mensen met heftige myocarditus klachten maar dan in (veel) mindere mate.

Maar het is hetzelfde goedje hé. Dus dezelfde reactie is niet zo gek.

Vind dat we niet blind moeten zijn voor neveneffecten van die spike proteïne.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_205430337
2e keer minder erg overigens, denk dat het lijf het toch wel opruimt.

Maar als je lijf de schade nog niet heeft herstelt en je krijgt een 2e dosis is dat misschien wat die grotere problemen veroorzaakt bij shot 2.

Vraag me af hoe die 2e shot neveneffecten zijn als je 2 maanden wacht bijvoorbeeld.. Who knows, nobody is interest, vaccines are safe... Lol.
pi_205431062
twitter

Hmmm
Dus joh gevaccineerd land heeft een veel hogere besmettingsgraad :X
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  zaterdag 23 juli 2022 @ 13:16:09 #263
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205431302
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Hmmm
Onmogelijk, fake news, trust the science, je bent een wappie, Jacinda is a queeeeeeeeennnnnn!

Weer Een Faler :').
Get woke, go broke!
pi_205431515
Niet teveel doushen he, je kan er aan doodgaan :Y

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  zaterdag 23 juli 2022 @ 13:44:08 #265
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205431540
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 13:41 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
De lijst waar je heel toevallig, voor het eerst, sinds een niet te nader noemen gebeurtenis, hartproblemen van krijgt is inmiddels langer dan de lijst kutsmoesjes van Rutte :').

Gelukkig weten we 1 ding 1000% zeker, het kan nooit aan vaccinaties liggen, dat is wel rustgevend O+.
Get woke, go broke!
pi_205432025
quote:

[ twitter ]
Gelukkig zijn ze in Duitsland al minder aan t douchen (zal Putin leren). Slaan ze 2 vliegen in 1 klap.
Plaats hier uw advertentie
  zaterdag 23 juli 2022 @ 14:55:12 #267
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_205432040
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 12:56 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Hmmm
Haha, Nieuw-Zeeland :'). Doet me denken aan dat filmpje van Jacinda Ardern tijdens de pandemie 'Dismiss anything else! We will continue to be your single source of truth' _O- . En natuurlijk is dit een politicus die op handen worden gekregen in elite kringen. Immers, ze is jong en vrouw (dus intersectionaliteit), links en progressief, orthodox omtrent allerlei dogma's als social justice en klimaatverandering en bovendien erg autoritair. Zo ziet men het graag.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_205432160
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_205432276
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 11:32 schreef ludovico het volgende:
2e keer minder erg overigens, denk dat het lijf het toch wel opruimt.

Maar als je lijf de schade nog niet heeft herstelt en je krijgt een 2e dosis is dat misschien wat die grotere problemen veroorzaakt bij shot 2.

Vraag me af hoe die 2e shot neveneffecten zijn als je 2 maanden wacht bijvoorbeeld.. Who knows, nobody is interest, vaccines are safe... Lol.
Tussen mijn 1e en 2e vaccinatie zat ruim een half jaar. In beide gevallen had ik een dag of 2 last van mijn arm waar de spuit in was gegaan en was ik een dagje onverklaarbaar moe. Tweede prik waren de bijwerkingen hetzelfde als na de 1e prik.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_205432988
quote:
WHO bestempelt apenpokken tot wereldwijd gevaar voor de volksgezondheid
De Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) heeft de apenpokken uitgeroepen tot een internationaal gevaar voor de volksgezondheid. Dat maakte WHO-chef Tedros Adhanom Ghebreyesus zaterdag bekend.

De status is het hoogste waarschuwingsniveau dat de WHO kan afgeven. De recente uitbraak van het apenpokkenvirus buiten de streken in Afrika waar het normaal voorkomt, maakt de ziekte volgens de organisatie een internationaal risico.

Twee andere ziektes staan momenteel op het hoogste waarschuwingsniveau van de WHO. Dat zijn COVID-19, die ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt, en polio.
https://www.nu.nl/buitenl(...)volksgezondheid.html
pi_205433050
quote:

[ twitter ]
twitter
twitter

Kwam deze nog tegen… Sarcasme is nu ook al een trigger factor..

Tuinieren, voor de tv in slaap vallen..
pi_205433073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 16:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

GAVI en de WHO alle vrijheid bij een nieuwe pandemie… Nu al zin in het thuiswerken. :Y
pi_205433245
Vraag me wel af wat er gaat gebeuren als je een groep mensen gaat injecteren met een levend virus. Zou dat niet als een katalysator kunnen werken!?
pi_205433427
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 17:05 schreef _I het volgende:
Vraag me wel af wat er gaat gebeuren als je een groep mensen gaat injecteren met een levend virus. Zou dat niet als een katalysator kunnen werken!?
De meeste vaccins bevatten levend maar verzwakt virus. Wat we bij corona net anders hebben gedaan is dat er geen levend virus in zat.

Of is het nu ineens goed dat we met de nieuwe mRNA techniek geen levend virus gebruiken?
pi_205433699
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 17:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De meeste vaccins bevatten levend maar verzwakt virus. Wat we bij corona net anders hebben gedaan is dat er geen levend virus in zat.

Of is het nu ineens goed dat we met de nieuwe mRNA techniek geen levend virus gebruiken?
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3096786/
Bij de vaccinaties van de waterpokken vonden ze na een week bij 58% van de groep ziekte DNA in het speeksel en verwachten ze ook dat er zo besmetting plaats kan vinden.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5726865/
Of hier waar ze aanhalen dat het injecteren van een grote groep kinderen effect kan hebben op de gezondheid van ouderen, dat kinderen niet gebruikt moet worden als “vaccinatie” voor de ouderen.

En nee, je mrna vergelijking staat hier los van. Twee zaken kunnen slecht zijn. :B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')