Als dit waar is en HCQ werkt wel dan heeft die de Jonge zelfs doden op zijn geweten.quote:Op donderdag 21 juli 2022 10:02 schreef greysbones het volgende:
https://danielvdtuin.substack.com/p/wob-documenten-hcq
HCQ door de Jonge gecanceld dus
Zonder enige wetenschappelijke basis
Als je appels met peren gaatvergelijken.,quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:44 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Als dit waar is en HCQ werkt wel dan heeft die de Jonge zelfs doden op zijn geweten.![]()
Zijn broer heeft er in ieder geval goed bij gevaren. Toevallig hoor.
Als je geloofd dat dit onderzoek 'per ongeluk' op deze manier is uitgevoerd maar dat geloof ik niet. We gaan kijken of het middel werkt op mensen die al in een vergevorderd stadium van de ziekte zitten is gewoon bewust een flutonderzoek produceren. Er waren meerdere dokters die verklaarden dat dit middel wel eens preventief kon werken. Die zijn gewoon verketterd, fijn hoor DE WETENSCHAP van tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je appels met peren gaatvergelijken.,
Dus hcq vroegtijdig inzetten
Of inzetten in het ziekenhuis.
Dat is toch een wezenlijk verschil
De Neurenberg code is overschreden dus een zooitje criminelen met bloed aan hun handen .quote:Op donderdag 21 juli 2022 11:44 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Als dit waar is en HCQ werkt wel dan heeft die de Jonge zelfs doden op zijn geweten.![]()
Zijn broer heeft er in ieder geval goed bij gevaren. Toevallig hoor.
Inderdaad bewust op een hele smerige manier weggezet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 12:00 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Als je geloofd dat dit onderzoek 'per ongeluk' op deze manier is uitgevoerd maar dat geloof ik niet. We gaan kijken of het middel werkt op mensen die al in een vergevorderd stadium van de ziekte zitten is gewoon bewust een flutonderzoek produceren. Er waren meerdere dokters die verklaarden dat dit middel wel eens preventief kon werken. Die zijn gewoon verketterd, fijn hoor DE WETENSCHAP van tegenwoordig.
Uit welke krant komt dit artikel ?quote:Op donderdag 21 juli 2022 13:02 schreef Bananenbennie het volgende:
Ik zoek de bijbehorende WHO studie. Het linkje onderaan het artikel lijkt niet te werken.
[ afbeelding ]
quote:De Amerikaanse president Joe Biden (79) is besmet met het coronavirus.
Biden werd gevaccineerd en kreeg ook twee boosters. Hij neemt nu Paxlovid, een antiviraal medicijn. Hij zal zich afzonderen in het Witte Huis en al zijn taken gedurende die tijd volledig blijven uitvoeren, aldus de verklaring verder.
https://www.trouw.nl/buit(...)oronavirus~bc04673a/
Het werkt toch zo goedquote:
Bijna 80 jarige man met een slechte gezondheid die zal blijven doorwerken.quote:
Geloven dat de originele Joe Biden nog aan het roer staatquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bijna 80 jarige man met een slechte gezondheid die zal blijven doorwerken.
Zolang hij fysieke ondersteuning krijgt, kan Joe nog best aan het roer staan.quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloven dat de originele Joe Biden nog aan het roer staat![]()
So cute,
Ik moet zeggen, heerlijk dat je het sprookje Joe Biden nog als zoete koek sliktquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zolang hij fysieke ondersteuning krijgt, kan Joe nog best aan het roer staan.
Niet voor lang uiteraard, want dan moet Joe weer even gaan zitten, maar toch: met tussenpozen en fysieke ondersteuning is hij goed in staat om aan het roer te staan.
quote:Op donderdag 21 juli 2022 20:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, heerlijk dat je het sprookje Joe Biden nog als zoete koek slikt
Je las geen sarcasme in die post?quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
De echte is zo dement als een deur
De echte is zo dement als een deurquote:Op donderdag 21 juli 2022 20:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zolang hij fysieke ondersteuning krijgt, kan Joe nog best aan het roer staan.
Niet voor lang uiteraard, want dan moet Joe weer even gaan zitten, maar toch: met tussenpozen en fysieke ondersteuning is hij goed in staat om aan het roer te staan.
Als ie niet al dood is of in een nursing home zitquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
De echte is zo dement als een deur
Is bij jou vaak te zoeken "sarcasme" dus my badquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Je las geen sarcasme in die post?
Toch bijzonder dat dit dus zomaar kanquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als ie niet al dood is of in een nursing home zit
Als niemand het wil zien? Of laat ik het anders stellen, als de "meute" het niet wil zien.quote:Op donderdag 21 juli 2022 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat dit dus zomaar kan
De Andere Krant.quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Uit welke krant komt dit artikel ?
Ik ken wel het Cepi, maar dat is een WEF groep
Misschien een mailtje aan wagen die link klopt niet inderdaadquote:
Let op zijn orenquote:Op donderdag 21 juli 2022 21:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als niemand het wil zien? Of laat ik het anders stellen, als de "meute" het niet wil zien.
Persco's met diepliggende ogen en ineens samenhangende dingen vertellen? Gebit wat steeds anders is. In de nek lipjes om masker weer af te trekken? I dunno. Zal wel aan mij liggen dat ik die dingen wel zie. Maar hey, ben dan ook nog geen slaaf van het systeem
.. Manmanmanmanman.quote:
Ongeveer 230.000 meldingen zijn er dus geweest ipv de 15.000 die vantevoren werd verwacht.quote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Tja als je een ex politica als ceo aanstelt.. dan kan er enig politiek belang gemoeid zijn
Maar soweiso is dit natuurlijk een kwalijke instelling als je als doel alleen het registreren zou moeten hebben maar als tweede doel ''het wegnemen van ongerustheid''? WTFquote:Op vrijdag 22 juli 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Tja als je een ex politica als ceo aanstelt.. dan kan er enig politiek belang gemoeid zijn
Sja, WEF project. Gewoon allang geen conspiracy meer natuurlijk. Kan niet lang duren voor nagatief praten over het WEF wordt verboden op social mediaquote:
Dit zal vast snel over de hele wereld uitgerold worden. Klaus Schwab zag dat het volgens plan gaat.quote:Op donderdag 21 juli 2022 18:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe WEF-president laat er geen gras over groeien.
Precies dit dusquote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
It's payback time mothertruckers.
* greysbones hangt de vlaggen opquote:
quote:
Wat een DWANG is er op de wereld van een stel gekken die collectief liegen en bedriegen en zichzelf god wanenquote:
Wel makkelijk met voedselbonnen....quote:Op vrijdag 22 juli 2022 16:35 schreef Summers het volgende:
[..]
Wat een DWANG is er op de wereld van een stel gekken die collectief liegen en bedriegen en zichzelf god wanen![]()
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |