Dat moet je meer zoeken in dat de VS niet wil dat UA malls op gaat blazen in rus.quote:Op donderdag 14 juli 2022 19:39 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Die “vakkundigheid” word gewoon aangestuurd met Amerikaanse satelliet beelden.
Dat soort uitspraken is voor de bühne.
Maar het is idioot dat een land je aanvalt en er een internationale houding lijkt te zijn dat je het land in kwestie niet mag raken.
De Russen gedragen zich op dit moment voor de verandering maar weer eens als een agressief volk dat oorlogsmisdaden en misdaden tegen de mensheid niet schuwt. Dit keer is Oekraïne weer eens aan de beurt, nog niet zo lang geleden werd heel Oost-Europa decennialang door de Russen en hun collaborerende trawanten geterroriseerd.quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:19 schreef Repentless het volgende:
[..]
Het zal jou een zorg zijn wat ik vind, maar ik kan er met mijn pet niet bij dat je dit soort onverholen regelrechte Untermenschen-retoriek uitdraagt. Er kijken ook weinig mensen van op hier, lijkt het.
Niet alleen Oost-Europa werd geterroriseerd. Ook de Kaukasus, Centraal-Azië en recentelijk ook Syrië.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De Russen gedragen zich op dit moment voor de verandering maar weer eens als een agressief volk dat oorlogsmisdaden en misdaden tegen de mensheid niet schuwt. Dit keer is Oekraïne weer eens aan de beurt, nog niet zo lang geleden werd heel Oost-Europa decennialang door de Russen en hun collaborerende trawanten geterroriseerd.
Wanneer een volk zich zo vaak en zo stelselmatig misdadig gedraagt tegenover zijn buurlanden is de term "misdadig volk" meer dan gerechtvaardigd.
Dit zal ongetwijfeld weer als dat afgezaagde "whataboutism" worden gekarakteriseerd en ik herhaal mezelf in deze topicreeks, maar: wat maakt Russen nu fundamenteel zoveel slechter dan wij? Jij refereert aan decennia terroriseren: wij hebben honderden jaren koloniën gehad met alle gruwelijkheden van dien, de laatste catastrofale oorlog op Europees grondgebied kun je op het conto van onze directe Oosterburen schrijven, met onze partner de VS werken we aan allerlei invasies en oorlogen mee in de wereld met honderdduizenden doden tot gevolg.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De Russen gedragen zich op dit moment voor de verandering maar weer eens als een agressief volk dat oorlogsmisdaden en misdaden tegen de mensheid niet schuwt. Dit keer is Oekraïne weer eens aan de beurt, nog niet zo lang geleden werd heel Oost-Europa decennialang door de Russen en hun collaborerende trawanten geterroriseerd.
Wanneer een volk zich zo vaak en zo stelselmatig misdadig gedraagt tegenover zijn buurlanden is de term "misdadig volk" meer dan gerechtvaardigd.
Bespaar je de moeite. Wanneer je een steekhoudende reactie geeft, reageert hij niet meer. Hij kan alleen schreeuwen, meer nietquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit zal ongetwijfeld weer als dat afgezaagde "whataboutism" worden gekarakteriseerd en ik herhaal mezelf in deze topicreeks, maar: wat maakt Russen nu fundamenteel zoveel slechter dan wij? Jij refereert aan decennia terroriseren: wij hebben honderden jaren koloniën gehad met alle gruwelijkheden van dien, de laatste catastrofale oorlog op Europees grondgebied kun je op het conto van onze directe Oosterburen schrijven, met onze partner de VS werken we aan allerlei invasies en oorlogen mee in de wereld met honderdduizenden doden tot gevolg.
Het gaat mij er niet om aan te geven "wat zijn we zelf toch slecht en wat haat ik onszelf!" Nee, ik ben blij of zelfs trots dat ik westers ben, hier mag wonen en dat we de VS als bondgenoot hebben. Ik snap alleen niet dat we door die periode van 77 jaar voorspoed en vrede hier in West-Europa nu doen alsof wij fundamenteel zo ontzettend veel beter zijn dan al die andere volkeren. Alsof wij het altijd alleen maar goed met de wereld hebben voorgehad (en nog steeds hebben) en dat andere volkeren van nature misdadig zijn en wij de autoriteit zijn die daar een oordeel over kan vellen.
Het gaat mij erom dat ik gewoon snap dat dat op den duur zware irritatie oplevert bij andere volkeren, die niet continu willen horen hoe slecht ze zijn vanuit een hoek die ook containerladingen bloed aan zijn handen heeft. Dat betekent niet dat ik die andere kant dan steun of vind dat die helemaal geweldig zijn, maar een volk als fundamenteel en onveranderbaar "misdadig" en "gedegenereerd" betitelen (wat in feite echt niet veel anders is dan Untermensch-retoriek), begrijp ik gewoon echt niet.
Wij hebben onze fouten erkend en ervan geleerd. 'Untermensch-retoriek' werd geuit tegen Joden, een volk zonder staat dat al honderden jaren werd opgejaagd en in ghetto's werd gestopt, dat is echt iets anders dan je afschuw uiten over een agressief bullebakland.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dit zal ongetwijfeld weer als dat afgezaagde "whataboutism" worden gekarakteriseerd en ik herhaal mezelf in deze topicreeks, maar: wat maakt Russen nu fundamenteel zoveel slechter dan wij? Jij refereert aan decennia terroriseren: wij hebben honderden jaren koloniën gehad met alle gruwelijkheden van dien, de laatste catastrofale oorlog op Europees grondgebied kun je op het conto van onze directe Oosterburen schrijven, met onze partner de VS werken we aan allerlei invasies en oorlogen mee in de wereld met honderdduizenden doden tot gevolg.
Het gaat mij er niet om aan te geven "wat zijn we zelf toch slecht en wat haat ik onszelf!" Nee, ik ben blij of zelfs trots dat ik westers ben, hier mag wonen en dat we de VS als bondgenoot hebben. Ik snap alleen niet dat we door die periode van 77 jaar voorspoed en vrede hier in West-Europa nu doen alsof wij fundamenteel zo ontzettend veel beter zijn dan al die andere volkeren. Alsof wij het altijd alleen maar goed met de wereld hebben voorgehad (en nog steeds hebben) en dat andere volkeren van nature misdadig zijn en wij de autoriteit zijn die daar een oordeel over kan vellen.
Het gaat mij erom dat ik gewoon snap dat dat op den duur zware irritatie oplevert bij andere volkeren, die niet continu willen horen hoe slecht ze zijn vanuit een hoek die ook containerladingen bloed aan zijn handen heeft. Dat betekent niet dat ik die andere kant dan steun of vind dat die helemaal geweldig zijn, maar een volk als fundamenteel en onveranderbaar "misdadig" en "gedegenereerd" betitelen (wat in feite echt niet veel anders is dan Untermensch-retoriek), begrijp ik gewoon echt niet.
Ik kan me zo voorstellen dat je dit allang kon kopen. Er is nu hoogstens meer concurrentie en de prijzen liggen lager.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:57 schreef YoungDriller het volgende:
Ondertussen.. zoals voorspeld
[ twitter ]
Het is het abstracte gegeven dat dat volk effectief geen democratie kan dragen.quote:
Kerel toch wat erg. Bijna net zo erg of veel erger natuurlijk dan de systematische diefstal, verkrachting en moord door Russische militairen. Ik voel je pijn!quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:57 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
"Untermensch" was niet alleen op joden gericht.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:56 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wij hebben onze fouten erkend en ervan geleerd. 'Untermensch-retoriek' werd geuit tegen Joden, een volk zonder staat dat al honderden jaren werd opgejaagd en in ghetto's werd gestopt, dat is echt iets anders dan je afschuw uiten over een agressief bullebakland.
Inderdaad ook op andere gemarginaliseerde groepen. De Russen zijn dat niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
"Untermensch" was niet alleen op joden gericht.
Dat is othering, geen Untermenschifisering.quote:Het gaat niet om "je afschuw uiten over een agressief bullebakland", maar het aangeven dat dat volk per definitie "misdadig" en "gedegenereerd" is. M.a.w: dat is wat ze van nature zijn en dat is onveranderbaar.
De Slavische volkeren zijn een gemarginaliseerde groep? En de Russen zijn geen Slavisch volk?quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Inderdaad ook op andere gemarginaliseerde groepen. De Russen zijn dat niet.
Tja, ik hang er een vrij zware term aan (en dan kom je al snel in de buurt van een Godwin, dat besef ik). Maar wat zou je als scheidslijn hanteren tussen die twee begrippen?quote:Dat is othering, geen Untermenschifisering.
Ik kan hetgeen ik gepost heb wel blijven herhalen, maar we zullen fundamenteel van mening blijven verschillen. Er was en is in Europa en de VS meer dan genoeg kritiek op de Amerikaanse invallen in Irak en Afghanistan geweest en als de Amerikanen en hun bondgenoten op dezelfde wijze in Irak en Afghanistan zouden hebben huisgehouden als hoe de Russen dat nu bewust in Oekraïne doen met aanvallen op civiele gebouwen om zo veel mogelijk burgers te doden had de Amerikaanse en Europese bevolking dat nooit gepikt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
De Slaven zijn vooral altijd gemarginaliseerd door hun eigen leiders (en daarvoor door hun landadel) en door Rusland. De Russen zijn in hun hoedanigheid van bullebak voor de overige Slavische volkeren zeker niet gemarginaliseerd.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:23 schreef Repentless het volgende:
[..]
De Slavische volkeren zijn een gemarginaliseerde groep? En de Russen zijn geen Slavisch volk?
[..]
Untermensch-Herrenvolk heeft net een wat andere dynamiek. Zoals ik al schreef namen de Joden een zeer gemarginaliseerde positie in in Europa en waren ze ook getalsmatig ver in de minderheid en de 'Untermensch' leeft ook temidden van het Herrenvolk. Bij othering is er sprake van wat gelijkere verhoudingen (Westen-Rusland, Westen-Arabische wereld, China-Japan bv).quote:Tja, ik hang er een vrij zware term aan (en dan kom je al snel in de buurt van een Godwin, dat besef ik). Maar wat zou je als scheidslijn hanteren tussen die twee begrippen?
quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:09 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Kerel toch wat erg. Bijna net zo erg of veel erger natuurlijk dan de systematische diefstal, verkrachting en moord door Russische militairen. Ik voel je pijn!
Oh, dan is 't niet erg.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:59 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat je dit allang kon kopen. Er is nu hoogstens meer concurrentie en de prijzen liggen lager.
Dit is een bijeffect van oorlog en mag dus gerust voornamelijk op het conto van agressor Poetin worden bijgeschreven.quote:
Zo'n filmpje zegt niet zoveel, wie zegt dat het Oekraïners zijn? Voor hetzelfde geld zijn het Russen die die wapens hebben buitgemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:57 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
We blijven inderdaad van mening verschillen hierover. Is ook prima en nogmaals: mijn punt is geen westerse zelfhaat of het ophemelen van de Russen, ik vind alleen het bij voorbaat volledig afschrijven van een heel volk wat ver gaan.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:24 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik kan hetgeen ik gepost heb wel blijven herhalen, maar we zullen fundamenteel van mening blijven verschillen. Er was en is in Europa en de VS meer dan genoeg kritiek op de Amerikaanse invallen in Irak en Afghanistan geweest en als de Amerikanen en hun bondgenoten op dezelfde wijze in Irak en Afghanistan zouden hebben huisgehouden als hoe de Russen dat nu bewust in Oekraïne doen met aanvallen op civiele gebouwen om zo veel mogelijk burgers te doden had de Amerikaanse en Europese bevolking dat nooit gepikt.
vent, je weet zelf ook wel dat die 5.000 lulkoek is. Complete steden liggen in puin. In Irak was alleen Fallujah dat lot bestemd.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
We blijven inderdaad van mening verschillen hierover. Is ook prima en nogmaals: mijn punt is geen westerse zelfhaat of het ophemelen van de Russen, ik vind alleen het bij voorbaat volledig afschrijven van een heel volk wat ver gaan.
Als ik nog even inga op je punt over het verschil in huishouden in Irak/Afganistan en Oekraïne. Als ik er wat cijfers bijpak (de vraag is welke betrouwbaar zijn, maar goed): Volgens UN OHCHR zijn er sinds de invasie in Oekraïne zo'n 5.000 burgerdoden te betreuren. Het land heeft 45 miljoen inwoners.
Volgens het Brits-Amerikaanse onafhankelijke IBC stond het burgerdodental in Irak na vijf maanden op zo'n 10.000. Het land had op dat moment zo'n 25 miljoen inwoners.
Wat maakt de Russische invasie dan zoveel anders/erger? Als de Russen echt tot doel hebben om zoveel mogelijk burgerdoden te maken en alles daar te verwoesten zoals jij aangeefr, zouden ze (neem ik aan) toch wel continu volgeladen TU-160s die kant uitsturen om het hele land te 'carpetbomben'? Ik snap dat ze dan ook meer uit de lucht worden geschoten, maar als ze echt voor volledige verwoesting gaan, zouden we toch wel meer zien dan dit?
De Irakoorlog deugde dan ook voor geen meter, maar daar speelde deels nog mee dat Bush/Blair oprecht een wrede dictator weg wilden hebben die misdaden tegen de menselijkheid jegens zijn eigen bevolking pleegde .quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:55 schreef Repentless het volgende:
[..]
We blijven inderdaad van mening verschillen hierover. Is ook prima en nogmaals: mijn punt is geen westerse zelfhaat of het ophemelen van de Russen, ik vind alleen het bij voorbaat volledig afschrijven van een heel volk wat ver gaan.
Als ik nog even inga op je punt over het verschil in huishouden in Irak/Afganistan en Oekraïne. Als ik er wat cijfers bijpak (de vraag is welke betrouwbaar zijn, maar goed): Volgens UN OHCHR zijn er sinds de invasie in Oekraïne zo'n 5.000 burgerdoden te betreuren. Het land heeft 45 miljoen inwoners.
Volgens het Brits-Amerikaanse onafhankelijke IBC stond het burgerdodental in Irak na vijf maanden op zo'n 10.000. Het land had op dat moment zo'n 25 miljoen inwoners.
Wat maakt de Russische invasie dan zoveel anders/erger? Als de Russen echt tot doel hebben om zoveel mogelijk burgerdoden te maken en alles daar te verwoesten zoals jij aangeefr, zouden ze (neem ik aan) toch wel continu volgeladen TU-160s die kant uitsturen om het hele land te 'carpetbomben'? Ik snap dat ze dan ook meer uit de lucht worden geschoten, maar als ze echt voor volledige verwoesting gaan, zouden we toch wel meer zien dan dit?
Ik noem alleen twee officiële bronnen die beide niet uit de landen zelf afkomstig zijn, voor het vergelijk. Oekraïne geeft zelf aan dat het dodental hoger ligt. Iraakse bronnen gaven destijds ook een veel hoger dodental op.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:57 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
vent, je weet zelf ook wel dat die 5.000 lulkoek is. Complete steden liggen in puin. In Irak was alleen Fallujah dat lot bestemd.
Je kan eigenlijk elk volk misdadig en kwaadaardig maken. Genetische kwaadaardigheid is natuurlijk onzin. De Duitsers van nu zijn ook niet opeens een heel ander ras dan 75 jaar geleden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:13 schreef Repentless het volgende:
[..]
"Untermensch" was niet alleen op joden gericht.
Het gaat niet om "je afschuw uiten over een agressief bullebakland", maar het aangeven dat dat volk per definitie "misdadig" en "gedegenereerd" is. M.a.w: dat is wat ze van nature zijn en dat is onveranderbaar.
Dat laatste is nu precies het verhaal waarmee Putin aangeeft de bevolking van de Donbas te 'bevrijden'.quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Irakoorlog deugde dan ook voor geen meter, maar daar speelde deels nog mee dat Bush/Blair oprecht een wrede dictator weg wilden hebben die misdaden tegen de menselijkheid jegens zijn eigen bevolking pleegde .
https://www.telegraaf.nl/(...)worden-door-sanctiesquote:Sanctiegezant Oekraïne: sancties moeten gewone Rus nog meer raken
De Oekraïense sanctiegezant Oleksii Makejev vindt dat de gewone Rus nog meer geraakt zou moeten worden door de sancties. Hoewel de Russische president Vladimir Poetin verantwoordelijk is voor de oorlog in Oekraïne, wil Makejev dat de hele Russische bevolking de gevolgen daarvan ondervindt. "Dan voelen ze tenminste dat er iets mis is met hun land", zegt hij in een videogesprek met het ANP.
De gezant van president Volodimir Zelenski heeft dan ook geen medelijden met de Russen die nu al last hebben van de sancties. "80 procent van de Russen steunt het regime van Poetin en de oorlog. De Russische samenleving is duidelijk nog niet bereid om haar eigen verantwoordelijkheid in te zien bij de oorlogsmisdaden van de regering."
Als het aan Makejev ligt worden de sancties opgeschroefd totdat de bevolking in opstand komt tegen het Kremlin. "Dat hebben wij ook gedaan tijdens de Oranjerevolutie van 2004 en de Euromaidanprotesten van 2013. Als de Russen echt vrijheid willen, dan volgen ze ons voorbeeld." Onder Poetin is de repressie de laatste jaren dusdanig toegenomen dat protesteren tegen zijn beleid vrijwel niet meer mogelijk is.
Makejev staat als sanctiegezant in contact met de regeringen van alle bondgenoten over de genomen en te nemen maatregelen. Volgens hem zijn de sancties nu al effectief en kromp de Russische economie in april bijvoorbeeld al met 1,3 procent, "maar we moeten vooral naar de middellange termijn kijken". Hoewel de bevolking van Rusland nu al veel westerse spullen niet meer kan kopen, verwacht Makejev dat het nog wel even duurt voordat niet alleen de oligarchen, maar ook de gewone Russen het in hun portemonnee gaan voelen.
Sinds de Russische annexatie van de Krim in 2014 gelden al sancties tegen het land, maar de invasie van 24 februari dit jaar was reden om die maatregelen flink op te schroeven. De sanctiegezant wil benadrukken dat hij de internationale gemeenschap daar dankbaar voor is en dat Oekraïne die steun niet voor lief neemt. "We weten dat de oorlog ook invloed heeft op de prijzen in Europa en de rest van de wereld. Ik hoop dat mensen begrijpen dat dit niet door de sancties komt, maar doordat Rusland een verschrikkelijke oorlog is gestart. Die oorlog moeten we winnen."
Maar je wil niet een what about doen, hé.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat laatste is nu precies het verhaal waarmee Putin aangeeft de bevolking van de Donbas te 'bevrijden'.
Overigens hebben ze die Iraakse dictator zelf in het zadel geholpen, gesteund met veel zware wapens in de strijd tegen Iran, er daarna oorlog tegen gevoerd in '90/'91 en toen hij verslagen was, lekker laten zitten. Waarna Koerden die dachten dat ze gesteund werden in hun strijd keihard in de steek werden gelaten en de dood ingejaagd werden.
Om vervolgens 12 jaar later dan opeens weer te strijden tegen die "wrede dictator" uit een soort nobelheid? Dat valt toch met geen mogelijkheid serieus te nemen?
Yup, terwijl hij zelf die regio heeft gestabiliseerd en een burgeroorlog ingejaagd heeft.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat laatste is nu precies het verhaal waarmee Putin aangeeft de bevolking van de Donbas te 'bevrijden'.
De gewone Rus gelooft dit misschien nog, maar Poetin zelf weet dat dit onzin is, dat maakt zijn motivatie kwaadaardiger. Zelensky is geen Saddam.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:17 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dat het Amerikaans buitenlandbeleid na de implosie van het Warschau-pact er vooral een is geweest van zwalken, de-vijand-van-mijn-vijand-is-een-vriend-gedachte en cynisch eigenbelang mbt toegang tot fossiele brandstoffen ontken ik ook niet, maar een dergelijke veroveringsoorlog hebben zelfs zij niet gevoerd.quote:Overigens hebben ze die Iraakse dictator zelf in het zadel geholpen, gesteund met veel zware wapens in de strijd tegen Iran, er daarna oorlog tegen gevoerd in '90/'91 en toen hij verslagen was, lekker laten zitten. Waarna Koerden die dachten dat ze gesteund werden in hun strijd keihard in de steek werden gelaten en de dood ingejaagd werden.
Om vervolgens 12 jaar later dan opeens weer te strijden tegen die "wrede dictator" uit een soort nobelheid? Dat valt toch met geen mogelijkheid serieus te nemen?
Betrouwbare bron, natuurlijk weer. Kim Dotcomquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:57 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Vraag 1. ; Wat vind jij van pedofielen?quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:52 schreef Repentless het volgende:
[..]
Natuurlijk stel ook ik een Zelensky niet gelijk aan Saddam. Dat ben ik helemaal met je eens. De vraag is wel hoe de bewoners van de Donbas tegen de regeringen van na 2014 aankijken, en daarover lopen de opvattingen wel uiteen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:31 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De gewone Rus gelooft dit misschien nog, maar Poetin zelf weet dat dit onzin is, dat maakt zijn motivatie kwaadaardiger. Zelensky is geen Saddam.
Ik ben het met je eens dat ze geen land geannexeerd hebben zoals Rusland dat nu doet. Maar het verschil tussen land annexeren of een lokale regering neerzetten die je gunstig gezind is en die je met alle mogelijke middelen ondersteunt om in het zadel te houden, is mijns inziens niet zo bijzonder groot. Dat zie je wat mij betreft aan Afghanistan: die regeringen na de invasie konden uitsluitend in het zadel blijven met de enorme invloed van de VS. Toen ze hun handen ervan af trokken, was die regering binnen enkele weken verdwenen en het hele land alweer overgenomen door de Taliban.quote:Dat het Amerikaans buitenlandbeleid na de implosie van het Warschau-pact er vooral een is geweest van zwalken, de-vijand-van-mijn-vijand-is-een-vriend-gedachte en cynisch eigenbelang mbt toegang tot fossiele brandstoffen ontken ik ook niet, maar een dergelijke veroveringsoorlog hebben zelfs zij niet gevoerd.
Waarom wil je mijn mening hierover weten? Wat heeft dit volgens jou te maken met wat ik hier post?quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vraag 1. ; Wat vind jij van pedofielen?
Vraag 2; Wat vind je van Grieken?
Jij vindt blijkbaar dat ik dit allemaal doe en dat dat als een tang op een varken slaat. En dan vraag je aan mij waarom ik dit doe. Je denkt dat jouw mening een feit is, ik het ermee eens ben dus op deze wijze van vraagstelling ga antwoorden?quote:Vraag 3; waarom ben je niet in staat om tijd en civilisatie van elkaar te scheiden en hussel en meng je allerlei zaken door elkaar om een punt te maken dat als een tang op een varken slaat?
Als je deze vragen stelt na mijn post, waarin ik echt letterlijk aangeef dat ik niet de andere kant steun of vind dat die geweldig zijn, blij ben dat ik westers ben en hier woon, dan is het wel echt heel droevig gesteld.quote:Zeg eens... Ben eens eerlijk. Wat wil je bereiken? De meesten denken het te weten. Maar zou wel netjes zijn als je zelf eens verteld waarom je in vredesnaam dit soort nonsens uit kraamt.
Is het omdat je bang bent voor je eigen korte termijn hachje? Dat je persoonlijk in de problemen komt dat je je rekeningen niet meer kan betalen? Of denk je oprecht dat de Russische mindset en werkwijze inderdaad een verlichting gaat brengen (Als dat zo is. Waarom woon je niet in Sludka maar in NL?) Of zit er een andere zorg, danwel belang achter waar ik zo ff niet op kan komen?
quote:Op donderdag 14 juli 2022 22:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Irakoorlog deugde dan ook voor geen meter, maar daar speelde deels nog mee dat Bush/Blair oprecht een wrede dictator weg wilden hebben die misdaden tegen de menselijkheid jegens zijn eigen bevolking pleegde .
Is al een paar x gebeurd.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 00:32 schreef Hathor het volgende:
Rusland mag wat mij betreft nu ook binnen zijn eigen grenzen getroffen worden, raak ze maar waar je ze raken kan, ze hebben zelf ook overal schijt aan.
Dat is geen argument. Kim Dotcom is een prima bron wat dat betreft.quote:Op donderdag 14 juli 2022 23:36 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Betrouwbare bron, natuurlijk weer. Kim Dotcom
De nummerplaat op die auto zegt AL, overigens, Oerkainse auto's hebben UA op die plaats. Dit is een auto met een kenteken uit Albanie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |