Geen Aziaat, ik denk niet dat je daar veel mee kan @KingRoland .quote:
Influenceers zijn een diersoort die ik niet zou missen in het leven. Of in het geval Juultje, hoeren.quote:
Bij een oorlog zou ik influencers en juice-kanalen in de frontlinie zetten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Influenceers zijn een diersoort die ik niet zou missen in het leven. Of in het geval Juultje, hoeren.
rare taal voor een journalistquote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij een oorlog zou ik influencers en juice-kanalen in de frontlinie zetten.
Aangevoerd door @PietjePuk2000 want die denkt (ook) verstand te hebben van oorlogstactiek.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:15 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bij een oorlog zou ik influencers en juice-kanalen in de frontlinie zetten.
Dat soort breinen moet je aan de tekentafel hebben natuurlijk en niet in de frontlinie, laat Pietje maar schuiven.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aangevoerd door @:Pietjepuk2000 want die denkt (ook) verstand te hebben van oorlogstactiek.
Interessante post.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Influenceers zijn een diersoort die ik niet zou missen in het leven. Of in het geval Juultje, hoeren.
Ik heb hem liever aan de frontlinie.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat soort breinen moet je aan de tekentafel hebben natuurlijk en niet in de frontlinie, laat Pietje maar schuiven.
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet aldus nog niet wat er op het menu staat.
Hongaarse schnitzel, ui, champignons.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten en weet aldus nog niet wat er op het menu staat.
Vetklep.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus ik weet het nog niet.
Ik laat het even weten.
Dat herinnert me opeens aan gisteren. Toen heb ik tonijnpizza gegeten.
Hoezo? Is ze een viswijf?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ga bij m'n stiefmoeder eten dus ik weet het nog niet.
Ik laat het even weten.
Dat herinnert me opeens aan gisteren. Toen heb ik tonijnpizza gegeten.
Je moeder schuift een pizza in de oven als jij komt eten?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee gisteren at ik bij m'n moeder en zou ik er ook nog even op terugkomen.
38 Cquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:58 schreef Caland het volgende:
Ga dinsdag met een klapstoeltje in de supermarkt zitten de hele dag denk ik
Stiefmoederquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Je moeder schuift een pizza in de oven als jij komt eten?
Ik zal iig wat extra flessen water in de koelkast zetten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Eerste dag van de vierdaagse zullen ze er wel uitgooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |