hij zou er hartproblemen van krijgenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik slinger hem nu aan @:ggmm, ik wil je niet langer laten wachten.
The Wiregoden uiteraard.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar weer eens aan een serie beginnen. Ik twijfel nog tussen The Wire en BCS.
Jouw mening?
Als andere users hun mening willen geven mag dat natuurlijk ook. Ik ben ERG benieuwd.
Óf op mijn balkon, óf in de serre met de ramen open. Heb nog nooit in de woonkamer, slaapkamer en/of keuken gerookt.quote:
Temptation Island: love or leavequote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar weer eens aan een serie beginnen. Ik twijfel nog tussen The Wire en BCS.
Jouw mening?
Als andere users hun mening willen geven mag dat natuurlijk ook. Ik ben ERG benieuwd.
beiden de moeite waard, ik neem dat je Breaking Bad al gezien hebt?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jouw mening?
Jazeker.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
beiden de moeite waard, ik neem dat je Breaking Bad al gezien hebt?
Ik deed dat ook cold turkey.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deed je cold turkey of met pleisters oid? Ik doe cold turkey.
Ik kon gisteren niet reageren want je had me net een 24 uurs ban gegevenquote:Op donderdag 14 juli 2022 15:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:de_boswachter is een goede vriend van mij dus dat vind ik helemaal niet erg
wtfquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Jij deed een cold turkey, dat is iets anders.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:07 schreef Coco het volgende:
Het is vrijdag en @:oriente vertoont weer ontwenningsverschijnselen.
Gohquote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:07 schreef Coco het volgende:
Het is vrijdag en @:oriente vertoont weer ontwenningsverschijnselen.
Uitstekende review. Wel een beetje lang.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
Better Call SaulPoint and Shoot(s06e08 - 2022)9.8crime, drama50TV-14n/aBob Odenkirk, Jonathan Banks, Rhea SeehornAn unexpected visitor forces Jimmy and Kim to face the consequences of their actionsWat een geweldig vervolg van het seizoen.9.3
@:ggmm @:scrummie
wat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |