Je ruggengraat wegzuipen genot.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
En zodra er weer een stressmoment is of het is gezellig met vrienden en drank dan komt de terugval.
dus geen spaghetti met plakken kaas meerquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:58 schreef GGMM het volgende:
Na 48 uur: je smaak- en reukzintuig wordt weer normaal
Na 72 uur: je luchtwegen beginnen zich te ontspannen
Dat zijn alvast 2 topdingen om je op te verheugen
Ben jij van de blauwe knoop?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
Daarna nog even stoppen met drinken en gaan sporten. Kan je nagaan hoe goed je je dan gaat voelen
Mwah, na een avondje uit mis ik het niet in de ochtend.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:59 schreef 3rr0r het volgende:
En zodra er weer een stressmoment is of het is gezellig met vrienden en drank dan komt de terugval.
Je bedoelt dat je een prima gelegenheidsroker bent geworden?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Mwah, na een avondje uit mis ik het niet in de ochtend.
Ja.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je een prima gelegenheidsroker bent geworden?
Fuck, ik bedoelde per maandquote:
Van onze centuhquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik deed zo'n 5 dagen met een pak shag van 50 gram, wat inmiddels 15,50 kost. Doe dat keer 6 en je komt op 93 euro per maand, laten we daar 100 van maken.
rook(te) je wel buiten?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik deed zo'n 5 dagen met een pak shag van 50 gram, wat inmiddels 15,50 kost. Doe dat keer 6 en je komt op 93 euro per maand, laten we daar 100 van maken.
Nee er kwam wat tussen. Zodra er een kopgroep weg is in de tour slinger ik hem aan.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je nou eindelijk al die aflevering BCS gekeken? Ik zit nu al de hele dag te wachten
100¤ per week was ook wel gortig geweestquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jezus christus.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik slinger hem nu aan @:ggmm, ik wil je niet langer laten wachten.
Je bent een goed mensquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:13 schreef maxi-mus het volgende:
Ik slinger hem nu aan @:ggmm, ik wil je niet langer laten wachten.
Onrustig ben ik sowieso, sta regelmatig even op om te ijsberen en aan peuken te denken, haal dan ook diep adem en hou dat vast alsof ik inhaleer, adem dan weer uit, en blijf nog een paar minuten ronddarren tot ik weer iets rustiger ben en weer achter de computer ga zitten.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral constant onrustig die eerste 3 á 4 dagen. Nergens anders aan kunnen denken
En dat roken willen vervangen dus veel snoep en shit gegeten en kilo's aangekomen![]()
Daarna wordt het minder en komt dat gevoel maar een paar keer per dag voor. Na 3 weken ofzo ben je er echt helemaal vanaf.
Zie post hierbovenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:54 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Vreet jij die peuken op ofzo?
Maar veel succes!
Daar heb ik idd zin inquote:Op vrijdag 15 juli 2022 13:58 schreef GGMM het volgende:
Na 48 uur: je smaak- en reukzintuig wordt weer normaal
Na 72 uur: je luchtwegen beginnen zich te ontspannen
Dat zijn alvast 2 topdingen om je op te verheugen
Alcohol heb ik de laatste dagen ook totaal geen zin in, want drinken betekent langer wakker zijn, wat betekent dat ik langer bewust zonder een peuk zit. Nee, ik kijk eerder naar de klok en tel af tot het bedtijd is (heb slaapmedicatie die me 8 uurtjes geeft, dus als ik rond middernacht naar bed ga ben ik om acht uur 's ochtends weer klaarwakker, vandaar dat ik iets later naar bed ga. Maar het is wel erg onrustig.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:00 schreef GGMM het volgende:
Daarna nog even stoppen met drinken en gaan sporten. Kan je nagaan hoe goed je je dan gaat voelen
Dat ga ik natuurlijk nooit opgevenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus geen spaghetti met plakken kaas meer
Ik ga binnenkort maar weer eens aan een serie beginnen. Ik twijfel nog tussen The Wire en BCS.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee er kwam wat tussen. Zodra er een kopgroep weg is in de tour slinger ik hem aan.
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heugelijk nieuws. Ik ga zo BCS kijken!
Zijn beide topseries die je sowieso moet kijken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar weer eens aan een serie beginnen. Ik twijfel nog tussen The Wire en BCS.
Jouw mening?
Als andere users hun mening willen geven mag dat natuurlijk ook. Ik ben ERG benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |