Leuk hè?!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:35 schreef SQ het volgende:
Jellygeniet van de vakantie!
Mijn kinderen kregen hun rapporten mee naar huis vandaag. Oudste zit in groep 3 maar leest op niveau van groep zes
Ben benieuwd wanneer ze mijn stephen kings gaat jatten
Ik kan me de eerste leesbingo nog herinneren dit jaar bij de lockdown. Wat een drama. En dan nu dit, in zeven maanden tijdquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:44 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Leuk hè?!
Het is op een gegeven moment wel een uitdaging om boeken te vinden die op niveau van lezen èn interesse zijn. Maar dan kom je hier en krijg veel tips
Cool. Knap van Mauwtje.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:35 schreef SQ het volgende:
Mijn kinderen kregen hun rapporten mee naar huis vandaag. Oudste zit in groep 3 maar leest op niveau van groep zes
Ik denk dat Stephan King in groep 4 niet heel best gaat zijn voor je eigen nachtrustquote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:35 schreef SQ het volgende:
Nou. Mijn kinderen waren net de hond uit laten. Er is een witte hond waar Joep behoorlijk op aanslaat. En Joep weegt 35 kg. Dus ik heb zelf al soms moeite om hem in bedwang te houden.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 16:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zulke kutmensen zullen je altijd bijblijven hè.
Zo leuk als dat lezen vlot gaat!quote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:35 schreef SQ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las op die leeftijd alles waar letters in stonden. Inclusief állequote:Op vrijdag 15 juli 2022 17:35 schreef SQ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. A4 grijspapierromannetjes uit de gedeelde leesmap van mijn moeder. Over huisartsen met alleenstaande moeders enzo. 'Gedistingeerde mannen' met de au pair. Heeft me voor het leven verpest.
Pas op met wat je laat slingeren..Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik las op die leeftijd alles waar letters in stonden. Inclusief álleDe erotische verhalen achterin de AktueelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. A4 grijspapierromannetjes uit de gedeelde leesmap van mijn moeder. Over huisartsen met alleenstaande moeders enzo. 'Gedistingeerde mannen' met de au pair. Heeft me voor het leven verpest.
Pas op met wat je laat slingeren..
Soberso de leesmap
disclaimer
quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik las op die leeftijd alles waar letters in stonden. Inclusief álleJij dacht.. voor Mij geen mannen die aan mijn warme lendenen gaan zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. A4 grijspapierromannetjes uit de gedeelde leesmap van mijn moeder. Over huisartsen met alleenstaande moeders enzo. 'Gedistingeerde mannen' met de au pair. Heeft me voor het leven verpest.
Pas op met wat je laat slingeren..
Niet van die vieze ouwequote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij dacht.. voor Mij geen mannen die aan mijn warme lendenen gaan zitten.
Black?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 20:34 schreef Mushanga71 het volgende:
@:Whiskers2009 Ze begonnen met Orphan![]()
En het is druk, zaal zit vol.
Parkeerplaatsen ook want Ed Sheeran speelt in een uitverkochte Arena
En de Mijn Geheim.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:50 schreef SQ het volgende:
[..]
De erotische verhalen achterin de Aktueel
Soberso de leesmap
Dat slaat ook nergens op. De grens van fatsoen is dan ver te zoeken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 18:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nou. Mijn kinderen waren net de hond uit laten. Er is een witte hond waar Joep behoorlijk op aanslaat. En Joep weegt 35 kg. Dus ik heb zelf al soms moeite om hem in bedwang te houden.
Dus die hond loopt toevallig langs en joep sprint op die hond af. Zoon meesleurend.
Flipt dat wijf, ik heb er geen ander woord voor, volledig uit tegen de kinderen.
Sneu ben je dan. Als je zo uitvalt tegen 2 kinderen.
En ze heeft misschien ergens een punt… maar zeg dat dan tegen ons. We komen elkaar bijna dagelijks tegen.
Ohhhhquote:
Dokter Annequote:
Ik zou denken dat als mijn kind op zwemles zit en nog geen waterpokken gehad heeft ik blij zou zijn als ie het zou krijgen. Beter wat jonger dan het als volwassene krijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:45 schreef Quoi het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat een kind met ingedroogde blaasjes (merendeel) van de waterpokken wel weer naar zwemles kon. Maar ben er even niet zo zeker van nu. Wat zouden jullie doen? Hij zit helemaal onder, maar vanaf gisteren geen nieuwe erbij en 95% is met een korstje erop.
Mmmm, ik lees nu overal dat het toch niet zo'n goed plan is. OK, afmelden dan maar.
Maar het heeft ook te maken met infectie van de niet ingedroogde waterpokken voor het kind zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik zou denken dat als mijn kind op zwemles zit en nog geen waterpokken gehad heeft ik blij zou zijn als ie het zou krijgen. Beter wat jonger dan het als volwassene krijgen.
Dat op zich wel, maar ik kan me voorstellen dat dit zo in de vakantieperiode niet helemaal de juiste timing is. Vooral voor vliegreizen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik zou denken dat als mijn kind op zwemles zit en nog geen waterpokken gehad heeft ik blij zou zijn als ie het zou krijgen. Beter wat jonger dan het als volwassene krijgen.
Goed plan wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:41 schreef exode het volgende:
Wij zitten maandag en dinsdag in de Efteling. Kijken of ze ons de Piranha uitsleuren als we gewoon nonstop blijven zitten.
Oh, drama lijkt me dat. Ik heb op maandag en dinsdag de keuze om thuis te werken in de hitte of om naar het koele kantoor te gaan, maar dan wel 1 uur heen en 1 uur terug in de bus dood te gaan van de hitte.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:59 schreef Hupje het volgende:
Ik zit maandag en dinsdag in mijn zonnige klaslokaal. Ik heb al ijsjes maken op het programma staan en we gaan maar vroeg buiten spelen, denk ik.
Ik zei het vanochtend inderdaad nog tegen verloofde, zo blij dat wij al vakantie hebben ipv snikhete klaslokalen. Succes!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:59 schreef Hupje het volgende:
Ik zit maandag en dinsdag in mijn zonnige klaslokaal. Ik heb al ijsjes maken op het programma staan en we gaan maar vroeg buiten spelen, denk ik.
Blufquote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:41 schreef exode het volgende:
Wij zitten maandag en dinsdag in de Efteling. Kijken of ze ons de Piranha uitsleuren als we gewoon nonstop blijven zitten.
De Efteling vind ik echt prima te doen met warm weer. De vorige keer waren overal extra sproeiers en liep het personeel met waterpistolen rond.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:41 schreef exode het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |