Ohhhhquote:
Dokter Annequote:
Ik zou denken dat als mijn kind op zwemles zit en nog geen waterpokken gehad heeft ik blij zou zijn als ie het zou krijgen. Beter wat jonger dan het als volwassene krijgen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:45 schreef Quoi het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat een kind met ingedroogde blaasjes (merendeel) van de waterpokken wel weer naar zwemles kon. Maar ben er even niet zo zeker van nu. Wat zouden jullie doen? Hij zit helemaal onder, maar vanaf gisteren geen nieuwe erbij en 95% is met een korstje erop.
Mmmm, ik lees nu overal dat het toch niet zo'n goed plan is. OK, afmelden dan maar.
Maar het heeft ook te maken met infectie van de niet ingedroogde waterpokken voor het kind zelfquote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik zou denken dat als mijn kind op zwemles zit en nog geen waterpokken gehad heeft ik blij zou zijn als ie het zou krijgen. Beter wat jonger dan het als volwassene krijgen.
Dat op zich wel, maar ik kan me voorstellen dat dit zo in de vakantieperiode niet helemaal de juiste timing is. Vooral voor vliegreizen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:52 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik zou denken dat als mijn kind op zwemles zit en nog geen waterpokken gehad heeft ik blij zou zijn als ie het zou krijgen. Beter wat jonger dan het als volwassene krijgen.
Goed plan wel.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:41 schreef exode het volgende:
Wij zitten maandag en dinsdag in de Efteling. Kijken of ze ons de Piranha uitsleuren als we gewoon nonstop blijven zitten.
Oh, drama lijkt me dat. Ik heb op maandag en dinsdag de keuze om thuis te werken in de hitte of om naar het koele kantoor te gaan, maar dan wel 1 uur heen en 1 uur terug in de bus dood te gaan van de hitte.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:59 schreef Hupje het volgende:
Ik zit maandag en dinsdag in mijn zonnige klaslokaal. Ik heb al ijsjes maken op het programma staan en we gaan maar vroeg buiten spelen, denk ik.
Ik zei het vanochtend inderdaad nog tegen verloofde, zo blij dat wij al vakantie hebben ipv snikhete klaslokalen. Succes!quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:59 schreef Hupje het volgende:
Ik zit maandag en dinsdag in mijn zonnige klaslokaal. Ik heb al ijsjes maken op het programma staan en we gaan maar vroeg buiten spelen, denk ik.
Blufquote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:41 schreef exode het volgende:
Wij zitten maandag en dinsdag in de Efteling. Kijken of ze ons de Piranha uitsleuren als we gewoon nonstop blijven zitten.
De Efteling vind ik echt prima te doen met warm weer. De vorige keer waren overal extra sproeiers en liep het personeel met waterpistolen rond.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 10:41 schreef exode het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |