quote:Het nieuwe seizoen van De slimste mens staat voor de deur. Vanaf maandag 13 december gaan de deelnemers uitmaken wie er dit seizoen de trofee van Lisa Loeb mag overnemen.
Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
De pinto/kievit is beige met paars, pinto is wit met paars, ongekookt. Geloof ik hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:04 schreef Kanaroe het volgende:
Volgens mij zijn al die bonen hetzelfde, pinto-, borlotti-, en kievitsboon @:NoCigar
Ff late reactie
Ik snap nu meer van de zelfmoorden in de beroepsgroep.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:05 schreef XSbig het volgende:
[..]
Dit was zo’n heerlijk stukje genots tv.
Okee, gevlekt zijn ze allemaal.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
De pinto/kievit is beige met paars, pinto is wit met paars, ongekookt. Geloof ik hoor.
Thomas gaat nu wel lekker.quote:
Daar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:44 schreef Martinello het volgende:
Heeft Thomas nou een foto van zijn jongere, ook al licht corpulente ik op zijn trui?
Nu je het zegt!quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
De manier waarop Flip de goede antwoorden steeds herhaald met Ŧ ja, dat is … ja ŧ wordt behoorlijk irritant.
Nu kan ik dit niet onhoren, net als de manier waarop Rennie heel luid ademhaalt door haar neus.quote:Op donderdag 14 juli 2022 20:52 schreef la_perle_rouge het volgende:
De manier waarop Flip de goede antwoorden steeds herhaald met Ŧ ja, dat is … ja ŧ wordt behoorlijk irritant.
Dat kan ik nu niet meer negerenquote:Op donderdag 14 juli 2022 20:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nu kan ik dit niet onhoren, net als de manier waarop Rennie heel luid ademhaalt door haar neus.
1992, ik was zelf eerst ook in twijfel.quote:
Daar mag je maar twee keer raden, die regel is er bij de Nederlandse versie volgens mij niet.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:16 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Je mag toch niet oneindig jaartallen raden? Of is dat een Belgische regel?
quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:18 schreef NoCigar het volgende:
Het zingt en heeft last van brandend maagzuur?
Rennie Vrienten
they did it againquote:
Dat is waar, maar het duurt dure seconden.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Daar mag je maar twee keer raden, die regel is er bij de Nederlandse versie volgens mij niet.
Dat was vrij schandalig ja. Planken.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel belachelijk verschil in de galerijen weer
Ja, die dame had erg veel pech met haar galerij.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel belachelijk verschil in de galerijen weer
quote:
en gisteren weerquote:
Is het pech?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:46 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, die dame had erg veel pech met haar galerij.
Annikoooooooooooooooo komt nogquote:Op maandag 18 juli 2022 21:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Op Femke na nog geen leuke kandidaat gezien. En Rob weet inderdaad veel helaas.
Ik vond 'iets' niet zo leuk aan haar, al weet ik niet wat. Niet heel erg dat ze al weer exit is.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Loes deed het meer dan prima. Zonde.
Rob speelt het spel gewoon netjes. Geen ego-tripper of narcist.quote:Op maandag 18 juli 2022 21:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Op Femke na nog geen leuke kandidaat gezien. En Rob weet inderdaad veel helaas.
Het zal haar uiterlijk wel zijn geweest.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 10:06 schreef Cynix Ū het volgende:
[..]
Ik vond 'iets' niet zo leuk aan haar, al weet ik niet wat. Niet heel erg dat ze al weer exit is.
Ook wel mager dat je Tom per se steeds moest wetenquote:
Ze waren alle drie als je het een beetje weet wel makkelijk hoorquote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:09 schreef Neef_Wuppie het volgende:
En hij krijgt hem weer kado. Kut spel.
Die eerste was gewoon flauw.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze waren alle drie als je het een beetje weet wel makkelijk hoor
Eens maar ook niet lastigquote:
Rob bewijst al 5 afleveringen idd heel simpel te zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 07:21 schreef Cynix Ū het volgende:
Beetje simpel drietal. Geen van hen herkent het telefoonnummer van de politie!
Hoe zal je dat weten als je ze nooit hoeft te bellen?quote:Op woensdag 20 juli 2022 07:21 schreef Cynix Ū het volgende:
Beetje simpel drietal. Geen van hen herkent het telefoonnummer van de politie!
Tsja, ik heb 112 ook nog nooit gebeld, maar ken het nummer wel. Maar dat schijnt dus iets heel bijzonders te zijn, een nummer kennen wat je nooit belt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:12 schreef TywinLannisterLOCR het volgende:
[..]
Hoe zal je dat weten als je ze nooit hoeft te bellen?
Dat lijkt me meer iets voor Angelsaksische landen.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Hoezo heeft Tommie een vergiet op zijn hoofd? Vroeger was het een onderbroek.
Ja, dat dacht ik ook, maar het is lang geleden dat ik Sesamstraat heb gezien.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Hij heeft meerdere dingen op zijn hoofd gedragen. Een onderbroek, een zakdoek, en een vergiet.quote:Op donderdag 21 juli 2022 08:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Automatische piloot modequote:Op maandag 25 juli 2022 21:07 schreef Slobeend het volgende:
Thomas is wel érg goed op de hoogte van de neussprayen.
Wel jammer, vandaag wisten ze veel.quote:Op maandag 25 juli 2022 21:20 schreef chufi het volgende:
Als sprintere is Thomas snel weeer verdwenen
Hij had ook wel wat pech met zijn antwoorden. Maar dat is het spel. Als hij die elfstedenvraag krijgt heeft hij wel wat seconden extra, bijvoorbeeld.quote:
Ze zag er pauper uit maar moet ze zelf wetenquote:
Kandidaten hebben wel eens verwezen naar de intro, dus dat horen ze gewoon inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:42 schreef fespo het volgende:
hoe wordt de intro opgenomen?
het lijkt erop dat de kandidaten deze horen en dus ook de voorbeelden v/d aankomende in deze uitzending.
je hebt dan het voordeel dat je op deze vragen kunt voorbereiden?
nop, soundbar?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:58 schreef Felagund het volgende:
Geluid loopt asynchroon hier met het beeld, hebben jullie daar ook last van?
Je kan een intro ook opnemen ná de opname van de betreffende show.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:42 schreef fespo het volgende:
hoe wordt de intro opgenomen?
het lijkt erop dat de kandidaten deze horen en dus ook de voorbeelden v/d aankomende in deze uitzending.
je hebt dan het voordeel dat je op deze vragen kunt voorbereiden?
ik heb geen idee, dat zou goed kunnen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan een intro ook opnemen ná de opname van de betreffende show.
Heb ooit eens bij een muziekprogramma de opname bijgewoond en daar werd het intro én het outro pal na elkaar opgenomen, waarna dat tijdens de montage keurig op de juiste plek terecht kwam tijdens de uitzending…
Ik zeg ook niet dat wat ik hierboven postte in dit geval ook zo is.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:04 schreef fespo het volgende:
[..]
ik heb geen idee, daarom vraag ik het.
na de voorbeeld vragen krijgen de deelnemers een introductie over zichzelf die ze sowieso horen.
Nou eet smakelijkquote:
George van Houts zegt over 9/11 anders best verstandige dingen. Andere thema's van hem volg ik niet, maar mensen die je omwille van 9/11 totalwappie noemen vind ik dan weer een totalwappie.quote:Op woensdag 27 juli 2022 13:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kijkt iemand de allerslimste mens op NPO plus? Behoorlijk verbaasd dat ze voor de volgende aflevering totalwappie George van Houts hebben uitgenodigd.
Hij zegt wel meer dingen dan alleen over 9/11, die man is sinds een paar jaar echt goed de weg kwijt hoor.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
George van Houts zegt over 9/11 anders best verstandige dingen. Andere thema's van hem volg ik niet, maar mensen die je omwille van 9/11 totalwappie noemen vind ik dan weer een totalwappie.
Ik hoorde hem idd over COVID e.e.a. aankondigen en de stichting de andere krant ofzo heb ik het ook niet zo op.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:05 schreef Farenji het volgende:
[..]
Hij zegt wel meer dingen dan alleen over 9/11, die man is sinds een paar jaar echt goed de weg kwijt hoor.
Oja jij gelooft die 9/11 onzin.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
George van Houts zegt over 9/11 anders best verstandige dingen. Andere thema's van hem volg ik niet, maar mensen die je omwille van 9/11 totalwappie noemen vind ik dan weer een totalwappie.
Ik snap niet waarom ze daar niet zoals in België een volwaardige reeks van hebben gemaaktquote:Op woensdag 27 juli 2022 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja jij gelooft die 9/11 onzin.
Leuke aflevering trouwens, die eerste All Stars.
Het is ook niet ontopic.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oja jij gelooft die 9/11 onzin.
Leuke aflevering trouwens, die eerste All Stars.
Wat vindt iedereen zo leuk aan Ferdi? Vind t vlees noch visquote:
Kogelstoten met een speer in de lucht?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:55 schreef chufi het volgende:
Mai is wel genaaid bij de galerij... 2e was echt kogelstoten en geen speerwerpen ... En het plaatje bij wat volgens hun kogelstoten was was iets onbekends / onduidelijks..
speerwerpen vanuit een ring ?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kogelstoten met een speer in de lucht?
Dat was wel vreemd ja, ik dacht aan kogelslingeren.quote:
Dat is in een kooi , net als discus werpenquote:Op woensdag 27 juli 2022 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat was wel vreemd ja, ik dacht aan kogelslingeren.
Dit was een kooi toch? Maar misschien herinner ik mij het verkeerd.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is in een kooi , net als discus werpen
Het ging om het 2e plaatje . Dat was een ring, met een halve verhoogde rand ...quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit was een kooi toch? Maar misschien herinner ik mij het verkeerd.
Sympathiek en heeft leuke oenige rollen in bepaalde series. Niks mis mee.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat vindt iedereen zo leuk aan Ferdi? Vind t vlees noch vis
Sowieso een paar matige foto's. Het plaatje waar kogelstoten het goeie antwoord was volgens het programma was een soort onbestemde ruit op een vervallen trainingsbaan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:47 schreef Slobeend het volgende:
Dat was absoluut geen speerwerpfoto nee.
Ja ik heb nog steeds geen idee wat het was ... zag wel iets van een ringvorm ervoor, maar het leek meer een soort digitaal plaatje van iets ...quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Sowieso een paar matige foto's. Het plaatje waar kogelstoten het goeie antwoord was volgens het programma was een soort onbestemde ruit op een vervallen trainingsbaan.
Denk dat hij juist wappie wordt genoemd vanwege alle andere dingen die hij zegt. Daar ken ik hem namelijk van.quote:Op woensdag 27 juli 2022 14:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Laten we het hier over zijn rol als kandidaat van De Slimste Mens hebben, niet over zijn gedachtengoed en wat iedereen daar van vindt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:54 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Denk dat hij juist wappie wordt genoemd vanwege alle andere dingen die hij zegt. Daar ken ik hem namelijk van.
Gelijk aannemen dat andere mensen hem wel zo zullen noemen vanwege 9/11 vind ik dan weer wappie.
Hij zei volgen mij Corona waanzin..quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:15 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even protesteren. Pjotr zei Virus waanzin, werd niet goedgerekend.
Die anders zei viruswaarheid: wel goed.
En er stond viruswaarheid/waanzin
Het is een schande!
Nu je het zegt, dat kan ookquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij zei volgen mij Corona waanzin..
Ik wist niet dat hij pro-Poetin was. Maar ja als ik de naam Willem Engel al lees, kijk en klik ik al weg...quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
Wat een verademing, iemand die vrijwel niets van die idiote poetinaanbidder weet.
Nee, hij zei Ŧ corona-waanzin ŧ.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:15 schreef Zorro het volgende:
Ik wil even protesteren. Pjotr zei Virus waanzin, werd niet goedgerekend.
Die anders zei viruswaarheid: wel goed.
En er stond viruswaarheid/waanzin
Het is een schande!
Nou ja, hij zei waanzin, dat is voldoende om die kwiebus te beschrijven wat mij betreftquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:21 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Nee, hijzei Ŧ corona-waanzin ŧ.
Al die corona wappies zijn ongemerkt gemorphed naar putin likkertjes. Zou me niks verbazen als george van houts ook die richting afgegleden is.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij pro-Poetin was. Maar ja als ik de naam Willem Engel al lees, kijk en klik ik al weg...
Op dit moment ontmaskert hij op twitter de valse ongelukken die 'de romeo's' op de snelwegen in scene hebben gezet ten einde de arme boeren te belasteren.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:24 schreef Farenji het volgende:
[..]
Al die corona wappies zijn ongemerkt gemorphed naar putin likkertjes. Zou me niks verbazen als george van houts ook die richting afgegleden is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En vier deelnemers is spannender dan met drie.
Ah, ik zag dat het bij de laatste All Stars Slimste is rechtgezet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blijf die opmerking over 1e acteur als winnaar raar vinden. Dat was George van Houts toch ook voordat 'ie fulltime complotdenker werd.
Ze denkt terug aan Giel Beelen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 20:46 schreef XSbig het volgende:
Wat ademt die mevrouw in het rood zwaar.
Ja iets minder een eigenpijperquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een soort Tijl, wel iets minder irritant.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:51 schreef hhh38 het volgende:
Ik dacht even dat Tijl weer terug was
Maar het is ene Ferdi, waar moet ik hem van kennen?
quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Een soort Tijl, wel iets minder irritant.
Ze is hooggeschoold, maar daar merkte je vandaag niet veel van.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oke gelukkig zat ik ernaast, wat een lege huls die Marisa
Dom blondje.quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oke gelukkig zat ik ernaast, wat een lege huls die Marisa
Serieus?quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anniko! Die is echt reteslim en tweede oud-winnaar die mag meedoen
Jep, won een van de Krabbe-seizoenen op RTL (Jeroen Kijk in deVegte was de andere oud-wjnnaar, onder Linda de Mol en werd tweede bij de reboot met Philip)quote:Op maandag 1 augustus 2022 21:38 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Serieus?
Ze heeft de audioguide bij de kathedraal van Canterbury ingesproken, meer dan tien jaar geleden hoorde ik dat daar (willekeurig Anniko-feitje).
Gymnasiumquote:Op maandag 1 augustus 2022 21:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Anniko! Die is echt reteslim en tweede oud-winnaar die mag meedoen
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen maar ik vind haar er ook nogal raar uitzien. Een beetje een lavenhoofdquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:52 schreef JaapKroket het volgende:
Anniko heeft lopen klussen aan haar jukbeenderen of wat pfff
quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 20:52 schreef JaapKroket het volgende:
Anniko heeft lopen klussen aan haar jukbeenderen of wat pfff
Nee, gewoon make-up en beliching. De visagist is royaal geweest met de highlighter op de jukbeenderen. Verder ook gewoon een beetje te zwaar opgemaakt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2022 21:07 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik kan het me eigenlijk niet voorstellen maar ik vind haar er ook nogal raar uitzien. Een beetje een lavenhoofd.
Witte Chinees vraag was erg leuk inderdaadquote:Op dinsdag 2 augustus 2022 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wop wop wop
Ravi had wel een antwoord mogen zijn ipv 2 Norah-hits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |