Leuk!quote:
Negativiteitquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leuk!
Snap al die negativiteit ten opzichte van die jongen niet zo..
je bent er nogal druk mee, dat maakt het natuurlijk niet minder grappig, de baas van een team dat zowat 8 jaar F1 gedomineerd heeft en ons jarenlang saaie races heeft bezorgd gaat zeuren halverwege een nieuw seizoen waar ze er niet bijzitten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kom op jongens stop eens met het serieus nemen van clickbait titels en artikelen. Jullie zijn daar te slim voor
De hele quote, het gaat wel degelijk over de sprint race.....
“I think the reason why races have less entertainment is because there’s just too much performance gap between the teams. If you have [Max] Verstappen disappearing in a distance, the two Ferraris being the only entertainment during the race and then we [Mercedes] are in the middle of nowhere in no man’s land. Then the others are further behind, and then you have DRS trains. That never can make a good sprint race.”
als je alleen clickbait artikelen leest dan snap ik dat Wolff een gigantische lul lijkt. Wolff gaf in de zomer van 2015 aan dat een team dat domineert niet goed is voor de sport. 2015. Mercedes had toen net het eerste kampioenschap van de zeven gepakt... Doe nou niet alsof hij niet door heeft dat Mercedes de sport jarenlang domineerde, hij is een lul maar geen mongool
Jullie missen het woord tamelijkquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spectaculair? Iedereen ging gewoon aan de kant omdat die raketmotor er toch wel voorbij zou gaan.
ik ook niet maar dat zal de Benz factor zijnquote:Op woensdag 20 juli 2022 11:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leuk!
Ja vooral op social media vindt 'men' hem maar een kwalletje etc..quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Negativiteit
Ik heb het idee dat iedereen het er wel over eens is dat ie een aardig potje kan sturen. Hij is gewoon net als Schumacher; heeft even nodig om op tempo te komen.
de Benz factor zal zeker een rol spelen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet maar dat zal de Benz factor zijn
Dezelfde Benz factor die Russell nep heeft gemaakt vorig jaar. Ik denk dat De Vries volgend jaar bij Toyota WEC gaat doen en niet meer bij Mercedes zit, dan komt het wel goed.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:44 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja vooral op social media vindt 'men' hem maar een kwalletje etc..
Nou zie ik ook wel dat ie nogal gemaakt en gelikt overkomt en heel anders is dan Max, maar ik vind hem altijd netjes en correct overkomen. Niets mis mee, wat mij betreft.
[..]
de Benz factor zal zeker een rol spelen.
Ben ik er druk mee? Ik heb de helft van de reacties zoals van jou genegeerd.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent er nogal druk mee, dat maakt het natuurlijk niet minder grappig, de baas van een team dat zowat 8 jaar F1 gedomineerd heeft en ons jarenlang saaie races heeft bezorgd gaat zeuren halverwege een nieuw seizoen waar ze er niet bijzitten.
Hij vergeet overigens te melden dat z'n beide coureurs hun kwalificatie om zeep hielpen waardoor ze waarschijnlijk verder naar achteren stonden dan nodig (Hamilton zeker) en Russell ook nog eens met een oude meer draggy vleugel moest rijden omdat ze er niet genoeg hadden, het ligt altijd aan de anderen.
Dat was de echte race en niet de sprintracequote:Op woensdag 20 juli 2022 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie hebben ze gewonnen.
Het moet een Friese vlag zijn😠quote:
Ik zie die onzin nog steeds als één grote race met een rode vlag van 22 uur.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat was de echte race en niet de sprintrace
je leest dus niet eens goed wat hij stelt want hij heeft over Ferrari en Red Bull, dat zijn er toch 2quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben ik er druk mee? Ik heb de helft van de reacties zoals van jou genegeerd.
Ik zal me schikken.
Wij zijn het met iedereen eens als hij of zij stelt dat het slecht voor de sport is als één team domineert, tenzij het Toto Wolff is die hetzelfde zegt want dan zijn we het met deze stelling oneens.
Dat weten we nu wel van jou.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie die onzin nog steeds als één grote race met een rode vlag van 22 uur.
Ligt er net aan, als er even serieuze concurrentie dreigt voor meneer Verstappen kan het maar zo gaan over de niet bestaande racekwaliteiten van Perez of de illegale onderdelen van Ferrariquote:Op woensdag 20 juli 2022 00:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is heel duidelijk dat verreweg de meeste posts hier gaan over Mercedes. RBR is een goede tweede en pas ver daarna komt Ferrari.
Goed plan eigenlijk.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie die onzin nog steeds als één grote race met een rode vlag van 22 uur.
Daarom heb ik Oostenrijk ook helemaal geboycot, om jullie er niet mee te vervelenquote:
Principe is hetzelfde, de mening wordt aangepast zodra blijkt dat Wolff hetzelfde denkt.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
je leest dus niet eens goed wat hij stelt want hij heeft over Ferrari en Red Bull, dat zijn er toch 2
quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Principe is hetzelfde, de mening wordt aangepast zodra blijkt dat Wolff hetzelfde denkt.
Ik doelde op het einde van het seizoenquote:
'less entertaining'quote:Op dinsdag 19 juli 2022 22:12 schreef Tarado het volgende:
deze is ook wel leuk
Toto Wolff blames Red Bull and Ferrari for F1 being ‘less entertaining’ this season
The Mercedes boss believes there is ‘too much performance gap’ between the teams so far this season
[..]
https://www.independent.c(...)d-prix-b2125543.html
Ik ook niet. Hij is gewoon een goeie coureur. Kampioen in de formule E.. ja ok, formule E, maar dan nog wel kampioen in zijn klasse.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leuk!
Er zijn twee performance gaps dit seizoen. Tussen het tweede en het derde team en tussen het derde en het vierde team.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'less entertaining'
![]()
De races zijn hartstikke spannend dit seizoen.
Maargoed voor hem is het 'less entertaining' natuurlijk omdat hij niet meedoet voor de wereldtitels op het moment.
Misschien komt het door het feit dat mensen mogelijk bang zijn dat die een dreiging kan vormen voor Verstappen.quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:37 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Leuk!
Dubbelprogramma samen met de Formule E (Maserati of Nissan, waarbij de eerste het wasrschijnlijkst is)quote:Op woensdag 20 juli 2022 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dezelfde Benz factor die Russell nep heeft gemaakt vorig jaar. Ik denk dat De Vries volgend jaar bij Toyota WEC gaat doen en niet meer bij Mercedes zit, dan komt het wel goed.
quote:Op woensdag 20 juli 2022 13:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien komt het door het feit dat mensen mogelijk bang zijn dat die een dreiging kan vormen voor Verstappen.
Nee, want als 2 teams strijden is het helemaal niet saai. We vinden dus niet hetzelfde als Wolff. Wolff zegt dit tijdens een op zichzelf best leuk seizoen waar alleen hij met zijn team niet mee doet om de knikkers.quote:Op woensdag 20 juli 2022 12:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Principe is hetzelfde, de mening wordt aangepast zodra blijkt dat Wolff hetzelfde denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |