Lieve mensen, ik wil jullie wat vertellen. Ik heb alle afleveringen van The Sopranos dusdanig vaak bekeken dat ik er geen plezier meer uithaal. Jullie mogen best weten dat ik daar een beetje verdrietig van word.
Alle grappen, grollen, liquidaties, de cougars, de milfs, de plotwendingen, ik heb het allemaal zo vaak gezien dat het geen impact meer heeft. Ik wil best toegeven dat ik nog steeds wel een beetje hard word wanneer Charmaine Bucco in beeld komt maar daar is alles ook wel mee gezegd. Ik speel met de gedachte om de serie, like, tien jaar niet te kijken, ofzo, en misschien dat het dan weer, like, leuk word??? Ofzo? Zou dat werken???
Ik ben er eigenlijk ook nog steeds een beetje boos over dat David Chase de stekker eruit getrokken heeft in 2007. Het is niet alsof hij sindsdien nog iets fatsoenlijks gemaakt heeft, dus ik begrijp niet wat de noodzaak daarvan was. Tevens kon hij het niet opbrengen om een fatsoenlijk einde van de serie te verzinnen.
Alsof dit allemaal nog niet genoeg is is vorige week Tony Sirico overleden. #rip #neverforget
Gebruik het reactieveld hieronder om met mij te sympathiseren en mij een beetje op te beuren.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lokale_Notabele op 13-07-2022 15:34:42 ]
Op
vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef
Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".