Spellingscontrole is één woord. Ook volgens de spellingscontrole.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:40 schreef christmastsunami het volgende:
Het is de automatische spellings controle, daardoor denk je niet meer na. Handig voor mensen met dyslexie. Maar een ramp voor mensen die nooit echt goed nederlands beheerst hebben.
Wat je ziet is het werk van een bot, die kan geen stijlvormen herkennen en toepassen.
En die staat hier dus uit.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Spellingscontrole is één woord. Ook volgens de spellingscontrole.
En het is Nederlands met hoofdletter.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:45 schreef knoopie het volgende:
[..]
Spellingscontrole is één woord. Ook volgens de spellingscontrole.
Een hoofdletter.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:58 schreef laforest het volgende:
[..]
En het is Nederlands met hoofdletter.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:58 schreef laforest het volgende:
[..]
En het is Nederlands met hoofdletter.
Op zich beide terecht, maar bij lange na niet van hetzelfde kaliber als “de beest”.quote:
Het is iets wat een bot doet.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:12 schreef knoopie het volgende:
[..]
[..]
Op zich beide terecht, maar bij lange na niet van hetzelfde kaliber als “de beest”.
Maar het trucje werkt wel.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Het gemakzuchtje waarmee TS ons domme trucjes aanleert
Het is wel een loeder iig, die ma van je.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:10 schreef knoopie het volgende:
Oh ja, in b4 @:cockwhale met je moeder die gisteravond pas veel lidwoorden in de mond heeft genomen of iets dergelijks.
Als verleden tijd van hangen?quote:
Valt me nog mee dat het niet "hung" wasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:26 schreef Nine. het volgende:
Sorry, ik zal volgende keer mijn broek aanhouden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:33 schreef denattedweil het volgende:
Hoe hedde gij da gezeet gehad minde gij da werkluk woar? Hoe doede gij da hoe doede gij da, hoe hedde gij da gedaan?
Hier stoor ik mij dan weer minder aan dan dingen als “de beest”. Dialect of straattaal is nu eenmaal gewoon een andere taal. Niet per sé fout, omdat het eigenlijk geen Nederlands is.quote:
Spellingscontrole is kansloos, ik negeer die rode onderstrepingen altijd. Die rekent bijvoorbeeld "ik wordt" goed, omdat beide woorden in het woordenboek staan.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:40 schreef christmastsunami het volgende:
Het is de automatische spellings controle, daardoor denk je niet meer na. Handig voor mensen met dyslexie. Maar een ramp voor mensen die nooit echt goed nederlands beheerst hebben.
Wat je ziet is het werk van een bot, die kan geen stijlvormen herkennen en toepassen.
quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:32 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dat jij leestekens nodig hebt omdat je traag werkende hersencel de comment anders niet kan verwerken moet je nietmijn probleem maken vriend
Wat ze in het Duits een Hubschrauber noemen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
vertel me, zonder je vriend google te gebruiken wat een hefschroefvliegtuig is.
Ik sta open voor opbouwende kritiek. Voor de goede orde, “schele Papoea” roepen is geen opbouwende kritiek.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Schrijf dan zelf ook een deftige OP ipv dit broddelwerk schele papoea.
In het Nederlands een wentelwiek.quote:Op donderdag 14 juli 2022 17:52 schreef knoopie het volgende:
[..]
Wat ze in het Duits een Hubschrauber noemen waarschijnlijk.
Dat is het wel!quote:Op donderdag 14 juli 2022 18:00 schreef knoopie het volgende:
[..]
Ik sta open voor opbouwende kritiek. Voor de goede orde, “schele Papoea” roepen is geen opbouwende kritiek.
Iets dat je dikke moeder nodig heeft om uit bed te komen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
vertel me, zonder je vriend google te gebruiken wat een hefschroefvliegtuig is.
Zou je dat nader kunnen toelichten?quote:
Hoe heet zo een helicopter-achtig ding ook al weer waar de rotor zelf geen aandrijving heeft, maar aangedreven wordt door de voorwaartse snelheid? Dat is ook zo een leuke naam, maar ik kan er even niet op komen.quote:
Hier, een topic waar je naar hartenlust taalfouten van mede-FOK!kers kan delen:quote:Op donderdag 21 juli 2022 14:11 schreef knoopie het volgende:
Een eervolle vermelding voor @:Laforest , die het nota bene in een topic over opleidingen over “een goede diploma” heeft …
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |