Dat zal voor de meeste Australiërs wel geldenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:28 schreef TommyL0204 het volgende:
En toch, als ik die filmpjes op de soosjuls zie van Ewan lijkt het me een prima kerel om een biertje mee te doen
Ik heb het niet zo op de Aussies.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:28 schreef TommyL0204 het volgende:
En toch, als ik die filmpjes op de soosjuls zie van Ewan lijkt het me een prima kerel om een biertje mee te doen
Elke dag dat een andere ploeg controleert is meegenomenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet je Kämna wel een flinke voorsprong geven, anders heeft hij hem morgen gewoon weer terug
Wie weet wat er straks nog gebeurt. UAE is aardig verzwakt. Het is vandaag niet echt super zwaar qua parcours, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:22 schreef Zwansen het volgende:
Saaie etappe. Heb weinig excuses om te blijven kijken en niet aan het werk te gaan.
Het is niet zo dat eenmaal iemand met een korte snor ooit de macht heeft misbruikt dat ze daardoor allemaal zo zijn.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is niet zo dat eenmaal iemand met een korte snor ooit de macht heeft misbruikt dat ze daardoor allemaal zo zijn.
Dat klopt, maar zo hebben ze de afgelopen dagen niet gereden, zeker zondag niet. Dan zouden ze de tactiek hebben veranderd na de test van Bennett. Het enorme tempo afgelopen zondag leek me vrij onnodigquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Elke dag dat een andere ploeg controleert is meegenomen
Adolf H.quote:
Er kan er maar 1 winnen inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik geloof niet dat 23 van de 25 renners hier de rit kunnen winnen.
Dank. Ik ben overtuigd en blijf kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie weet wat er straks nog gebeurt. UAE is aardig verzwakt. Het is vandaag niet echt super zwaar qua parcours, maar je weet nooit.
Verder mooie omgeving.
Er kan er maar een winnen (Lennard Kämna), er kunnen wel 22 van de 24 renners tweede worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik geloof niet dat 23 van de 25 renners hier de rit kunnen winnen.
Heb jij altijd een capuchon op?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach Wat dom weer van ik![]()
NVM @:sked
op, zelden of nooit.quote:
Hoe veel keuze hebben ze? Bjerg en Hirschi zijn niet goed en Majka is onzeker. Met Soler en McNulty ga je de boel niet kunnen controleren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zo hebben ze de afgelopen dagen niet gereden, zeker zondag niet. Dan zouden ze de tactiek hebben veranderd na de test van Bennett. Het enorme tempo afgelopen zondag leek me vrij onnodig
Best wel een tijd. Wel interessant. Inhoudelijk dan. Niet hoe hij het vertelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Hoe lang zijn die mannen nou al aan het praten? Dit komt in de buurt van een nieuw record
Ik heb het volume minimaal staan, maar door de intonatie hoorde ik dat ze nog aan het woord warenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Best wel een tijd. Wel interessant. Inhoudelijk dan. Niet hoe hij het vertelt.
Renaat en Jose ziedend.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Pauwels moet je sowieso korthouden.
Benieuwd of hij dan z'n woorden waarmaakt en eruit stapt. En niet zoals Majka toch maar gaat koersen omdat de viral load te laag is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:43 schreef JohnDDD het volgende:
Toch wel zorgwekkend nu voor UAE. Team met de meeste besmettingen nu. Hopelijk loopt Pogi het niet ook op.
Die kristof vandegoor heeft zelfs een eigen podcast.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:40 schreef Zwansen het volgende:
Het zijn beste interessante onderwerpen op Sporza, maar het wordt zoooo saai verteld door Pauwels en die andere knakker.
Er zijn 74 renners met ritwinst in een grote ronde (oke zullen aardig wat bij zitten in andere grote rondes), dan lijkt me 8 uit 25 niet exceptioneelquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:44 schreef Columbiafan het volgende:
Acht voormalig ritwinnaars in de kopgroep, sterk.
Nee, dit kost hem gewoon minder kracht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:48 schreef Vatermater het volgende:
Vreemd gezicht. Drie UAE mannen op kop, daarachter de gehele Jumbo Visma ploeg en Pogacar nergens te bekennen. Zou hij bang voor Majka zijn?
Heeft ie dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dan z'n woorden waarmaakt en eruit stapt. En niet zoals Majka toch maar gaat koersen omdat de viral load te laag is.
darts?quote:
Luca Toni staat in de belangstelling van AS Roma, dat hoorde ik hier van een taxichauffeur.quote:
https://www.wielerflits.n(...)s-ik-het-geel-draag/quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Luca Toni staat in de belangstelling van AS Roma, dat hoorde ik hier van een taxichauffeur.
Majka blijft gewoon. Dus ben wel benieuwd wat 'ie zelf doet als 'ie positief is, maar gezien de viral load wel zou mogen starten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, hij vindt dat je beter naar huis kan gaan als je positief test
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:54 schreef Marcoss het volgende:
Luca Toni lijkt me dan weer geen goede aankoop voor AS Roma
Oké Bas.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als al die mensen dat zeggen, dan zal het wel waar zijn.
Mja, maar het kan geen toeval zijn dat zijn beste adjudant Majka toch in koers blijftquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, hij vindt dat je beter naar huis kan gaan als je positief test
Dat is ze in het verleden ook al eens gebeurd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Bij Lotto laten ze er nog meer wachten, ben je straks met zowat de hele ploeg uit koers ipv enkel Ewan
Dit doet me denken aan de voormalige coach van Antwerp die zei dat de twee gevaarlijkste mannen van Anderlecht Aruna en Dindane warenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoorde trouwens van een maatje van me dat Anthony vanden Borre is gespot in het AMC? Net als Wilhelmsson zei die.
Ze mogen met de verwachte ETA nog een minuut of 22 à 23 verliezen, het zou knap zijn mochten ze dat voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Bij Lotto laten ze er nog meer wachten, ben je straks met zowat de hele ploeg uit koers ipv enkel Ewan
Dat zegt dus vooral dat renners zeggen wat het publiek graag wil horen totdat het ze zelf overkomt, dan is de situatie toch opeens andersquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:58 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja, maar het kan geen toeval zijn dat zijn beste adjudant Majka toch in koers blijft
Zal hij vast wel blij mee zijn
Moet het nog zien hoor
Wat is nou historischer dan mét corona de Tour winnen?
Jij bent topsporter en werkt in een omgeving waarin je de hele dag omringt bent door 100-150 man op een kluitje?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:00 schreef Mani89 het volgende:
Melden jullie je ook ziek van werk als je keelpijn hebt? Wat is dit voor wereld mensen.
Onderschat Frederik Frison niet, die kan dat prima.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze mogen met de verwachte ETA nog een minuut of 22 à 23 verliezen, het zou knap zijn mochten ze dat voor elkaar krijgen.
Ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij bent topsporter en werkt in een omgeving waarin je de hele dag omringt bent door 100-150 man op een kluitje?
Is dit een waarschuwing aan alle vrouwelijke medewerkers?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Ook Klaas Jan Huntelaar zou gespot zijn in het Ajax complex.
Nu overschat je Mani welquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij bent topsporter en werkt in een omgeving waarin je de hele dag omringt bent door 100-150 man op een kluitje?
Niet zoveel naar Mark Rutte luisteren, die heeft nog nooit de waarheid verteld.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan zou ik thuiswerken met keelpijn anno 2022.
Normale mensen passen zich aan aan nieuwe werkelijkheden ipv die te ontkennen/bagatelliseren en halsstarrig in het oude proberen te blijven.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Niet zoveel naar Mark Rutte luisteren, die heeft nog nooit de waarheid verteld.
Klopt, maar ze zijn wel blijkbaar zo bang dat ze nog 2 extra renners terug laten zakkenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze mogen met de verwachte ETA nog een minuut of 22 à 23 verliezen, het zou knap zijn mochten ze dat voor elkaar krijgen.
Ik ben helaas niet in de buurt van een tv.quote:
Ja dus waarom sluit jij je niet aan bij de normale mensen? Abnormaal mens dat je me bent.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Normale mensen passen zich aan aan nieuwe werkelijkheden ipv die te ontkennen/bagatelliseren en halsstarrig in het oude proberen te blijven.
FDJ heeft die fout ook al eens gemaaktquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is ze in het verleden ook al eens gebeurd.
Die moet normaal gezien ook stoppenquote:
Die strijden iig voor iets belangrijkers dan wat de boeren doen, ongeacht wat je van hun methodes van demonstreren vindt.quote:
Van de F1 doorgereisd?quote:
Eto'o is net geland op Schiphol.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Ook Klaas Jan Huntelaar zou gespot zijn in het Ajax complex.
Ze kunnen een voorbeeld nemen aan de Guardia Civilquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:09 schreef Sked het volgende:
Wat een aanfluiting. Waar is de Franse oproerpolitie als je ze nodig hebt?
Wat zegt Wiggo? Zit naar de Belg te kijkenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:09 schreef TommyL0204 het volgende:
Haha, Wiggins laat zijn mening ook duidelijk horen
Ik vind dat begrijpelijk maar toch erg jammer altijdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel goed van de Franse regie om niets in beeld te brengen
Imbeciles probably protesting over nothingquote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:10 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wat zegt Wiggo? Zit naar de Belg te kijken
Zoiets niets voedenquote:
Jeetje.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik eet blauwe bessen en een handje pistachenoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |