quote:
Dat lijkt me sterk.quote:
Denk dat ze daar allebei niet goed genoeg voor zijn, buiten die beginfase met Mathieu ook niet in beeld gezien, geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:08 schreef Zwansen het volgende:
Mollema en VDP hadden hier best bij kunnen zitten.
Ganna won wel eens zo'n etappe in de Giro, die zie ik best winnen op de manier van Jungelsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ineos heeft wel twee motoren mee, maar lastig om wat te doen.
Heb je een gele droom?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kemna en LLS de enigen die binnen de 20 minuten van Pogi staat? Lijkt me wel erg gunstig voor UAE.
Pogi heeft niemand nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:11 schreef Maver24 het volgende:
Uae met maar 2 mannetjes bij Pogi. Dat wordt zwaar lastig
Heeft al de hele Tour de steun van EF en nog wat useful idiots van andere ploegen. Die regelt wel wat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:11 schreef Maver24 het volgende:
Pogi heeft wel gezegd dat hij het geel eigenlijk niet kwijt wilquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kemna en LLS de enigen die binnen de 20 minuten van Pogi staat? Lijkt me wel erg gunstig voor UAE.
Alleen Hirschi zit niet in het peloton.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:11 schreef Maver24 het volgende:
UAE gaat geel echt niet weggeven, 9 minuten valt ook wel makkelijk te controleren, er gaat heus wel steun komen van andere ploegen die Lenni als bedreiging zien voor een top 10 klassering in Parijs.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pogi heeft wel gezegd dat hij het geel eigenlijk niet kwijt wil
Bennett is weg, Soler zat achteraanquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alleen Hirschi zit niet in het peloton.
Als ik de ploegleider van uae was zou ik echt proberen vandaag geel kwijt te rakenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:13 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
UAE gaat geel echt niet weggeven, 9 minuten valt ook wel makkelijk te controleren, er gaat heus wel steun komen van andere ploegen die Lenni als bedreiging zien voor een top 10 klassering in Parijs.
Als 'ie het net al lastig had, dan ga je niet veel meer hebben aan Marc.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog Majka en Mc0. Soler is terug lijkt me nu.
Daar heeft niemand zin in, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:17 schreef Slobeend het volgende:
Rolland voor de bergtrui heb ik geen zin meer in.
En Bjerg.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben alleen nog Majka en Mc0. Soler is terug lijkt me nu.
Gelukkig is Cort daar ook weerquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:17 schreef Slobeend het volgende:
Die wint 'm ook niet. Beetje kansloos van hem om voor die punten te gaan sprinten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:17 schreef Slobeend het volgende:
Daar is ie duidelijk niet goed genoeg voor. Bauke kan zich beter op ritten met aankomst bergaf richten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:19 schreef TLC het volgende:
Blijkbaar spaart Bauke zich voor de Alpe d'Huez
Dan moet je Kämna wel een flinke voorsprong geven, anders heeft hij hem morgen gewoon weer terugquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:16 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als ik de ploegleider van uae was zou ik echt proberen vandaag geel kwijt te raken
Dat zal voor de meeste Australiërs wel geldenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:28 schreef TommyL0204 het volgende:
En toch, als ik die filmpjes op de soosjuls zie van Ewan lijkt het me een prima kerel om een biertje mee te doen
Ik heb het niet zo op de Aussies.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:28 schreef TommyL0204 het volgende:
En toch, als ik die filmpjes op de soosjuls zie van Ewan lijkt het me een prima kerel om een biertje mee te doen
Elke dag dat een andere ploeg controleert is meegenomenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:26 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet je Kämna wel een flinke voorsprong geven, anders heeft hij hem morgen gewoon weer terug
Wie weet wat er straks nog gebeurt. UAE is aardig verzwakt. Het is vandaag niet echt super zwaar qua parcours, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:22 schreef Zwansen het volgende:
Saaie etappe. Heb weinig excuses om te blijven kijken en niet aan het werk te gaan.
Het is niet zo dat eenmaal iemand met een korte snor ooit de macht heeft misbruikt dat ze daardoor allemaal zo zijn.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is niet zo dat eenmaal iemand met een korte snor ooit de macht heeft misbruikt dat ze daardoor allemaal zo zijn.
Dat klopt, maar zo hebben ze de afgelopen dagen niet gereden, zeker zondag niet. Dan zouden ze de tactiek hebben veranderd na de test van Bennett. Het enorme tempo afgelopen zondag leek me vrij onnodigquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Elke dag dat een andere ploeg controleert is meegenomen
Adolf H.quote:
Er kan er maar 1 winnen inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik geloof niet dat 23 van de 25 renners hier de rit kunnen winnen.
Dank. Ik ben overtuigd en blijf kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie weet wat er straks nog gebeurt. UAE is aardig verzwakt. Het is vandaag niet echt super zwaar qua parcours, maar je weet nooit.
Verder mooie omgeving.
Er kan er maar een winnen (Lennard Kämna), er kunnen wel 22 van de 24 renners tweede worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik geloof niet dat 23 van de 25 renners hier de rit kunnen winnen.
Heb jij altijd een capuchon op?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach Wat dom weer van ik![]()
NVM @:sked
op, zelden of nooit.quote:
Hoe veel keuze hebben ze? Bjerg en Hirschi zijn niet goed en Majka is onzeker. Met Soler en McNulty ga je de boel niet kunnen controleren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zo hebben ze de afgelopen dagen niet gereden, zeker zondag niet. Dan zouden ze de tactiek hebben veranderd na de test van Bennett. Het enorme tempo afgelopen zondag leek me vrij onnodig
Best wel een tijd. Wel interessant. Inhoudelijk dan. Niet hoe hij het vertelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Hoe lang zijn die mannen nou al aan het praten? Dit komt in de buurt van een nieuw record
Ik heb het volume minimaal staan, maar door de intonatie hoorde ik dat ze nog aan het woord warenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Best wel een tijd. Wel interessant. Inhoudelijk dan. Niet hoe hij het vertelt.
Renaat en Jose ziedend.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Pauwels moet je sowieso korthouden.
Benieuwd of hij dan z'n woorden waarmaakt en eruit stapt. En niet zoals Majka toch maar gaat koersen omdat de viral load te laag is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:43 schreef JohnDDD het volgende:
Toch wel zorgwekkend nu voor UAE. Team met de meeste besmettingen nu. Hopelijk loopt Pogi het niet ook op.
Die kristof vandegoor heeft zelfs een eigen podcast.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:40 schreef Zwansen het volgende:
Het zijn beste interessante onderwerpen op Sporza, maar het wordt zoooo saai verteld door Pauwels en die andere knakker.
Er zijn 74 renners met ritwinst in een grote ronde (oke zullen aardig wat bij zitten in andere grote rondes), dan lijkt me 8 uit 25 niet exceptioneelquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:44 schreef Columbiafan het volgende:
Acht voormalig ritwinnaars in de kopgroep, sterk.
Nee, dit kost hem gewoon minder kracht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:48 schreef Vatermater het volgende:
Vreemd gezicht. Drie UAE mannen op kop, daarachter de gehele Jumbo Visma ploeg en Pogacar nergens te bekennen. Zou hij bang voor Majka zijn?
Heeft ie dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dan z'n woorden waarmaakt en eruit stapt. En niet zoals Majka toch maar gaat koersen omdat de viral load te laag is.
darts?quote:
Luca Toni staat in de belangstelling van AS Roma, dat hoorde ik hier van een taxichauffeur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |