quote:
Dat lijkt me sterk.quote:
Denk dat ze daar allebei niet goed genoeg voor zijn, buiten die beginfase met Mathieu ook niet in beeld gezien, geloof ikquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:08 schreef Zwansen het volgende:
Mollema en VDP hadden hier best bij kunnen zitten.
Ganna won wel eens zo'n etappe in de Giro, die zie ik best winnen op de manier van Jungelsquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ineos heeft wel twee motoren mee, maar lastig om wat te doen.
Heb je een gele droom?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kemna en LLS de enigen die binnen de 20 minuten van Pogi staat? Lijkt me wel erg gunstig voor UAE.
Pogi heeft niemand nodig.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:11 schreef Maver24 het volgende:
Uae met maar 2 mannetjes bij Pogi. Dat wordt zwaar lastig
Heeft al de hele Tour de steun van EF en nog wat useful idiots van andere ploegen. Die regelt wel wat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:11 schreef Maver24 het volgende:
Pogi heeft wel gezegd dat hij het geel eigenlijk niet kwijt wilquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:10 schreef Columbiafan het volgende:
Kemna en LLS de enigen die binnen de 20 minuten van Pogi staat? Lijkt me wel erg gunstig voor UAE.
Alleen Hirschi zit niet in het peloton.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:11 schreef Maver24 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |