Renaat en Jose ziedend.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Pauwels moet je sowieso korthouden.
Benieuwd of hij dan z'n woorden waarmaakt en eruit stapt. En niet zoals Majka toch maar gaat koersen omdat de viral load te laag is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:43 schreef JohnDDD het volgende:
Toch wel zorgwekkend nu voor UAE. Team met de meeste besmettingen nu. Hopelijk loopt Pogi het niet ook op.
Die kristof vandegoor heeft zelfs een eigen podcast.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:40 schreef Zwansen het volgende:
Het zijn beste interessante onderwerpen op Sporza, maar het wordt zoooo saai verteld door Pauwels en die andere knakker.
Er zijn 74 renners met ritwinst in een grote ronde (oke zullen aardig wat bij zitten in andere grote rondes), dan lijkt me 8 uit 25 niet exceptioneelquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:44 schreef Columbiafan het volgende:
Acht voormalig ritwinnaars in de kopgroep, sterk.
Nee, dit kost hem gewoon minder kracht.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:48 schreef Vatermater het volgende:
Vreemd gezicht. Drie UAE mannen op kop, daarachter de gehele Jumbo Visma ploeg en Pogacar nergens te bekennen. Zou hij bang voor Majka zijn?
Heeft ie dat gezegd dan?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd of hij dan z'n woorden waarmaakt en eruit stapt. En niet zoals Majka toch maar gaat koersen omdat de viral load te laag is.
darts?quote:
Luca Toni staat in de belangstelling van AS Roma, dat hoorde ik hier van een taxichauffeur.quote:
https://www.wielerflits.n(...)s-ik-het-geel-draag/quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Luca Toni staat in de belangstelling van AS Roma, dat hoorde ik hier van een taxichauffeur.
Majka blijft gewoon. Dus ben wel benieuwd wat 'ie zelf doet als 'ie positief is, maar gezien de viral load wel zou mogen starten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, hij vindt dat je beter naar huis kan gaan als je positief test
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |