Wie weet wat er straks nog gebeurt. UAE is aardig verzwakt. Het is vandaag niet echt super zwaar qua parcours, maar je weet nooit.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:22 schreef Zwansen het volgende:
Saaie etappe. Heb weinig excuses om te blijven kijken en niet aan het werk te gaan.
Het is niet zo dat eenmaal iemand met een korte snor ooit de macht heeft misbruikt dat ze daardoor allemaal zo zijn.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Het is niet zo dat eenmaal iemand met een korte snor ooit de macht heeft misbruikt dat ze daardoor allemaal zo zijn.
Dat klopt, maar zo hebben ze de afgelopen dagen niet gereden, zeker zondag niet. Dan zouden ze de tactiek hebben veranderd na de test van Bennett. Het enorme tempo afgelopen zondag leek me vrij onnodigquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Elke dag dat een andere ploeg controleert is meegenomen
Adolf H.quote:
Er kan er maar 1 winnen inderdaadquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik geloof niet dat 23 van de 25 renners hier de rit kunnen winnen.
Dank. Ik ben overtuigd en blijf kijken.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wie weet wat er straks nog gebeurt. UAE is aardig verzwakt. Het is vandaag niet echt super zwaar qua parcours, maar je weet nooit.
Verder mooie omgeving.
Er kan er maar een winnen (Lennard Kämna), er kunnen wel 22 van de 24 renners tweede worden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:32 schreef Columbiafan het volgende:
Ik geloof niet dat 23 van de 25 renners hier de rit kunnen winnen.
Heb jij altijd een capuchon op?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ach Wat dom weer van ik![]()
NVM @:sked
op, zelden of nooit.quote:
Hoe veel keuze hebben ze? Bjerg en Hirschi zijn niet goed en Majka is onzeker. Met Soler en McNulty ga je de boel niet kunnen controleren.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat klopt, maar zo hebben ze de afgelopen dagen niet gereden, zeker zondag niet. Dan zouden ze de tactiek hebben veranderd na de test van Bennett. Het enorme tempo afgelopen zondag leek me vrij onnodig
Best wel een tijd. Wel interessant. Inhoudelijk dan. Niet hoe hij het vertelt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:40 schreef hhh38 het volgende:
Hoe lang zijn die mannen nou al aan het praten? Dit komt in de buurt van een nieuw record
Ik heb het volume minimaal staan, maar door de intonatie hoorde ik dat ze nog aan het woord warenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Best wel een tijd. Wel interessant. Inhoudelijk dan. Niet hoe hij het vertelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |