https://www.wielerflits.n(...)s-ik-het-geel-draag/quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Luca Toni staat in de belangstelling van AS Roma, dat hoorde ik hier van een taxichauffeur.
Majka blijft gewoon. Dus ben wel benieuwd wat 'ie zelf doet als 'ie positief is, maar gezien de viral load wel zou mogen starten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, hij vindt dat je beter naar huis kan gaan als je positief test
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:54 schreef Marcoss het volgende:
Luca Toni lijkt me dan weer geen goede aankoop voor AS Roma
Oké Bas.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als al die mensen dat zeggen, dan zal het wel waar zijn.
Mja, maar het kan geen toeval zijn dat zijn beste adjudant Majka toch in koers blijftquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, hij vindt dat je beter naar huis kan gaan als je positief test
Dat is ze in het verleden ook al eens gebeurd.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Bij Lotto laten ze er nog meer wachten, ben je straks met zowat de hele ploeg uit koers ipv enkel Ewan
Dit doet me denken aan de voormalige coach van Antwerp die zei dat de twee gevaarlijkste mannen van Anderlecht Aruna en Dindane warenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoorde trouwens van een maatje van me dat Anthony vanden Borre is gespot in het AMC? Net als Wilhelmsson zei die.
Ze mogen met de verwachte ETA nog een minuut of 22 à 23 verliezen, het zou knap zijn mochten ze dat voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:58 schreef Marcoss het volgende:
Bij Lotto laten ze er nog meer wachten, ben je straks met zowat de hele ploeg uit koers ipv enkel Ewan
Dat zegt dus vooral dat renners zeggen wat het publiek graag wil horen totdat het ze zelf overkomt, dan is de situatie toch opeens andersquote:Op dinsdag 12 juli 2022 15:58 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mja, maar het kan geen toeval zijn dat zijn beste adjudant Majka toch in koers blijft
Zal hij vast wel blij mee zijn
Moet het nog zien hoor
Wat is nou historischer dan mét corona de Tour winnen?
Jij bent topsporter en werkt in een omgeving waarin je de hele dag omringt bent door 100-150 man op een kluitje?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:00 schreef Mani89 het volgende:
Melden jullie je ook ziek van werk als je keelpijn hebt? Wat is dit voor wereld mensen.
Onderschat Frederik Frison niet, die kan dat prima.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ze mogen met de verwachte ETA nog een minuut of 22 à 23 verliezen, het zou knap zijn mochten ze dat voor elkaar krijgen.
Ja?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Jij bent topsporter en werkt in een omgeving waarin je de hele dag omringt bent door 100-150 man op een kluitje?
Is dit een waarschuwing aan alle vrouwelijke medewerkers?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 16:01 schreef Mani89 het volgende:
Ook Klaas Jan Huntelaar zou gespot zijn in het Ajax complex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |