Aan de voet was het 41 graden en het was 27 graden op de top. Dus halverwege was het nog wel richting de 35 graden.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 18:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het halverwege de Stelvio nog 35-36 graden was… Laat staan op de top.
Als je bang bent om buiten te fietsen is dat lekker inderdaad.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:31 schreef JohnDDD het volgende:
net nog even lekker op de trainer gezeten hier met 28 graden in de woonkamer 😎
Schijven hoeven uiteraard niet ingeremd te worden. Waarschijnlijk gewoon iets te enthousiast geremd waardoor de rem blokkeerde. Dus ik denk eerder dat je nog moet wennen aan de schijfremmen zelf.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:02 schreef Godshand het volgende:
In de afdaling van de een van de weinige wegen buiten Limburg met haarspeldbochten (Beekhuizense weg, Rozendaal, gemeente Arnhem) de bocht uit gevlogen...
Heb een nieuwe fiets, weet niet of het ligt aan het moeten inremmen van schijfremmen, maar het achterwiel raakte in een slip, loslaten en opnieuw remmen verbeterde de situatie niet en ondertussen was ik richting de rand van de bocht.
Op zijn Pogacar's op mijn rechter zij tot stilstand gekomen, maar mijn been lag open en schrammen op mijn arm rechts.
Geluk dat er nog geen tegenliggende auto was, er zat wel een Tesla achter mij en de bestuurder kwam bezorgd checken of het wel ging.
Ik kon mijn tocht af maken met zelfs een klim naar de Postbank, maar toch iets onder het stuur, een soort plastic kapje die de stuurbuis in de vork op zijn plaats houdt (met 1 schroef) stukje af gesplinterd. Tevens ratelt de ketting meer wanneer de ketting op het kleinste tandwiel achter geschakeld is.
Vandaag maar langs de fietsenmaker, kijken of het wel verantwoord is met de fiets nog de bergen in te trekken, op vakantie. Mijn vakantie begint zaterdag.
Thanks man. Gek genoeg ging remmen met schijf remmen op vakantie op een huur fiets wel altijd goed. Misschien ook een beetje het natte weg dek...quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:00 schreef Fretwork het volgende:
Sterkte man, denk dat de fietsenmaker dit snel genoeg gaat zien. Mogelijk is je padje wat krom door de val en moet die recht/vervangen worden. Dat is een reparatie van niks.
Als je in de slip raakt ligt het in ieder geval niet aan je remkracht. Dus blijven oefenen en het gevoel even (terug) krijgen.
Ja op die Zijpenberg-West blijft het wel lang vochtig over het algemeen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Thanks man. Gek genoeg ging remmen met schijf remmen op vakantie op een huur fiets wel altijd goed. Misschien ook een beetje het natte weg dek...
Al met al, gewoon te hard door de bocht willen gaan en daarna te hard geremd. Dat was met velgremmen ook gebeurd. Gevalletje pech hebben helaas.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Thanks man. Gek genoeg ging remmen met schijf remmen op vakantie op een huur fiets wel altijd goed. Misschien ook een beetje het natte weg dek...
Zo heel vaak vallen ze ook weer niet hoor.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Klopt, ik heb inderdaad dat als de schijfremmen echt helemaal nieuw afgesteld zijn je soms té hard/abrupt remt, dat heb je op een huurfiets wellicht wat minder. Maar goed, fijn in ieder geval dat je zelf weinig hebt, en hopelijk komt het met je nieuwe fiets ook weer goed. Was die verzekerd?
Ik heb vorig weekend voor het eerst gekoerst, op een wielerbaan. Was leuk, met een apart damespeloton al waren we wel maar met 4 dus een echte koerssituatie was het niet. Na het zien van alle valpartijen in de TDFF blijf ik toch wel een beetje huiverig om meer te gaan koersen, de risk/reward verhouding is gewoon een beetje scheef in mijn ogen
Fiets was niet verzekerd, maar de schade was minimaal. Derailleur pad bij stellen, er waren nokjes om de stuur richting te beperken kapot, maar daar kan ik mee leven. Gewoon niet extreem naar links of rechts sturen om dubbelklappen en vallen te voorkomen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:53 schreef La_Tramposa het volgende:
Klopt, ik heb inderdaad dat als de schijfremmen echt helemaal nieuw afgesteld zijn je soms té hard/abrupt remt, dat heb je op een huurfiets wellicht wat minder. Maar goed, fijn in ieder geval dat je zelf weinig hebt, en hopelijk komt het met je nieuwe fiets ook weer goed. Was die verzekerd?
Ik heb vorig weekend voor het eerst gekoerst, op een wielerbaan. Was leuk, met een apart damespeloton al waren we wel maar met 4 dus een echte koerssituatie was het niet. Na het zien van alle valpartijen in de TDFF blijf ik toch wel een beetje huiverig om meer te gaan koersen, de risk/reward verhouding is gewoon een beetje scheef in mijn ogen
Vakantie? Wat is dat voor elitair gedoe?! Gewoon keihard bikkelen voor de baasquote:Op zondag 31 juli 2022 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal lekker ah fietsen op vakantie?
Nog tips voor mooie gebieden?
is dat die dubbele beklimming? Ik vind die tweede (als je vanuit het westen fietst) een van de mooiste die we hebben buiten limburgquote:Op vrijdag 29 juli 2022 08:52 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja op die Zijpenberg-West blijft het wel lang vochtig over het algemeen.
Van welke kant? Beide kanten zijn vooral lang. In september zal het al wat rustiger zijn, maar als je kunt zou ik buiten het weekend gaan om wat minder (motor)verkeer tegen te komen. Goed om te weten: aan de zuidkant kun je je bidon ongeveer een km voor de top bijvullen.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ga in september de Grossglockner /edelweisspitze fietsen. Heeft iemand er ervaring mee?
vanuit Zell am See. Ik had eerst het idee om hem daarna nog vanuit de zuidkant te doen maar zou zomaar kunnen dat ik mezelf gigantisch overschatquote:Op maandag 1 augustus 2022 07:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Van welke kant? Beide kanten zijn vooral lang. In september zal het al wat rustiger zijn, maar als je kunt zou ik buiten het weekend gaan om wat minder (motor)verkeer tegen te komen. Goed om te weten: aan de zuidkant kun je je bidon ongeveer een km voor de top bijvullen.
In zo’n gebied zit ik nu ook in Frankrijk (Morvan). Hoogste top is hier 913m of iets dergelijks. Nergens steile klimmen, maar best wel veel lange klimmen van een paar kilometer (de langste is 10km a 4.5%) en het is hier inderdaad echt nergens vlak. Overigens wel prima asfalt over het algemeen.quote:Op maandag 1 augustus 2022 10:34 schreef Coppi het volgende:
Net terug van vakantie met het gezin. gelukkig was de racefiets mee, ondanks dat ik niet wist wat ik kon verwachten. beetje onbekend gebied, maar geweldig om te fietsen. De Montagne Noir, aan de zuidkant van het Centraal Massief is niet een gebied dat heel hoog is (meeste heuvels rond 800m), maar wel constant op en neer gaat. Ritjes van 50 km voelden als 100 km in Nederland.
Ook een paar ritjes in de Auvergne, maar helaas is de legendarische Puy de Dome niet meer toegankelijk voor fietsers.
Ik had ook de gravelbike mee. Heb ook ff geen racefiets meer.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In zo’n gebied zit ik nu ook in Frankrijk (Morvan). Hoogste top is hier 913m of iets dergelijks. Nergens steile klimmen, maar best wel veel lange klimmen van een paar kilometer (de langste is 10km a 4.5%) en het is hier inderdaad echt nergens vlak. Overigens wel prima asfalt over het algemeen.
Ik fiets hier overigens wel op m’n gravelbike en het is wel even wennen dat je echt hard moet fietsen om thuis te komen met een gemiddelde van 24.
Het laatste stuk van de Mont Beuvray vond ik wel lekker steil hoor (11% 1,7km), als je hem van de goede kant pakt. Maar in het hoogseizoen moet je er wel even oppassen, dan kan het aan de voet van dat laatste zware stuk best druk zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In zo’n gebied zit ik nu ook in Frankrijk (Morvan). Hoogste top is hier 913m of iets dergelijks. Nergens steile klimmen, maar best wel veel lange klimmen van een paar kilometer (de langste is 10km a 4.5%) en het is hier inderdaad echt nergens vlak. Overigens wel prima asfalt over het algemeen.
Ik fiets hier overigens wel op m’n gravelbike en het is wel even wennen dat je echt hard moet fietsen om thuis te komen met een gemiddelde van 24.
Ah, ik had gelezen dat je daar in de zomer niet omhoog mocht. Er is ergens een slagboom ofzo?quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:55 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het laatste stuk van de Mont Beuvray vond ik wel lekker steil hoor (11% 1,7km), als je hem van de goede kant pakt. Maar in het hoogseizoen moet je er wel even oppassen, dan kan het aan de voet van dat laatste zware stuk best druk zijn.
Ja, in de afdaling wordt het lastig bijtrappen, maar ach, 50-60 is hard genoeg. Iets meer aero gaan zitten heeft net zoveel effect als het 5+% naar beneden gaat.quote:Op maandag 1 augustus 2022 13:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik had ook de gravelbike mee. Heb ook ff geen racefiets meer.
Maar kom echt tekort met 1x12 op de afdalingen, boven de 50/60 is er geen trappen meer aan. En de overgangen zijn te bruusk. Nu wil EU wel weer een race.
Op onverhard was het natuurlijk wel ideaal.
Ook een enorm diep gat in de weg gehad, toen ik op de navi aan het prutsen was. BAM, maar niks lek, weet zeker dat met de race ik 2 lekke banden zou hebben.
De Morvan is inderdaad vergelijkbaar. Vrij hoge beboste heuvels met slingerende klimwegen. Ik was er een paar jaar geleden zonder fiets, maar ik zou er graag eens rondtouren. Geniet nog van je vakantie!quote:Op maandag 1 augustus 2022 11:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Probleem daarvan is alleen dat je geen andere optie hebt dan over de top terug te gaanquote:Op maandag 1 augustus 2022 11:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
vanuit Zell am See. Ik had eerst het idee om hem daarna nog vanuit de zuidkant te doen maar zou zomaar kunnen dat ik mezelf gigantisch overschat
Nog een paar dagen en dan kan ik naar London. Zondag start London-Edinburgh-London. Ik heb dit keer startnummer U23 alhoewel ik veteranengerechtigd ben (op fietsgebied dan).quote:Op zondag 31 juli 2022 18:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal lekker ah fietsen op vakantie?
Nog tips voor mooie gebieden?
Ja, er is een hek. Maar daar kun je omheen. Ik ben gewoon rond de middag gegaan in de zomer. Werd ik onderweg nog aangemoedigd ook door de toeristen die daar de Bibracte aan het bezichtigen waren.quote:Op maandag 1 augustus 2022 16:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, ik had gelezen dat je daar in de zomer niet omhoog mocht. Er is ergens een slagboom ofzo?
Mooi man, succesquote:Op maandag 1 augustus 2022 20:52 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nog een paar dagen en dan kan ik naar London. Zondag start London-Edinburgh-London. Ik heb dit keer startnummer U23 alhoewel ik veteranengerechtigd ben (op fietsgebied dan).
@Lospedrosa fietst met gemak nog 35 km/h gemiddeld met 1 been. Dus niet zo aanstellen.quote:Op maandag 8 augustus 2022 09:38 schreef TradeMarkie het volgende:
Op dag 1 van de vakantie m'n knie gestoten aan de bodem van het zwembad
diezelfde middag nog wel op anderhalf been een rondje van 45 km over de Sallandse heuvelrug gemaakt, maar 's avonds m'n fiets maar meegegeven aan een vriend die op visite was.
Nu kan ik eindelijk weer pijnvrij fietsen na 2 weken 'rust' dus vanmiddag m'n fiets weer oppikken. Komende 2 weken heb ik nog vrij, dus maar even een paar leuke ritjes inplannen.
Nou dat lijkt me overdreven.quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
@:Lospedrosa fietst met gemak nog 35 km/h gemiddeld met 1 been. Dus niet zo aanstellen.
Waarom nog die crank er op dan?quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sneller als 32 en je hebt het werelduurrecord.
Ik denk gemakzucht. Anders moet er iets gemaakt worden zodat de rechterkant er niet uit valt.quote:Op maandag 8 augustus 2022 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarom nog die crank er op dan?
Balans, probeer maar een je crankstel rond te draaien zonder ketting, met je hand, en doe dat nogmaals met alleen de rechter crankquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wel eens gedaan en uiteraard zit er een balansdingetje in, maar is dat een issue als je die crank niet gebruikt? Het is een nogal onearodynamisch ding met volgens mij weinig toegevoegde waarde.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:48 schreef dop het volgende:
[..]
Balans, probeer maar een je crankstel rond te draaien zonder ketting, met je hand, en doe dat nogmaals met alleen de rechter crank
Het is een wereldrecordquote:Op maandag 8 augustus 2022 19:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik denk gemakzucht. Anders moet er iets gemaakt worden zodat de rechterkant er niet uit valt.
Daar heb je een punt. Maar dan win je nog meer met een beter pakje en houding.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is een wereldrecordDat moet je serieus aanpakken.
Elke marginal gain is er 1.quote:Op maandag 8 augustus 2022 19:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Maar dan win je nog meer met een beter pakje en houding.
Nou inderdaad die zaag je zo af dicht bij het middelpunt en je gaat al 33,5kmuquote:Op maandag 8 augustus 2022 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe ga je een 28" band om een 29" wiel leggen? Of ga je de wielen compleet vervangen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben van plan om de banden van mijn oude 29" MTB te vervangen voor Continental GP5000, twijfel alleen of de bracket in de bochten niet te dicht bij de grond gaat komen.
Iemand ervaring mee? Wil deze fiets meer op de weg gaan gebruiken.
Er zijn prima wegbandjes voor 29inch velgen. Daarmee komt je bracket wel wat lager, maar als je in die situatie komt zijn dit waarschijnlijk toch de verkeerde banden. De gp5000 zijn, zoals Bizkit al zegt, voor een andere velgmaatquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik ben van plan om de banden van mijn oude 29" MTB te vervangen voor Continental GP5000, twijfel alleen of de bracket in de bochten niet te dicht bij de grond gaat komen.
Zijn Mavic 18x622 wielen, dus dat moet prima passen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe ga je een 28" band om een 29" wiel leggen? Of ga je de wielen compleet vervangen?
29er in de mtb wereld een beetje een gimmick, de velgmaat is gewoon gelijk aan wat op alle andere fietsen 28" heet. Past dus prima.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoe ga je een 28" band om een 29" wiel leggen? Of ga je de wielen compleet vervangen?
Hmmm. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:00 schreef dop het volgende:
[..]
29er in de mtb wereld een beetje een gimmick, de velgmaat is gewoon gelijk aan wat op alle andere fietsen 28" heet. Past dus prima.
Jep vaak zat gedaan en geen enkel probleem, een mtb heeft in vergelijking met een racefiets meer ruimte tussen de bottembracket en de grond.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 22:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Dus ik zou dan de bocht nog wel goed kunnen doorkomen zonder constant op mijn pedalen te hoeven letten? --> pedal strikes..quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:09 schreef dop het volgende:
[..]
Jep vaak zat gedaan en geen enkel probleem, een mtb heeft in vergelijking met een racefiets meer ruimte tussen de bottembracket en de grond.
De minder hoge racebandjes heft dat verschil weer op.
Overigens zou ik afhankelijk van welke velgbreedte je rijdt ook eventueel strandbanden overwegen. Victoria tattoo of schwalbe G one.
Ik zag al 18x622, dan zou ik niet voor strandbanden gaan daar wil je minimaal 25+ velgbreedte voor
Omtrek van strandbanden is natuurlijk groter en past beter bij je Gear ratio's.quote:Op dinsdag 9 augustus 2022 23:29 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Dus ik zou dan de bocht nog wel goed kunnen doorkomen zonder constant op mijn pedalen te hoeven letten? --> pedal strikes..
Waarom strandbanden?
Mij leken de GP5000's wel leuk vanwege de lage rolweerstand.
Ik heb ook nog gekeken naar de Michelin Wildrun'r 29x1.40. Die zijn wat hoger, maar kan er verder naast wat gebruikerreviews weinig over terugvinden. Michelin heeft ze neergezet als MTB Road banden.
Je trainer probeert je te vertellen dat je met dit weer buiten hoort te fietsen.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 09:53 schreef JohnDDD het volgende:
Iemand een suggestie wat hier aan de hand is?
Mwah met dit soort zon kom ik liever niet buiten. Is niet goed voor de huid man.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:19 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Je trainer probeert je te vertellen dat je met dit weer buiten hoort te fietsen.
ik ben net weer terug van een rondje, was echt heerlijk.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mwah met dit soort zon kom ik liever niet buiten. Is niet goed voor de huid man.
Na 19h zit de zonkracht meestal onder de 1.quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Mwah met dit soort zon kom ik liever niet buiten. Is niet goed voor de huid man.
Dit blijft nog steeds een soort van slechte grap eigenlijk...quote:Op woensdag 10 augustus 2022 10:23 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Wat? 24 gemiddeld doe ik op de MTB.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 17:47 schreef the_critic het volgende:
Gewoon lekker veel fietsen. 24km per uur gemiddeld is echt nog niet een snelheid die enkel verbeterd door trainingsschema. Gewoon lekker fietsen en genieten. Kilometers maken af en toe een sprintje of een klimmetje knallen.. Komt vanzelf progressie
Enige vorm van respect voor anderen is jou ook compleet vreemd hè?quote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat? 24 gemiddeld doe ik op de MTB.
Een beetje gewend raken aan je fiets voordat je met trainingsschema's aan de slag gaat. En als je serieus wilt trainen zou ik een keer een clinic doen ergens. Bochtentraining etc. Daar win je meer mee.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:46 schreef MeisPluis het volgende:
Hoi allemaal!
Afgelopen week heb ik mijn eigen wielrenfiets gekocht (Cube Axial WS Race)! Ik heb dit jaar mijn eerste triatlon gedaan (met een oude leen race fiets) en wil dit soort evenementen in de toekomst vaker gaan doen.
Daar heb ik 20 km in 51 minuten gefietst.
Ik heb wat gegoogled, want ben nu op zoek naar een trainingsschema. Ik wil dus niet verder (daar zijn veel schema’s op gericht) maar juist sneller die 20 km kunnen doen. (Ik ben niet van plan triathlons met een langere afstand te gaan doen op dit moment)
Heeft iemand een goed schema of een voorzet dat ik zelf een schema kan maken? Ik volg voor hardlopen ook een schema, en vind het handig als “iemand” mijn gewoon vertelt wat ik vandaag moet doen qua training.
Alvast ontzettend bedankt!
Een beetje wielrenner doet dat op een stadsfiets, begrijp dat jij nog niet op dat niveau zitquote:Op donderdag 11 augustus 2022 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat? 24 gemiddeld doe ik op de MTB.
20km is geen training op de fiets. Gewoon rustige duurritten gaan maken, beginnen met 1,5 uur en dat uitbouwen naar een uur of 3. Ook als je die 20km harder wilt doen zul je duurconditie moeten krijgen. En als dat goed gaat kun je een andere training in de week doen waar je wat meer intensiteit/intervallen toevoegt. Maar over het algemeen moet je gewoon kilometers maken.quote:Op donderdag 11 augustus 2022 12:46 schreef MeisPluis het volgende:
Hoi allemaal!
Afgelopen week heb ik mijn eigen wielrenfiets gekocht (Cube Axial WS Race)! Ik heb dit jaar mijn eerste triatlon gedaan (met een oude leen race fiets) en wil dit soort evenementen in de toekomst vaker gaan doen.
Daar heb ik 20 km in 51 minuten gefietst.
Ik heb wat gegoogled, want ben nu op zoek naar een trainingsschema. Ik wil dus niet verder (daar zijn veel schema’s op gericht) maar juist sneller die 20 km kunnen doen. (Ik ben niet van plan triathlons met een langere afstand te gaan doen op dit moment)
Heeft iemand een goed schema of een voorzet dat ik zelf een schema kan maken? Ik volg voor hardlopen ook een schema, en vind het handig als “iemand” mijn gewoon vertelt wat ik vandaag moet doen qua training.
Alvast ontzettend bedankt!
Hey puck moonen!quote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb net voor het eerst gekoerst op de weg, na 2x een trainingskoersje op de baan gedaan te hebben
Ik was tweede! Alleen wel jammer, het vrouwenpeloton (oke waren er maar 4) startte 1 minuut achter de mannen. Op een gegeven moment wilde ik wel een beetje koers maken, maar toen kwamen die mannen langs en werd er door een aantal vrouwen daarbij aangehaakt. Daardoor was onze hele wedstrijd een beetje verwarrend, want het ging nu niet meer om wie er het hardste fietste maar wie er op de beste plek in het mannenpeloton zat. Die moesten bovendien 5 rondes langer door dan wij, en toen wij de laatste ronde hadden zat ik opgesloten en kon ik niet meer voor de eerste plek gaan. Maar goed, ik had dan gewoon op een betere plek moeten zitten. Maar over het algemeen is het eerlijker als ze zeggen dat de vrouwen niet bij de mannen mogen aansluiten als die langskomen.
Het was overigens wel heel leuk en ook nog wat centjes binnengeharkt met premiesprints
Was ik maar puck, dan kon ik er goed van leven 😉quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 01:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey puck moonen!
Maar leuk hoor, bitje kermiskoersen fietsen.
Waar was dit? Normaal is het ook niet toegestaan om aan te haken tenzij er gezamenlijk gestart wordt, maar misschien waren daar de regels andersquote:Op donderdag 11 augustus 2022 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb net voor het eerst gekoerst op de weg, na 2x een trainingskoersje op de baan gedaan te hebben
Ik was tweede! Alleen wel jammer, het vrouwenpeloton (oke waren er maar 4) startte 1 minuut achter de mannen. Op een gegeven moment wilde ik wel een beetje koers maken, maar toen kwamen die mannen langs en werd er door een aantal vrouwen daarbij aangehaakt. Daardoor was onze hele wedstrijd een beetje verwarrend, want het ging nu niet meer om wie er het hardste fietste maar wie er op de beste plek in het mannenpeloton zat. Die moesten bovendien 5 rondes langer door dan wij, en toen wij de laatste ronde hadden zat ik opgesloten en kon ik niet meer voor de eerste plek gaan. Maar goed, ik had dan gewoon op een betere plek moeten zitten. Maar over het algemeen is het eerlijker als ze zeggen dat de vrouwen niet bij de mannen mogen aansluiten als die langskomen.
Het was overigens wel heel leuk en ook nog wat centjes binnengeharkt met premiesprints
Waarschijnlijk zou ze je lappen bij de Marmotte thoughquote:Op vrijdag 12 augustus 2022 01:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hey puck moonen!
Maar leuk hoor, bitje kermiskoersen fietsen.
Dat hoop ik wel voor haar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2022 11:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ze je lappen bij de Marmotte though
Het was m’n snelste rondje ooit.quote:Op zondag 14 augustus 2022 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Verdorie, ik had maar 34,2 gemiddeld vandaag.
Kerel, wat een verhaal! Ouwe geilneefquote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik reed een mooi rondje, 2 meiden liepen op de stoep en de rechter had een rokje aan waar de billen zegma onder uit kwamen en dus ik check ff de voorgevel, ineens zie ik dat ik over een Betonbalk heen rijdt, een paaltje op het eind mist op een haar mijn klokspel, en ga daar voluit op de plaat. Gelukkig geen schade aan de fiets en ietwat beschamend geroepen “niets aan de hand” weer opgestapt.
quote:Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik reed een mooi rondje, 2 meiden liepen op de stoep en de rechter had een rokje aan waar de billen zegma onder uit kwamen en dus ik check ff de voorgevel, ineens zie ik dat ik over een Betonbalk heen rijdt, een paaltje op het eind mist op een haar mijn klokspel, en ga daar voluit op de plaat. Gelukkig geen schade aan de fiets en ietwat beschamend geroepen “niets aan de hand” weer opgestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |