abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205612458
Dank jullie wel, ik ga iig lekker fietsen, dat sowieso! En af en toe gewoon wat sprintjes om mee te beginnen. dan zal ik idd eens kijken naar een clinic in de toekomst, want ik weet dat in dat parcours best een aantal bochten zitten.
pi_205612731
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:46 schreef MeisPluis het volgende:
Hoi allemaal!

Afgelopen week heb ik mijn eigen wielrenfiets gekocht (Cube Axial WS Race)! Ik heb dit jaar mijn eerste triatlon gedaan (met een oude leen race fiets) en wil dit soort evenementen in de toekomst vaker gaan doen.

Daar heb ik 20 km in 51 minuten gefietst.

Ik heb wat gegoogled, want ben nu op zoek naar een trainingsschema. Ik wil dus niet verder (daar zijn veel schema’s op gericht) maar juist sneller die 20 km kunnen doen. (Ik ben niet van plan triathlons met een langere afstand te gaan doen op dit moment)

Heeft iemand een goed schema of een voorzet dat ik zelf een schema kan maken? Ik volg voor hardlopen ook een schema, en vind het handig als “iemand” mijn gewoon vertelt wat ik vandaag moet doen qua training.

Alvast ontzettend bedankt!
20km is geen training op de fiets. Gewoon rustige duurritten gaan maken, beginnen met 1,5 uur en dat uitbouwen naar een uur of 3. Ook als je die 20km harder wilt doen zul je duurconditie moeten krijgen. En als dat goed gaat kun je een andere training in de week doen waar je wat meer intensiteit/intervallen toevoegt. Maar over het algemeen moet je gewoon kilometers maken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_205612778
Ik heb net voor het eerst gekoerst op de weg, na 2x een trainingskoersje op de baan gedaan te hebben :D
Ik was tweede! Alleen wel jammer, het vrouwenpeloton (oke waren er maar 4) startte 1 minuut achter de mannen. Op een gegeven moment wilde ik wel een beetje koers maken, maar toen kwamen die mannen langs en werd er door een aantal vrouwen daarbij aangehaakt. Daardoor was onze hele wedstrijd een beetje verwarrend, want het ging nu niet meer om wie er het hardste fietste maar wie er op de beste plek in het mannenpeloton zat. Die moesten bovendien 5 rondes langer door dan wij, en toen wij de laatste ronde hadden zat ik opgesloten en kon ik niet meer voor de eerste plek gaan. Maar goed, ik had dan gewoon op een betere plek moeten zitten. Maar over het algemeen is het eerlijker als ze zeggen dat de vrouwen niet bij de mannen mogen aansluiten als die langskomen.
Het was overigens wel heel leuk en ook nog wat centjes binnengeharkt met premiesprints :D
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_205613820
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb net voor het eerst gekoerst op de weg, na 2x een trainingskoersje op de baan gedaan te hebben :D
Ik was tweede! Alleen wel jammer, het vrouwenpeloton (oke waren er maar 4) startte 1 minuut achter de mannen. Op een gegeven moment wilde ik wel een beetje koers maken, maar toen kwamen die mannen langs en werd er door een aantal vrouwen daarbij aangehaakt. Daardoor was onze hele wedstrijd een beetje verwarrend, want het ging nu niet meer om wie er het hardste fietste maar wie er op de beste plek in het mannenpeloton zat. Die moesten bovendien 5 rondes langer door dan wij, en toen wij de laatste ronde hadden zat ik opgesloten en kon ik niet meer voor de eerste plek gaan. Maar goed, ik had dan gewoon op een betere plek moeten zitten. Maar over het algemeen is het eerlijker als ze zeggen dat de vrouwen niet bij de mannen mogen aansluiten als die langskomen.
Het was overigens wel heel leuk en ook nog wat centjes binnengeharkt met premiesprints :D
Hey puck moonen!
Maar leuk hoor, bitje kermiskoersen fietsen. ^O^
Vakman pur sang
pi_205614172
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 01:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hey puck moonen!
Was ik maar puck, dan kon ik er goed van leven 😉
pi_205614216
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 22:24 schreef La_Tramposa het volgende:
Waar was dit? Normaal is het ook niet toegestaan om aan te haken tenzij er gezamenlijk gestart wordt, maar misschien waren daar de regels anders
  vrijdag 12 augustus 2022 @ 11:16:48 #182
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205615881
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 01:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Hey puck moonen!
Waarschijnlijk zou ze je lappen bij de Marmotte though
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_205617607
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2022 11:16 schreef Fretwork het volgende:

[..]
Waarschijnlijk zou ze je lappen bij de Marmotte though
Dat hoop ik wel voor haar.
Vakman pur sang
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 12:49:22 #184
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205626620
Yessus wat is het smerig warm. Zelfs van 8-12 was amper te doen, ondanks de vele kilometers door het bos.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 13:14:20 #185
545 dop
:copyright: dop
pi_205626782
Rondje ringvaart gedaan vanochtend, met een licht briesje, was best okay.
Daar na zwemmen en schaduw opzoeken
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:21:54 #186
48760 TradeMarkie
Mijn meterkast is 80 cm
pi_205628538
Vanochtend om kwart over 7 vertrokken en om half 11 was ik op bestemming, maar laatste half uur werd het al wel vies warm idd. Maar wel weer eens een lekker lang ritje kunnen doen
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
pi_205628558
Rustig aan en genoeg drinken.
  zondag 14 augustus 2022 @ 17:23:53 #188
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_205637607
Vandaag 80+ km gefietst met 34.3 gemiddeld. Moet wel bekennen dat er heel veel groepjes op de Lekdijk fietsten die een of andere Vuelta-toertocht deden. Af en toe lekker in het wiel kunnen hangen van een grote groep. :P
pi_205637867
Verdorie, ik had maar 34,2 gemiddeld vandaag. :'(
  zondag 14 augustus 2022 @ 18:28:01 #190
68638 Zwansen
pi_205638110
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2022 17:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
Verdorie, ik had maar 34,2 gemiddeld vandaag. :'(
Het was m’n snelste rondje ooit. *O*

Die van jou vast niet.
pi_205638235
Klopt, dat was 50 km/h over een rondje van 500 meter met staande start (wielerbaan Geleen). :P
pi_205638770
Ik rijd altijd 35 gemiddeld.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_205638822
Ik probeer meestal wel rond de 130 te rijden na 19:00 op de snelweg, maar ieder zijn ding natuurlijk.
pi_205640438
Ik reed een mooi rondje, 2 meiden liepen op de stoep en de rechter had een rokje aan waar de billen zegma onder uit kwamen en dus ik check ff de voorgevel, ineens zie ik dat ik over een Betonbalk heen rijdt, een paaltje op het eind mist op een haar mijn klokspel, en ga daar voluit op de plaat. Gelukkig geen schade aan de fiets en ietwat beschamend geroepen “niets aan de hand” weer opgestapt. :@
Vakman pur sang
pi_205641033
Karma?
  maandag 15 augustus 2022 @ 07:28:59 #196
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_205641702
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik reed een mooi rondje, 2 meiden liepen op de stoep en de rechter had een rokje aan waar de billen zegma onder uit kwamen en dus ik check ff de voorgevel, ineens zie ik dat ik over een Betonbalk heen rijdt, een paaltje op het eind mist op een haar mijn klokspel, en ga daar voluit op de plaat. Gelukkig geen schade aan de fiets en ietwat beschamend geroepen “niets aan de hand” weer opgestapt. :@
Kerel, wat een verhaal! Ouwe geilneef *O*
.
  maandag 15 augustus 2022 @ 11:22:07 #197
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_205643225
_O-
pi_205676100
KOMs rond Utrecht, Den Bosch en Breda gaan er komende dagen aan:
https://nos.nl/artikel/24(...)ens-testritje-vuelta
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 18 augustus 2022 @ 19:27:21 #199
68638 Zwansen
pi_205678631
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2022 22:41 schreef Lospedrosa het volgende:
:D
pi_205691156
Morgen naar de FM toe om te gaan praten over een N+1. Altijd spannend natuurlijk. Eens kijken of het groene monster kan vervangen worden voor een blauw-paars achtig geval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')