Air weer zeker. Misschien Q?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.
voor iemand van 23 snap ik dat nog welquote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als alles boven de 30 al oud is...
Als je 23 bent is dat wel oud ja.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan ben ik The Original, The Supreme, The One!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
7 jaar verschil ja?quote:
Bedoel meer te zeggen dat het wel heel veel verdachten worden dan.quote:
ik had verwacht dat jij dan wel Sherlock zou zijn als iemand zn pijp moest pakkenquote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Nu gaan we er vanuit dat het iemand is uit R&P
Wie pakt de pijp van Sherlock holmes?
Dan doe ik mijn Miss Marple pakje aan!
Flikker eens op met je ongefundeerde verdachtmakingen.quote:
Op die leeftijd nog wel ja, die levensfases zijn zķ verschillend. Als ze beiden tien jaar ouder zijn, is het mentale verschil veel kleiner.quote:
ben je een jongere kerel aan het zoeken?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef Tegan het volgende:
In een wereld waar een dertiger geen twintiger (!) mag dmen wil ik niet leven.
Taal die ik niet van je gewend bent.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flikker eens op met je ongefundeerde verdachtmakingen.
Mannen van 30 kunnen er weinig aan doen dat vrouwen van 23 al een stuk meer volwassen zijnquote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog wel ja, die levensfases zijn zķ verschillend. Als ze beiden tien jaar ouder zijn, is het mentale verschil veel kleiner.
Net waar je in de twintig en in de dertig zit.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef Tegan het volgende:
In een wereld waar een dertiger geen twintiger (!) mag dmen wil ik niet leven.
Ze moeten wel om de creeps een stap voor te blijven.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen van 30 kunnen er weinig aan doen dat vrouwen van 23 al een stuk meer volwassen zijn
Ik wil best pijpen, maar dat rokje lonkte ook wel!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had verwacht dat jij dan wel Sherlock zou zijn als iemand zn pijp moest pakken
Why not both!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil best pijpen, maar dat rokje lonkte ook wel!
Volledig persoons afhankelijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog wel ja, die levensfases zijn zķ verschillend. Als ze beiden tien jaar ouder zijn, is het mentale verschil veel kleiner.
Ja of jij bent gewoon te kinderachtig en minder sociaal ontwikkeld voor je eigen leeftijd.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen van 30 kunnen er weinig aan doen dat vrouwen van 23 al een stuk meer volwassen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |